Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Det underlige ved det her fra min synsvinkel er den kovending der er lavet midt i det her vindue om at vi skal have højere ambitioner end forrige sæson til nu hvor der er meldinger om at der ingen penge er at gøre godt med. De stiller virkelig sig selv svært med de skiftende meldinger i stedet for en klar og tydelig stil synes jeg.
- Likes 4
-
Mener renoveringen af stadion (VIP) finansieres på koncernniveau og ikke umiddelbart kan påvirke et transferbudget så markant. Tribunerne bliver vel finansieret af den fordoblede stadionleje de næste 20 år.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Skyldes det stadionarbejdet, at der må arbejdes med et SÅ stramt budget, på trods af fine salg?
Comment
-
I Falk interviewet gennemgår han en masse af de unge der tager store skridt eller er kommet tilbage i rigtig god forfatning
Tror de eneste 2 han ikke nævnte var Julius og Jenner. Tilfældigt? Hmm
Og Noah Lassen får klart de største roser af alle. Hvis han kan holde sig skadesfri +/- er han en stjerne i svøb
- Likes 1
Comment
-
Jeg hørte det også og Falk er som altid en fornøjelse at lytte til. Jeg tror faktisk det er meget tilfældigt at han ikke nævner Jenner eller Askou. Men så igen efter nærmere eftertanke, så er der da en vis sandsynlighed for de begge har et ønske om at komme videre.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægI Falk interviewet gennemgår han en masse af de unge der tager store skridt eller er kommet tilbage i rigtig god forfatning
Tror de eneste 2 han ikke nævnte var Julius og Jenner. Tilfældigt? Hmm
Og Noah Lassen får klart de største roser af alle. Hvis han kan holde sig skadesfri +/- er han en stjerne i svøb
Men fine ord han får givet til hhv. Juul-Sandberg, Vitus, Noah Lassen, McCoy og Noah Manata.
Jeg synes også Falk slipper godt fra at kommentere diplomatisk på Ejdums skifte, samtidig med at han gør det klart at Ejdum havde haft en stor rolle i OB-truppen, hvis han var blevet.
Comment
-
Jeg bliver simpelthen så trætOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægJeg hører lige SFÅs nye program.
Udfra hvad Martin Davidsen siger i starten, så hører han at vi ikke har super mange penge at arbejde for - han vil ikke blive overrasket hvis vi for det meste henter transferfri spillere, og så måske en spiller til 1 mil euro ca..
Og det skulle være uforandret, selvom Ejdum er blevet solgt.
Men det giver jo også mening, at man ikke “øger budget” så længe vi ikke lever op til par, som Thorborg siger, og hvis vi har et Top6 budget, er det jo korrekt.
imens de fleste at vores konkurrenter satser. De andre sætter gearkassen i sport og imens ligger vi bare og tøffer på koblings punktet. Vi kommer aldrig ud af den bløde mellemvare
- Likes 5
Comment
-
Nu når klubben har meldt ud at man skal komme i top 6 i år, så harmonerer det jo ikke så meget med at der ikke er penge til at investere i truppen. Hvordan forestiller de sig ellers at vi skal rykke os i år?Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
Jeg bliver simpelthen så træt
imens de fleste at vores konkurrenter satser. De andre sætter gearkassen i sport og imens ligger vi bare og tøffer på koblings punktet. Vi kommer aldrig ud af den bløde mellemvare
Comment
-
På træningsbanen …Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Nu når klubben har meldt ud at man skal komme i top 6 i år, så harmonerer det jo ikke så meget med at der ikke er penge til at investere i truppen. Hvordan forestiller de sig ellers at vi skal rykke os i år?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg tror at i TB`s budget står der at han skal sælge for 5 mill euro og kan købe for 1-1,5 mill euro om året.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Okay, tak. I så fald forstår jeg ikke helt hvorfor vi ikke har ret mange penge at arbejde med
Så kan han måske få et lidt større råderum hvis han sælger for mere.
Så en tanke kunne være at TB nu har de 8-10 mill kr at købe for.
Hvis han solgte Askou og Jenner for 20 mill samlet vil han nok få 5-7 mill ekstra hvis det bliver nødvendigt.
Men man så helst at der blev brugt mindst muligt
- Likes 1
Comment
-
Vi mangler 3 spillere til startopstillingen, endnu mere bredde og så skal vi høre, at der ikke er penge at rutte med samtidigt med at vores sportsdirektør siger at vores akademi er til for at sælge spillere til klubber, vi skal konkurrere med for at opnå den top 6, som de endelig har sagt offentligt, at de går efter.
Jo jo. Der er jo nogen, der mener, at vi skal ha tålmodighed.
Jeg kan ikke lade være med at tænke, at alt det vi snakkede om i identitetsprojektet måske bare var ren varm luft, men ser frem til at blive grundigt modbevist af forretningsmanden og Svendborg taleren.
Jeg tvivler.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 5
Comment
-
Jeg har det på samme måde. Hold kæft jeg er mæt af det her.Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægVi mangler 3 spillere til startopstillingen, endnu mere bredde og så skal vi høre, at der ikke er penge at rutte med samtidigt med at vores sportsdirektør siger at vores akademi er til for at sælge spillere til klubber, vi skal konkurrere med for at opnå den top 6, som de endelig har sagt offentligt, at de går efter.
Jeg kan ikke lade være med at tænke, at alt det vi snakkede om i identitetsprojektet måske bare var ren varm luft, men ser frem til at blive grundigt modbevist af forretningsmanden og Svendborg taleren.
Jeg tvivler.
MvH ChrisOB
- Likes 1
Comment
-
Ikke fordi jeg er uenig. Jeg er også frustreret og skuffet over det der sker.Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægVi mangler 3 spillere til startopstillingen, endnu mere bredde og så skal vi høre, at der ikke er penge at rutte med samtidigt med at vores sportsdirektør siger at vores akademi er til for at sælge spillere til klubber, vi skal konkurrere med for at opnå den top 6, som de endelig har sagt offentligt, at de går efter.
Jeg tvivler.
MvH ChrisOB
Men mest fordi jeg havde tilladt mig selv, at sætte forventningerne op til denne sæson.
Og det er de selv skyld i.. Den har de sgu selv tee`et op
Men hvis jeg skal prøve at finde det positive er det at de nu over længere tid har bevist at de kan finde rigtig gode spillere til meget små penge. Her tænker jeg på Ganaus, Fiete, Grot, Jona og Anssi bla. De er jo hentet transferfrie eller for meget få penge.
Nogle af de spillere vi har betalt mange penge for de sidste år, har jo ikke været meget værd pånær vores målmand… Jeg tænker at man gerne vil have pengene tilbage for Gomez og Sørensen hvis man kunne.
Så med det i tankerne må jeg bevare håbet. Men jeg syntes vi er ved at smide en opstart overborde der skulle have spillet et hold sammen. Og vi ved kapløbet om Top 6 bliver tæt. Og forbeholder jeg mig retten til, at kritisere dem for..
- Likes 2
Comment
Comment