Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Hvis ikke der kommer 2-3 klare plug-play transfers indenfor de næste 7 dage, så har han opbrugt den tillid jeg dog stadig har.
    Man har hentet en 18-årig Gambianer til midterforsvaret, en der hedder Petter Therkildsen som afløser for Owusu, for så her
    til slut at købe Topi Keskinen, som vel skal ses som afløser for Grot, umiddelbart.
    Alle 3 kæder mangler, forsvaret mangler efter min mening 2.
    Jeg forstår ikke de træningsmatch man har arrangeret, det giver nul mening at lave disse mismatch imod BIF og MCM, hvor man
    endda lader 3-4 af de bedste spillere stå over. Hvad er meningen?
    Jeg synes også det ligner kaos lige nu - vi mangler efterhånden en hel del - og der er flere som er skadede, hvilket jo ikke gør det bedre.
    Retfærdigvis skal nok siges at kampene mod BIF og FCM var planlagt længe før vi kendte den nuværende spillersituation.
    Det giver god mening at slutte træningskampene af mod et par gode modstandere for at komme op i tempo - at det så har bidt os i nakken nu - det er en helt anden snak

Comment

Syntes snart EB’s Nationen virkede mere reflekteret og positiv end denne tråd.

Comment

Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg
        Syntes snart EB’s Nationen virkede mere reflekteret og positiv end denne tråd.
        Du kan ikke se problemerne ?
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Du kan ikke se problemerne ?
          Det er ikke kun et spørgsmål om at se problemerne, det er også et spørgsmål om, at transfertråden er gået en hel del i selvsving og sidder fast i en negativ rille, hvor kritikken er gået lidt i hak.

Kritik er fair og til tider berettiget, men det er fuldstændig vanvittigt, hvad folk herinde forventer og hvor skråsikre de er.

Men det er jo et debatforums vilkår, men jeg er glad for at andre også ser, at tonen er stukket lidt af.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det er ikke kun et spørgsmål om at se problemerne, det er også et spørgsmål om, at transfertråden er gået en hel del i selvsving og sidder fast i en negativ rille, hvor kritikken er gået lidt i hak.

Kritik er fair og til tider berettiget, men det er fuldstændig vanvittigt, hvad folk herinde forventer og hvor skråsikre de er.

Men det er jo et debatforums vilkår, men jeg er glad for at andre også ser, at tonen er stukket lidt af.
            Okay jeg tror jeg har lidt brug for hjælp ift. at forstå hvad det er for nogle forventninger folk herinde har som er fuldstændigt vanvittige....og hjælp mig også gerne med at forstå det der med skråsikkerheden?

jeg synes personligt kritikken er berettiget her 10 dage før vi spiller første kamp. og ja så ryger der noget galgenhumor med.....synes sgu egentligt ikke folk er fuldstændigt vanvittige i deres forventninger, men måske du kan give mig et par eksempler
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
            2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

OB fodrer jo også selv maskinen, når man vælger at være hermetisk lukket.

IMO kunne man tage den værste kritik, hvis man lod lidt rygter komme ud om tilgange. Selsvinget bliver kunne værre når man ikke får input udefra, dermed ender man med at køre alting op i en spids.

Lod man lidt komme ud, kunne man tage den værste kritik om at man bare sidder på hænderne og venter på at der dumper en ledig spiller ned. Jeg er sikker på at de arbejder, men i og med, at der ikke er livestream fra Ådalen, så ved ingen udenfor noget.

Jeg kan sagtens forstå, at TB og JN vil arbejde i fred og ro, og ikke gider noget mediespil. Det forestår jeg godt. Men man er i underholdningsindustrien, så må man spille med.

Det ses tydeligt i rygestrømmen, 90% af rygter kommer fra udenlandske kilder.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

OB fodrer jo også selv maskinen, når man vælger at være hermetisk lukket.

IMO kunne man tage den værste kritik, hvis man lod lidt rygter komme ud om tilgange. Selsvinget bliver kunne værre når man ikke får input udefra, dermed ender man med at køre alting op i en spids.

Lod man lidt komme ud, kunne man tage den værste kritik om at man bare sidder på hænderne og venter på at der dumper en ledig spiller ned. Jeg er sikker på at de arbejder, men i og med, at der ikke er livestream fra Ådalen, så ved ingen udenfor noget.

Jeg kan sagtens forstå, at TB og JN vil arbejde i fred og ro, og ikke gider noget mediespil. Det forestår jeg godt. Men man er i underholdningsindustrien, så må man spille med.

