Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Det gør det sikkert heller ikke, men det er jo netop også en stor del af essensen af det man vil med OB, og noget af det Zorniger var inde på da sagde, at OB ikke har ret meget ud af en heldig top-6 sæson. Vi skal i top-6 fordi klubben er bygget op til det, og fordi vi kan gøre det igen sæsonen efter. Det tager selvfølgelig tid, også set i lyset af den seneste tid.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 3
-
Er Barfoed helt væk fra OB ??? Han er ikke under sponsor listen mere og tribunen er overtaget af ForsiaOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
og transfer indtægterne kommer ikke til at stige før man kommer i top 6, europa mm.
Tænker heller ikke sponsorindtægterne kommer til at stige før man begynder at indfri sine ambitioner, og ikke er bange for at have målsætninger. Lidt svært at sælge konstante 8. pladser.
og resten, ja lige pt har man vel en noget nær historisk stor opbakning omkring klubben. Der skal også nogle resultater og nogle håb og drømme til hvis det skal øges, måske endda bare holdes på nuværende niveau.
Comment
-
og det er nok der problemet ligger. Hvis vi går ud fra den konventionelle tanke om at 5 ud af 6 pladser et givent år er taget. Så tror jeg ikke på vi kan bygge os op langsomt til at indtage den 6. plads på mere eller mindre fast basis. Der er for mange hold lige omkring os, hvor vi ikke bruger markant mere end dem på truppen. Så tror ikke på vi kan vækste os organisk til den position.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det gør det sikkert heller ikke, men det er jo netop også en stor del af essensen af det man vil med OB, og noget af det Zorniger var inde på da sagde, at OB ikke har ret meget ud af en heldig top-6 sæson. Vi skal i top-6 fordi klubben er bygget op til det, og fordi vi kan gøre det igen sæsonen efter. Det tager selvfølgelig tid, også set i lyset af den seneste tid.
Jeg tror man er nødt til at lave det gearskifte, det jeg troede man var igang med da man hentede AZ, Falk, Arp sidste sommer. Og det virker bare til man har trukket i bremsen igen
- Likes 4
Comment
-
aner det ikke - men er han ikke på den liste, så har han nok trukket sig. Kan jo være de manglende ambitioner blev for meget. Eller sponsoraterne blev for dyre.Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlægEr Barfoed helt væk fra OB ??? Han er ikke under sponsor listen mere og tribunen er overtaget af Forsia
Comment
-
jeg tager også gerne nogle 1-0'er. Det jeg tænker på er en træner der kan tegne klubben ud af til. Det var Zorniger - om man så kunne li' hans stil eller ej så var han en profil.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Tænker jeg også nok vi skal få. Det ville virkelig være mærkeligt andet.
Det kan jeg som godt sætte mig ind, men modsat tidligere, så har jeg ikke den vanlige tro på at man "har det ok" med at blive 7-8 stykker. Som de sagde det i SFÅ, så har de virkelig kunne mærke på OB ledelsen, at man ikke gider det der længere nu. Men det skal selvfølgelig også følges op, og de sidste 4 ugers tid har klart været et ordentligt hak i den plan.
Jeg er ligeglad med om det er gråt og kedeligt. Det vi har brug for nu er stabilitet og bedre resultater. Om vores point så bliver via røvsyge 1-0 sejre og 0-0 kampe, fint for mig.
Og det man bragte ham til sagde noget om ambitionsniveauet.
Der ved jeg sgu ikke helt hvad Thomasberg siger om det. Lige nu smager det af man skruer ned for blusset. Nok også det der er frustrerende for mig, jeg kan ikke rigtigt se hvad OB vil, hvor de står.
Man siger top 6, men alt man har gjort og ikke gjort denne sommer peger bare en helt anden vej.
Og der kan det være et par ordentlige signings peger i hvilken retning man vil (eller henter man to nul boner mere så siger det naturligvis også en del)
- Likes 1
Comment
-
Hvis man gerne vil lave en pizzabund uden gær kan du vel også lave en surdejspizzabund .. det vil være mærkeligt men natron eller bagepulver kan også bruges så det bliver en dejlig tyk bundOprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Når man undlader at putte gær i dejen, så bliver pizzabunden knastør og uden luft.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg har altid haft det meget svært med det billede af pizzabunden der skulle være så tyk som muligt. Det vækker minder om min mors 5 cm tykke pizza i rektangulære bradepander.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHvis man gerne vil lave en pizzabund uden gær kan du vel også lave en surdejspizzabund .. det vil være mærkeligt men natron eller bagepulver kan også bruges så det bliver en dejlig tyk bund
Intet godt er nogensinde kommet af tykke pizzabunde
- Likes 1
Comment
-
Og så scorede han lige i hans debut ude mod Fcm.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/klubber/ac-h...gelsk-angriber
Nu er det ikke fordi jeg kender noget til manden, men det er vel ca en type som ham vi mangler i stedet for Grot.
