Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Mon ikke det der var i gang lige skal igennem ny træners øjne. Og derfor måske er stagneret en smule.

Men mener fmprOB meldte om hidsig aktivitet og fra en hylde højere end slotsager, for et par dage siden.

Anyway, hvis Troels kan arbejde på forlængelse af askou og william m. Og thomasberg kan arbejde med Grot og gen-aktivere ham, så er vi jo dem vi skal være. Antalsmæssigt.
    Så kan man altid diskutere kvalitet. Jeg synes ikke det er så skidt som mange virker til at synes.

Men købe for at købe, nej tak.
    Uhhh det passer nu ikke helt.. Jeg har ikke(med vilje) skrevet noget om en hylde højere end Slotsager..
    Det eneste jeg har kommenteret omkring Slotsager var at “nogen” mener at han aldrig ville komme tilbage til OB så længe Troels var der.
    For det passer simpelthen ikke

Men jeg fik at vide at der var stor aktivitet og at vi var tæt på på noget. Mener det var tirsdag. Den info kan godt have tilfaldet min kilde søndag/mandag måske, hvor verden så lidt anderledes ud. Jeg stoler 100% på min kilde
    Men de må have besluttet at træde på bremsen og fyre AZ. Her er det vel helt fair hvis man lige trækker vejret 5 min og lader den nye træner kommer til, mens man genevaluerer det hele sammen med ham. Her kunne man også se ind i en spillertrup hvor stort set alle var klar +/- eller meget meget tæt på og Grot havde fundet Odense igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Uhhh det passer nu ikke helt.. Jeg har ikke(med vilje) skrevet noget om en hylde højere end Slotsager..
      Det eneste jeg har kommenteret omkring Slotsager var at “nogen” mener at han aldrig ville komme tilbage til OB så længe Troels var der.
      For det passer simpelthen ikke

Men jeg fik at vide at der var stor aktivitet og at vi var tæt på på noget. Mener det var tirsdag. Den info kan godt have tilfaldet min kilde søndag/mandag måske, hvor verden så lidt anderledes ud. Jeg stoler 100% på min kilde
      Men de må have besluttet at træde på bremsen og fyre AZ. Her er det vel helt fair hvis man lige trækker vejret 5 min og lader den nye træner kommer til, mens man genevaluerer det hele sammen med ham. Her kunne man også se ind i en spillertrup hvor stort set alle var klar +/- eller meget meget tæt på og Grot havde fundet Odense igen.
      Ok, så beklager jeg misforståelsen.

Ellers enig i at der sikkert trædes på bremsen og Thomasberg skal give sit besyv med.
      Ville kun give mening.

Comment

Ellers enig i at der sikkert trædes på bremsen og Thomasberg skal give sit besyv med.
        Ville kun give mening.
        Træner skiftet ændre nok også behovet på de forskellige pladser forestiller jeg mig.
        Hvis 4-4-2 står til troende og Arp ses som angriber, og med Grot tilbage.
        Så mangler vi vel ikke en 9’er mere?

og med kun to centrale, så er Falk, Kante, Bonde, Ansi, ham ungdomsspilleren der var i middelfart (sorry har glemt navnet) så manger der vel heller ikke en Ejd erstatning

Comment

Mon ikke det der var i gang lige skal igennem ny træners øjne. Og derfor måske er stagneret en smule.

Men mener fmprOB meldte om hidsig aktivitet og fra en hylde højere end slotsager, for et par dage siden.

Anyway, hvis Troels kan arbejde på forlængelse af askou og william m. Og thomasberg kan arbejde med Grot og gen-aktivere ham, så er vi jo dem vi skal være. Antalsmæssigt.
          Så kan man altid diskutere kvalitet. Jeg synes ikke det er så skidt som mange virker til at synes.

Men købe for at købe, nej tak.
          I forhold til strategien er der ønske om 22 markspillere og der er pt 21 så der mangler en (Præstationsspiller (25-29)) plus at William Martin er langtidsskadet.

Dertil så er der igen jfr. strategien to spillere under 20 for mange mens der mangler en Præstationsspiller og en Karrakterspiller (+29), så vi er ikke der hvor vi skal være i forhold til at TT har det bedste udgangspunkt - men der er en måned tilbage af vinduet ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

havde man holdt fast i Krogh hed det 1 divison nu - det er jeg ikke i tvivl om.

Det amatøragtige er jo at man ikke har indset noget før at der skulle handles på det. Evalueringen efter sæsonen kan ikke have været videre grundig siden man ender her.

Og så som en afsluttende bemærkning; nogen rygter? Dryp fra et vandrør - bare et eller andet. Nu har man brugt endnu en uge af transfervinduet med at sidde på hænderne
            Det er jo gisninger og gætværk - jeg synes altså ikke Søren Krogh er helt så elendig, som dele af forum har gjort ham til. Men det må være op til Søren at bevise i sin karriere.

Jeg har ændret holdning til ansættelsen af AZ på bagkant. Jeg har været glad for den tid Zorniger har været her. Han har skubbet til nogle ting, og han har - vigtigst af alt - hevet Fiete, Anssi, Jona og Noah med til klubben. Jeg er dog fint tilfreds med hans afgang igen.