Det ses tydeligt i rygestrømmen, 90% af rygter kommer fra udenlandske kilder.
                Men sådan helt alvorligt... Er der nogen herinde, som seriøst tænker, de drysser rundt i klipklapper dernede og tænker, det hele nok skal gå, hvis de ikke gjorde mere? Jeg er fuldt overbevist om, at der arbejdes på højttryk over hele linjen for at finde den/de spillere, der skal forstærke os. Og jeg vil hellere have de rigtige spillere ind 3 uger efter sæsonstart end et par tilfældige lottokuponer nu her for at tilfredsstille et debatforum og andre, utålmodige sjæle. Jeg drømmer sgu også om et dagligt rygte om en eller flere nye spillere. Men jeg kommer ikke til at forvente, at de drysser om sig med rygter for at stille mig tilfreds. Og jeg tror mere, det er os, der lader os fodre, end det er klubben, der fodrer os. Troels har vel været ude og sige, at der skal hentes 3-4 spillere - skal han sætte dato på også? For så har han jo for alvor "fodret" os for så tænker jeg, han vil blive stillet til ansvar i det nanosekund, vi er forbi den dato.

Comment

Jeg er virkelig rystet over at der ikke bliver hentet noget mere ind - især til forsvaret; Hvad er det for nogle inkompetente fjolser, der står for scouting og indkøb af spillere? Man har lige fået over 20 mio for Ejdum - kom nu i gang med de forstærkninger til forsvaret!

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Men sådan helt alvorligt... Er der nogen herinde, som seriøst tænker, de drysser rundt i klipklapper dernede og tænker, det hele nok skal gå, hvis de ikke gjorde mere? Jeg er fuldt overbevist om, at der arbejdes på højttryk over hele linjen for at finde den/de spillere, der skal forstærke os. Og jeg vil hellere have de rigtige spillere ind 3 uger efter sæsonstart end et par tilfældige lottokuponer nu her for at tilfredsstille et debatforum og andre, utålmodige sjæle. Jeg drømmer sgu også om et dagligt rygte om en eller flere nye spillere. Men jeg kommer ikke til at forvente, at de drysser om sig med rygter for at stille mig tilfreds. Og jeg tror mere, det er os, der lader os fodre, end det er klubben, der fodrer os. Troels har vel været ude og sige, at der skal hentes 3-4 spillere - skal han sætte dato på også? For så har han jo for alvor "fodret" os for så tænker jeg, han vil blive stillet til ansvar i det nanosekund, vi er forbi den dato.
                    Jeg er fuldt overbevist om, at der arbejdes på højttryk over hele linjen for at finde den/de spillere, der skal forstærke os. Og jeg vil hellere have de rigtige spillere ind 3 uger efter sæsonstart end et par tilfældige lottokuponer nu her for at tilfredsstille et debatforum og andre, utålmodige sjæle.

Hvor argumentere jeg for det? Jeg nævner intet om at OB skal handle hurtigere eller tage mere risici
                    ​​​​​
                    Jeg siger heller ikke Troels skal lægge navn til noget - ligesom Steinlein heller ikke ligger navn til de historier som Farzam og bold.dk bringer - hvor det er åbenlyst ham eller en anden i toppen af FCM der lader det sive. OB må jo så vælge en eller flere medier de har tillid til og hvor de kan opbygge et forhold.

Der findes et utal af måder, at komme med ukonkrete konkrete rygter på. OB har valgt at gøre brug af lige præcis nul, så må man affinde sig med at samtlige kommentarspor er negative, at diskursen bliver skinger og at fans er maks kritiske. IMO placerer man sin røv i endnu mere klaskehøjde, når man ikke leger med.

Comment

TB lovede en venstrebenet CB for tre vinduer siden... må vi ikke holde ham op på det ?

Han ville hente spillere som kæmpede for at komme med til VM...

NT har sagt, at det bedste er at hente spillere tidligt i sommervinduet...

... min bekymring er (som jeg også skrev flere gange i foråret), at sæsonen allerede kan være smidt efter de første 5 - 7 kampe !

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Jeg er fuldt overbevist om, at der arbejdes på højttryk over hele linjen for at finde den/de spillere, der skal forstærke os. Og jeg vil hellere have de rigtige spillere ind 3 uger efter sæsonstart end et par tilfældige lottokuponer nu her for at tilfredsstille et debatforum og andre, utålmodige sjæle.

Hvor argumentere jeg for det? Jeg nævner intet om at OB skal handle hurtigere eller tage mere risici
                        ​​​​​
                        Jeg siger heller ikke Troels skal lægge navn til noget - ligesom Steinlein heller ikke ligger navn til de historier som Farzam og bold.dk bringer - hvor det er åbenlyst ham eller en anden i toppen af FCM der lader det sive. OB må jo så vælge en eller flere medier de har tillid til og hvor de kan opbygge et forhold.

