Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Uanset hvordan vi vender og drejer det, så er jeg ret overbevist om at Ulrik er en bedre spiller end Bürgy. Ikke nogen vanvids opgradering - men stadig bedre.

Jeg håber dog også at vi henter endnu en til midterforsvaret, som er et af et højere niveau. Der føler jeg også vi SKAL have, hvis vi skal blande os i top seks.
    MEN Ulrik ER en opgradering ift. hvad vi havde forinden.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Hov, hul - ikke hold.

Nej, men han ikke skal være starter, men indskiftningsspiller. Det lugter af panik.

Jeg synes oprigtigt ikke, at jeg er krævende. Havde OB meldt ud, at man bare vil være med, eller at man ville sikre noget andet end top 6, så havde jeg ikke brokket mig.

Men nu har man meldt top 6 ud, og så skal man sigte højere.

Jeg bider kraftigt mærke i, at folk snakker Burgy 2.0 - blot venstrebenet. IMO er det ikke noget, der indikerer top 6. Nok nærmere stilstand.

​​​​​​Og nej, jeg køber ikke præmissen om at vi køber en spiller fra en top 4-klub i Norge. Lillestrøm har været et elevatorhold de sidste 6 år - og ligger lige nu på en 4.plads.

Beklager, at jeg simpelthen mener, at store armbevægelser skal følges op med handlinger der kan understøtte de disse. Det var ikke min intention.
      Det er skam helt fair du mener det. Vi har nok bare sat næsen op efter noget lidt forskelligt

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
        Uanset hvordan vi vender og drejer det, så er jeg ret overbevist om at Ulrik er en bedre spiller end Bürgy. Ikke nogen vanvids opgradering - men stadig bedre.

Jeg håber dog også at vi henter endnu en til midterforsvaret, som er et af et højere niveau. Der føler jeg også vi SKAL have, hvis vi skal blande os i top seks.
        MEN Ulrik ER en opgradering ift. hvad vi havde forinden.
        Hvad ligger til grund for at du mener han er en opgradering? Jeg har nemlig svært ved at se det

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvad ligger til grund for at du mener han er en opgradering? Jeg har nemlig svært ved at se det
          Udelukkende for hvordan jeg husker ham fra FCN

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Udelukkende for hvordan jeg husker ham fra FCN
            Okay. Så har vi bare haft forskellige indtryk af ham

Comment

Det er nok heller ikke den sidste signing til forsvaret. Tænker der kommer som minimum en til.

Comment

Working...
              X