Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Så vejen til Top6 (sagt af ledelsen, ikke mig selv) består af lige dele tudekiks og gode intentioner
    Hvornår har ledelsen sagt at vejen til top6 består af lige dele tudekiks og gode intentioner?.

Du vrøvler igen Online og du svarer ikke på spørgsmål, men skyder til højre og venstre med dine provokationer, som er effektive til at dræbe enhver konstruktiv debat.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Udover de fem klubber, der åbenlyst ligger væsentligt over os i budget, kan du så nævne andre danske klubber der har købt spillere for samme beløb som os?

Topi Keskinen 7,5 millioner dkk, James Gomez ca. 5 millioner og Myhra også i det leje?

Jeg mindes sgu ikke Randers, Viborg eller Silkeborg har brugt den slags midler på en enkelt spiller. Det er vel snart sagt kun Horsens, der kan være med.
      Nu kender jeg ikke prisende de øvrige klubber opererer med. Men nej jeg tror ikke der er ret mange i ligaen der køber spillere til 7,5 mill. Jeg har hørt at SIF var interesseret i Adam Sørensen , men ville slet ikke give i nærheden af den pris.
      Så kan man diskutere om OB har ladet sig presse, eller Silkeborg er bedre til at vurdere en spillers værdi?

Det siger sig selv at agenter og klubber vil have så meget som muligt for spillerne, men jeg tror stadig ikke at der findes nogle som skruer prisen op, fordi netop OB er i markedet. Hvis vi var på udkig efter spillere, som Herning, Brøndby og FCK også ville have, ja så ville jeg tro at priserne hæves.

OB har placeret sig meget lavt i fødekæden, ved at være vedholdende i forhold til manglende ambitioner. Derfor er det ikke særlig nemt at finde spillere, som løfter niveauet,.
      Vi kommer ikke med en stor sæk med penge, så derfor er udvalget begrænset.
      Det kan være enormt svært at forhandle for enhver OB sportschef , for det er sandsynligt at både første, anden og tredje valget af spillere ikke er pissetrængende for at komme til OB. Når vi så nærmer os at det er nødvendigt at handle , så tror jeg det mere er vores panik der hæver prisen , fremfor de sælgende klubber.

Vi er blevet de totalt intetsigende grå mus , som mange gennem flere år har advaret imod. Det presser priserne i højere grad end diverse klubbers bekendtskab med at OB er på udkig efter spillere.

Jeg tror ikke på der sidder ret mange kvalitets spillere rundt omkring , som er piv liderlige efter at komme til OB, på samme måde som vi lige har set Ejdum presse på for at komme til BIF.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Nu kender jeg ikke prisende de øvrige klubber opererer med. Men nej jeg tror ikke der er ret mange i ligaen der køber spillere til 7,5 mill. Jeg har hørt at SIF var interesseret i Adam Sørensen , men ville slet ikke give i nærheden af den pris.
        Så kan man diskutere om OB har ladet sig presse, eller Silkeborg er bedre til at vurdere en spillers værdi?

Det siger sig selv at agenter og klubber vil have så meget som muligt for spillerne, men jeg tror stadig ikke at der findes nogle som skruer prisen op, fordi netop OB er i markedet. Hvis vi var på udkig efter spillere, som Herning, Brøndby og FCK også ville have, ja så ville jeg tro at priserne hæves.

OB har placeret sig meget lavt i fødekæden, ved at være vedholdende i forhold til manglende ambitioner. Derfor er det ikke særlig nemt at finde spillere, som løfter niveauet,.
        Vi kommer ikke med en stor sæk med penge, så derfor er udvalget begrænset.
        Det kan være enormt svært at forhandle for enhver OB sportschef , for det er sandsynligt at både første, anden og tredje valget af spillere ikke er pissetrængende for at komme til OB. Når vi så nærmer os at det er nødvendigt at handle , så tror jeg det mere er vores panik der hæver prisen , fremfor de sælgende klubber.