Det er stensikkert at i hvert fald 3 af de 4 ikke havde stået her uden AZ. Om vi selv havde kig på Anssi er jeg usikker på. Og så er spørgsmålet så, hvem var vi endt med i stedet for. Mikkel Duelund og Christian Sørensen? Ja så var den sgu nok blevet til 1. Division.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              De rygter der måtte have været er måske stillet til i bero, så den nye træner kan vurdere hvad han mener vil være godt for hans måde at spille en 4-4-2 på som er hans foretrukne system
              var det ikke derfor man hentede TT? Fordi han spille på samme måde som AZ, og det er OBs stil - hvorfor man ikke henter til træneren men til klubben? Der burde da ikke være nogen grund til at trække den i langdrag...men selvfølgelig, lige en undskyldning mere man kan hive op af posen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Træner skiftet ændre nok også behovet på de forskellige pladser forestiller jeg mig.

og med kun to centrale, så er Falk, Kante, Bonde, Ansi, ham ungdomsspilleren der var i middelfart (sorry har glemt navnet) så manger der vel heller ikke en Ejd erstatning
                det kommer vel også an på hvilken form de er i, Grot, Ganaus og Niemiec har da på ingen måde været imponerende det sidste halve års tid...så ja måske vi antalmæssigt er dækket ind hvis ellers Grot vender tilbage - men kvaliteten...

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det er jo gisninger og gætværk - jeg synes altså ikke Søren Krogh er helt så elendig, som dele af forum har gjort ham til. Men det må være op til Søren at bevise i sin karriere.

Jeg har ændret holdning til ansættelsen af AZ på bagkant. Jeg har været glad for den tid Zorniger har været her. Han har skubbet til nogle ting, og han har - vigtigst af alt - hevet Fiete, Anssi, Jona og Noah med til klubben. Jeg er dog fint tilfreds med hans afgang igen.

Det er stensikkert at i hvert fald 3 af de 4 ikke havde stået her uden AZ. Om vi selv havde kig på Anssi er jeg usikker på. Og så er spørgsmålet så, hvem var vi endt med i stedet for. Mikkel Duelund og Christian Sørensen? Ja så var den sgu nok blevet til 1. Division.
                  jeg mener ikke SK var elendig, han var bare fejlcastet - duede ikke som cheftræner, og han er mig bekendt også blevet assistent igen. Det kan jo bare være den rolle passer ham som person bedre.

Afløser for Alm i 4 kampe, helt fair - men man skulle aldrig have givet ham jobbet på permanent basis.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

I forhold til strategien er der ønske om 22 markspillere og der er pt 21 så der mangler en (Præstationsspiller (25-29)) plus at William Martin er langtidsskadet.

Dertil så er der igen jfr. strategien to spillere under 20 for mange mens der mangler en Præstationsspiller og en Karrakterspiller (+29), så vi er ikke der hvor vi skal være i forhold til at TT har det bedste udgangspunkt - men der er en måned tilbage af vinduet ..
                    hvor ca 1/3 af grundspillet er afviklet. Man kan ikke blive ved med at fedtspille på den måde hvis man mener det med top 6.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Nej antalsmæssigt er der dem der skal være i angrebet, vil jeg mene. Ganaus, Grot, Jona, Arp og legolas. Det burde vel være nok til en halvsæson.

Til central midt har vi jo så også udover de nævnte, William Martin og Juul-Sandberg og Vitus Friis.
                      Mit håb er at William forlænger og tager over for Ejdum.
                      Synes vi så gode takter fra ham i slutningen af sidste sæson.
                      men om det håb er realistisk, ved jeg ikke.

Comment

Ville kun give mening.
                        Forum er til tider et vildt sted. Andre gange er det sten dødt.

Comment

hvor ca 1/3 af grundspillet er afviklet. Man kan ikke blive ved med at fedtspille på den måde hvis man mener det med top 6.
                          Principielt enig men
                          1) vi er i samme båd som så mange andre der heller ikke har forstærket sig endnu ..

2) hvis de vi får ind på flerårige kontrakter senere er markant bedre end dem vi kan få ind nu er det måske bedre på længere sigt ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Forum er til tider et vildt sted. Andre gange er det sten dødt.
                            Meaning

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Da OB tabte til Vejle var forummet ellers fyldt med:
                              OB rykker ned. OB burde have købt alle Vejles spillere.
                              Sjovt som ting ændre sig.

"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

var det ikke derfor man hentede TT? Fordi han spille på samme måde som AZ, og det er OBs stil - hvorfor man ikke henter til træneren men til klubben? Der burde da ikke være nogen grund til at trække den i langdrag...men selvfølgelig, lige en undskyldning mere man kan hive op af posen.
                                I virkeligheden er vores indkøb indtil videre denne sommer nok i virkeligheden mere Thomasberg-typer. Keskinen spillede hovedaagligt som klassisk wing hos Aberdeen. Noget Zorniger overhovedet ikke praktiserer, men som Thomasberg har brugt flittigt.
                                Yttergaard betragtes som langsom, men en forudseende forsvarsspiller med en god afleveringsfod. Zorniger ønskede nærkampsdygtige stoppere med fart, qua hans høje forsvarslinje.

Man kan lægge i det hvad man vil, men man kan med rette spekulerer i, om ikke sommerens hidtidige transfers er foretaget med det for øje, at tiden med Zorniger nærmede sig enden.
                                Er det korrekt, så kan de næstkommende transfers lurer om hjørnet. Der er dog en overhængende stor chance for at aftalen med Thomasberg er kommet i stand ganske hurtigt, og at han lige vil købe sig lidt tid til at overveje de mulige transfers ift. sit syn på truppen efter at have trænet dem en række gange, inden der trykkes på knappen.

Comment

Working...
                                X