Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ønskeliste:
    En CB. Sælge Askou gerne til omrking de 2-3 mio €. Synes ikke han er så god som der bliver snakket om. Og jeg ser SLET ikke Yttegaard og Gomez kunne bære det centrale forsvar selv.
    En VB eller HB. Kommer an på hvor man ser McCoy spille. Yttegaard ser jeg som midterforsvar.
    6'er til hvis Ouedraogo (stop med at kald ham Kante) går i stykker eller ryger til vinter. Det er jo for vildt han stadigvæk spiller i OB.
    siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Lyder til man kan få Radosevic uden at skulle betale transfer. Han passer bedre ind end Bonde imo.

Jeg ville godt give Radosevic 2 år og så sige tak til Bonde for denne gang og lade ham smutte til Silkeborg. Havde det været sjovere, hvis Radosevic var lidt yngre, ja, bestemt.

Så kan det øgede budget fyres af i forsvaret.
      Kan godt være klubben ikke skal have, men Radosevic skal have en ordentligt hyre

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Kan godt være klubben ikke skal have, men Radosevic skal have en ordentligt hyre
        Det vil han gerne have fordi det får han nu, men det er jo altid et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. Kan dog sagtens være nogen vil give mere end os, enig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Ja, men nu går en stor del af lønbudgettet til AZ de kommende år. De penge kunne vi godt havde brugt bedre !

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Lyder til man kan få Radosevic uden at skulle betale transfer. Han passer bedre ind end Bonde imo.

Jeg ville godt give Radosevic 2 år og så sige tak til Bonde for denne gang og lade ham smutte til Silkeborg. Havde det været sjovere, hvis Radosevic var lidt yngre, ja, bestemt.

Så kan det øgede budget fyres af i forsvaret.
            Nej tak.
            Bare et rungende, solidt nej tak til alt det Bif left overs der bliver nævnt.
            Deres hjerte og sjæl ligger ét sted i DK, og det er ikke OB.

Jeg kan til tider forstå, de som står for indkøb her i klubben har svært ved at møde accept ved deres ageren.
            De skal hente spillere til højre og venstre, som gør os bedre her og nu. Og samtidig skal de lade vores unge komme til, så vi kan udvikle dem, og tjene en skilling på dem.

Askou er faldet i niveau, efter min mening. Tænker hans tanker er et andet sted. Jeg tror mulighed for forlængelse er passé for længst, så få ham skudt af. Han skal naturligvis erstattes.
            alt efter hvor Amrani er i sin udvikling, skal man måske have en yderligere cb.

Venstre back er nok den vigtigste position er få styrket. Og ved en vb ind, daler behovet måske for en cb (askou skal stadig erstattes ved salg) da ytter så primært kan koncentrere sig om cb.

Central midt ser jeg ikke som et haster-punkt, med mindre nogen smutter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, men nu går en stor del af lønbudgettet til AZ de kommende år. De penge kunne vi godt havde brugt bedre !
              Du tænker at løn til spillere og løn til trænere er to separate kasser?

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Du tænker at løn til spillere og løn til trænere er to separate kasser?
                Nej ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Nej tak.
                  Bare et rungende, solidt nej tak til alt det Bif left overs der bliver nævnt.
                  Deres hjerte og sjæl ligger ét sted i DK, og det er ikke OB.

Jeg kan til tider forstå, de som står for indkøb her i klubben har svært ved at møde accept ved deres ageren.
                  De skal hente spillere til højre og venstre, som gør os bedre her og nu. Og samtidig skal de lade vores unge komme til, så vi kan udvikle dem, og tjene en skilling på dem.

Askou er faldet i niveau, efter min mening. Tænker hans tanker er et andet sted. Jeg tror mulighed for forlængelse er passé for længst, så få ham skudt af. Han skal naturligvis erstattes.
                  alt efter hvor Amrani er i sin udvikling, skal man måske have en yderligere cb.

Venstre back er nok den vigtigste position er få styrket. Og ved en vb ind, daler behovet måske for en cb (askou skal stadig erstattes ved salg) da ytter så primært kan koncentrere sig om cb.

Central midt ser jeg ikke som et haster-punkt, med mindre nogen smutter.
                  Jeg havde Askou til MOM i søndags. Syntes han var rigtig god men bliver selvfølgelig også påvirket af at det ikke klikker på holdet

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg havde Askou til MOM i søndags. Syntes han var rigtig god men bliver selvfølgelig også påvirket af at det ikke klikker på holdet
                    Det forstår jeg så ikke - jeg synes hans indsats var vaklende og lidt anonym med de sædvanlige svagheder i afspillet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Det forstår jeg så ikke - jeg synes hans indsats var vaklende og lidt anonym med de sædvanlige svagheder i afspillet.
                      Han blev vidst også MOM i SFÅ. Hvis vi skal være fair, så var det jo ikke fordi der var mange andre gode bud

Comment

Han havde imø fint styr på ACHs store 11'er så på den baggrund synes jeg han er at fint valg som MOM i søndags. Ganske vist på en bagrund hvor ikke nogen ramte et godt niveau

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jeg ser bare noget helt andet. Men sådan er det ofte med spillere på et hold der spiller dårligt

Comment

Vi mangler vel pt. en CB, VB og CM

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg ser bare noget helt andet. Men sådan er det ofte med spillere på et hold der spiller dårligt
                              Det er tæt på, at MOM skulle være Therkildsen, selvom han kun fik et kvarter på banen...

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                                Vi mangler vel pt. en CB, VB og CM
                                I en optimal verden ja

Comment

Working...
                                X