Vi er blevet de totalt intetsigende grå mus , som mange gennem flere år har advaret imod. Det presser priserne i højere grad end diverse klubbers bekendtskab med at OB er på udkig efter spillere.

Jeg tror ikke på der sidder ret mange kvalitets spillere rundt omkring , som er piv liderlige efter at komme til OB, på samme måde som vi lige har set Ejdum presse på for at komme til BIF.
        Det er jo ikke fordi det er specifikt OB der leder efter spillere at prisen stiger. Det er fordi en klub tydeligvis mangler spillere eller at der er flere klubber der spørger på en spiller …
        Eksemplet med Adam Sørensen er jo en god illustration af at OB har måttet gå op i pris for at sikre sig en spiller.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Så lige et opslag på instagram, at Ouédraogo blev budt velkommen til et nyt agentbureau. Håber ikke at det har noget at gøre med et ønske om at forlade OB eller forfølge den interesse, der efter sigende skulle være for ham. Ham får vi godt nok svært ved at stoppe. IMO er han nok vores vigtigste spiller.
          Last edited by Balboa; i dag, 06:59.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Udover de fem klubber, der åbenlyst ligger væsentligt over os i budget, kan du så nævne andre danske klubber der har købt spillere for samme beløb som os?

Topi Keskinen 7,5 millioner dkk, James Gomez ca. 5 millioner og Myhra også i det leje?

Jeg mindes sgu ikke Randers, Viborg eller Silkeborg har brugt den slags midler på en enkelt spiller. Det er vel snart sagt kun Horsens, der kan være med.
            I følge Enrico A brugte man små 20 mill på Gomez og Myhra dengang

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

I så fald bør man aldrig beskæftige sig med fodbold igen, men istedet gå ned i sin lokale Netto og hente sin solsikke-snor

Comment

I overgangssum eller samlede lønpakker?

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-ny-maalmand

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oeb-ny-stopper

det må være inkl. noget løn ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Er ret sikker på det blev meldt at det var inklusiv lønpakkerne, overgangssummen var ca halvdelen.
                    Man meldte det ud som en ekstraordinær omkostning, da de kom ind på et tidspunkt hvor lønbudgetttet
                    var på maks og brugt, og man forsøgte at redde livet i superligaen med disse 2, det lykkedes dog ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Som jeg hørte det så er det uden noget løn

Det er transfersum, sign on fee`s og agent fee samlet set

Så 15 mill i transfers og ca 4 mill til sign on og agenter

Comment

Som jeg hørte det så er det uden noget løn

Det er transfersum, sign on fee`s og agent fee samlet set

Så 15 mill i transfers og ca 4 mill til sign on og agenter

Comment

https://www.transfermarkt.com/jonas-...spieler/658530
                          https://www.transfermarkt.com/andrea...spieler/355512
                          https://www.transfermarkt.com/pascal...spieler/253664

HENT HENT HENT! Så er midterforsvaret lukket og besat med den kvalitet og de typer man søger.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Bliver det ikke svært at hente en fra AGF, en der lige er skiftet for 4 mdr. siden og så Pascal - var det ikke lidt skidt i Lyngby sidst?

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Bliver det ikke svært at hente en fra AGF, en der lige er skiftet for 4 mdr. siden og så Pascal - var det ikke lidt skidt i Lyngby sidst?
                              Jeg både tror og håber Sheed laver sjov her :-) Ingen af dem der er gode nok.

Jensen-Abbew har været en stor skuffelse i AGF. Tænker gerne de vil af med ham hvis OB skulle være interesseret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Jeg både tror og håber Sheed laver sjov her :-) Ingen af dem der er gode nok.

Jensen-Abbew har været en stor skuffelse i AGF. Tænker gerne de vil af med ham hvis OB skulle være interesseret.
                                Så smider man sq en smiley på … men Jensen-Abbew startede inde i seneste kamp ..

Comment

Working...
                                X