Horsens ser ud til at få et stærkt hold der kan undgå nedrykning.
Jeg er spændt på hvem af de etablerede superliga hold der trækker nitten.
Håber vi ser noget ind sidst på ugen. Kom nu lige lidt TB.
Comment
-
peronligt foretrækker jeg nu er deeppan fra en af de lokale pizzapushereOprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Jeg har altid haft det meget svært med det billede af pizzabunden der skulle være så tyk som muligt. Det vækker minder om min mors 5 cm tykke pizza i rektangulære bradepander.
Intet godt er nogensinde kommet af tykke pizzabunde
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Det kan du jo godt ende med at få ret i.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
og det er nok der problemet ligger. Hvis vi går ud fra den konventionelle tanke om at 5 ud af 6 pladser et givent år er taget. Så tror jeg ikke på vi kan bygge os op langsomt til at indtage den 6. plads på mere eller mindre fast basis. Der er for mange hold lige omkring os, hvor vi ikke bruger markant mere end dem på truppen. Så tror ikke på vi kan vækste os organisk til den position.
Jeg tror man er nødt til at lave det gearskifte, det jeg troede man var igang med da man hentede AZ, Falk, Arp sidste sommer. Og det virker bare til man har trukket i bremsen igen
Jeg har bare svært ved at se alternativet. De andre hold omkring os, og feks. også AGF, de har jo også gjort det på den måde, og med mindre budget. Randers har feks. bygget op og har ramt top-6 i de fleste sæsoner i dette årti.
Jeg køber heller ikke den tanke, at de pladser nødvendigvis er givet. Det er de jo i de fleste tilfælde ikke.
Men det er klart det bliver svært, og vi skal få styrket det forsvar, for ellers er jeg enig i at gearskiftet træder vande.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
nej der er ofte en der fejler...AGF er vel også relativt ny til at blive regnet i den gruppe, kunne godt koste dem i år at de skal spille europæisk. Hvor længe vil pengemændende i Brøndby lege med?Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det kan du jo godt ende med at få ret i.
Jeg har bare svært ved at se alternativet. De andre hold omkring os, og feks. også AGF, de har jo også gjort det på den måde, og med mindre budget. Randers har feks. bygget op og har ramt top-6 i de fleste sæsoner i dette årti.
Jeg køber heller ikke den tanke, at de pladser nødvendigvis er givet. Det er de jo i de fleste tilfælde ikke.
Men det er klart det bliver svært, og vi skal få styrket det forsvar, for ellers er jeg enig i at gearskiftet træder vande.
Men der er bare ikke 6 pladser at spille om når sæsonen starter op - der er en håndfuld hold der er så meget foran os at de fleste pladser er taget.
Alternativet er vel at Thorborg spytter mere i kassen til holdet har etableret sig fast i top 6, kommer i europa regelmæssigt og kan sælge sine talenter for væsenligt mere end de kan nu.
Det ønsker han ikke - og det er jo helt fair, men en langsom organisk vækst - altså de andre står jo heller ikke stille. Pludselig kommer Horsens med en røvfuld penge - det er ikke sikkert det er holdbart i længden, men det er jo ikke utænkeligt de kommer og overtager den 6. plads som vi håber at gøre til vores i en kortere (eller længere) periode.
Viborg virker som et solidt hold lige pt. var de ikke også ved at udbygge deres faciliteter? Randers virker så til at være lidt nede lige pt. men der er nogle japanere på vej ind, de kommer vel også med en stor pose penge.
Comment
-
Det er jeg ikke enig i. Dels synes jeg ikke det er at skrue ned for blusset. TT er bestemt en mand der har ambitioner og vil vinde, og en mand der i Randers var med til at løfte klubben og bygge den op, som jeg var inde på i det andet indlæg, og det med et væsentligt lavere budget. Han er en mestertræner, og vel den mest erfarne i ligaen. Vi hiver ham ind på dagen for Zornigers fyring. Jeg har helt ærligt noget svært ved at se blusset skulle være skruet ned.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg tager også gerne nogle 1-0'er. Det jeg tænker på er en træner der kan tegne klubben ud af til. Det var Zorniger - om man så kunne li' hans stil eller ej så var han en profil.
Og det man bragte ham til sagde noget om ambitionsniveauet.
Der ved jeg sgu ikke helt hvad Thomasberg siger om det. Lige nu smager det af man skruer ned for blusset. Nok også det der er frustrerende for mig, jeg kan ikke rigtigt se hvad OB vil, hvor de står.
Man siger top 6, men alt man har gjort og ikke gjort denne sommer peger bare en helt anden vej.
Og der kan det være et par ordentlige signings peger i hvilken retning man vil (eller henter man to nul boner mere så siger det naturligvis også en del)
Og den er jeg heller ikke enig i. Det er klart vi er udfordret defensivt, både via afgange og at vi ikke har haft noget klar hurtigere til at erstatte, men jeg kan ikke se at alt skulle pege i en anden retning.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
Comment