Der findes et utal af måder, at komme med ukonkrete konkrete rygter på. OB har valgt at gøre brug af lige præcis nul, så må man affinde sig med at samtlige kommentarspor er negative, at diskursen bliver skinger og at fans er maks kritiske. IMO placerer man sin røv i endnu mere klaskehøjde, når man ikke leger med.
                        Så klubberne er nødt til at fyre ukonkrete rygter af for ikke at få kritik? Så tror jeg hellere, de tager kritikken.

Så hvis du ikke tænker, de sidder på hænderne, men faktisk knokler for at få tingene til at ske, hvorfor så al den kritik? Dybest set, tror jeg ikke OB tager det super tungt, at verden er ved at vælte herinde - og det skal de da heller ikke bruge så meget som 1 kW på at bekymre sig om. Vi sopper rundt i følelser og frustrationer - det tror jeg ikke helt, de gør på samme måde nede i Ådalen.

Comment

Endnu et tegn på, at ligaen er ved at knække over og vi sidder i den tunge ende

https://campo.dk/2026/07/14/eksklusi...ter-i-2026-27/

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

TB lovede en venstrebenet CB for tre vinduer siden... må vi ikke holde ham op på det ?

Han ville hente spillere som kæmpede for at komme med til VM...

NT har sagt, at det bedste er at hente spillere tidligt i sommervinduet...

... min bekymring er (som jeg også skrev flere gange i foråret), at sæsonen allerede kan være smidt efter de første 5 - 7 kampe !
                            Du må holde TB op på lige præcis det, du føler for - det styrer du selv.

NT har da ret - det HELT optimale var ikke at skulle sælge sine bedste spillere nogensinde, men det slipper vi heller ikke helt udenom at skulle og sådan er der jo så mange ting, vi i den perfekte verden kunne ønske os.

Forstår jeg dig rigtigt, at du hellere vil have en venstrebenet CB, som ikke passer ind i OB hvad angår spillestil, kultur osv. for at føle dig tilfredsstillet end at vente til der er den spiller, vi kan bruge og som er interesseret i at spille i Odense? Og at vi som fans med et seriøst belæg kan sige, at scounting-teamet ikke har forstand på, hvad de laver?

Comment

Så klubberne er nødt til at fyre ukonkrete rygter af for ikke at få kritik? Så tror jeg hellere, de tager kritikken.

Så hvis du ikke tænker, de sidder på hænderne, men faktisk knokler for at få tingene til at ske, hvorfor så al den kritik? Dybest set, tror jeg ikke OB tager det super tungt, at verden er ved at vælte herinde - og det skal de da heller ikke bruge så meget som 1 kW på at bekymre sig om. Vi sopper rundt i følelser og frustrationer - det tror jeg ikke helt, de gør på samme måde nede i Ådalen.
                              Du vil misforstå? Jeg sagde at de skulle spille mediespillet, så de kunne tage toppen af kritikken - ikke undgå kritik. Immervæk en forskel.

Så hvis du ikke tænker, de sidder på hænderne, men faktisk knokler for at få tingene til at ske, hvorfor så al den kritik? Dybest set, tror jeg ikke OB tager det super tungt, at verden er ved at vælte herinde -

Ord og handlinger skaber virkeligheden. OB kan altså selv skabe en virkelighed gennem ord og handlinger. Og kritikken er jo ikke begrænset til her, men til samtlige kommentarspor og samtaler om OB. Al hvad OB, NT og TB bliver tolket til ukendelighed, når man intet giver.

Hvis OB vil have en bredere og bedre opbakning er det her en ret simpel måde at gøre det på. Jeg siger ikke at man skal have Farzam på speeddial, men at man der må og kan findes et mellemstadie, hvor man kan man bruge medierne til at skabe hype og forventninger. Man har valgt en hermetisk lukket tilgang, det vil sige, at samtlige fans river sig håret over et 4-0 nederlag til BIF og at man intet hører om nogen tilgang.

Comment

Du må holde TB op på lige præcis det, du føler for - det styrer du selv. Tak

NT har da ret - det HELT optimale var ikke at skulle sælge sine bedste spillere nogensinde, men det slipper vi heller ikke helt udenom at skulle og sådan er der jo så mange ting, vi i den perfekte verden kunne ønske os. Goddag mand økseskaft... NT talte om at hente... du skriver sælge

Forstår jeg dig rigtigt, at du hellere vil have en venstrebenet CB, som ikke passer ind i OB hvad angår spillestil, kultur osv. for at føle dig tilfredsstillet end at vente til der er den spiller, vi kan bruge og som er interesseret i at spille i Odense? Og at vi som fans med et seriøst belæg kan sige, at scounting-teamet ikke har forstand på, hvad de laver? Næææ... men hvor lang tid skal vi vente efter sådan en udmelding ? Du foretrækker åbenbart endnu en sløj start/sæson fordi vi liiiiiiiiiiige skulle vente på den rigtige, som aldrig dukkede op

Comment

Working...
                                X