Oprindeligt indsendt af bjerghest
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Meget enig, tror det er for at stoppe blødningen, så må vi se om der ikke kommer en "rigtig" profil senere.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg2 årig kontrakt - lygter lidt af han næppe var 1., 2. eller 3. prioritet.
Håber han er god, fint at få noget ind, men...ved ikke hvad jeg havde forventet men når man har trukket den så langt så bliver forventningerne skruet ret højt op. Og en 30 årig nordmand med fortid i Nordsjælland, er det virkelig hvad det kan blive til efter 1½ mdr.?
Eller er det lidt en panik signing fordi man intet har kunnet hente?
- Likes 1
Comment
-
1,5 måned og minimum to tidligere transfervinduer. Kan virkelig ikke forstå, at det her, er hvad det ender med, efter alt det arbejde og research, som jeg forventer de må have gjort sig. Men det kan da godt være, at det rent faktisk at Van Dijk som OB havde satset alt på, at han lige pludselig fik lyst til et eventyr i Odense, hvis bare de spurgte to-tre vinduer i trækOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg2 årig kontrakt - lygter lidt af han næppe var 1., 2. eller 3. prioritet.
Håber han er god, fint at få noget ind, men...ved ikke hvad jeg havde forventet men når man har trukket den så langt så bliver forventningerne skruet ret højt op. Og en 30 årig nordmand med fortid i Nordsjælland, er det virkelig hvad det kan blive til efter 1½ mdr.?
Eller er det lidt en panik signing fordi man intet har kunnet hente?
- Likes 3
Comment
-
Det er jo det farlige for TB/OB ved at vente så længe og snakke så meget om en position. Så får vi forventninger om, at der må være noget vildt på vej. Men sådan er det jo nok ikke for de penge vi bruger. Vi har næppe ventet på den helt rigtige, men har ikke landet de spillere vi har forsøgt. Virkede klart som om vi forsøgte at signe Thomas Isherwood og han havde en meget lignende profil.Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
1,5 måned og minimum to tidligere transfervinduer. Kan virkelig ikke forstå, at det her, er hvad det ender med, efter alt det arbejde og research, som jeg forventer de må have gjort sig. Men det kan da godt være, at det rent faktisk at Van Dijk som OB havde satset alt på, at han lige pludselig fik lyst til et eventyr i Odense, hvis bare de spurgte to-tre vinduer i træk
Det kan være fint nok at have en spiller som ham, der kan dække både forsvar og back. Men det gør bestemt ikke, at forsvaret er på plads.
Comment
-
Erstatning for Burgy eller Bojang …?Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægHold kæft hvor er det undervældende ringe mand…
Sorry to say, men der er godt nok langt til Top6 i den signing.
Kan godt mærke det begynder at pisse mig af at Troels snakker så meget om VM, om at hente spillere der normalt ikke vil tage til OB grundet niveau, og så præsentere man en der helt sikkert ikke har haft andre muligheder på hånden, og har nikket ja med det samme.
Super. Top 6
Det minder så meget mere om en “sidste øjebliks transfer”, end en kvalitetspiller, der vil rykke niveau."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Ja, hører også TB nævne, at han kan dække VB'en, hvilket vel også indikerer, at han selvfølgelig er start 11'er materiale, men nok ikke som i "første mand på holdkortet" materiale. Så jeg tænker, at der selvfølgelig kommer en central forsvarer mere, hvor man vil have en på en hylde højere end Ytter.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jo - der må lande min. en mere til forsvaret snarest. Og med Askou på vej ud - så kunne der vel godt komme to mere. Og hvad med vb?
Fint man får lappet lidt huller, men der mange og store mangler endnuTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Nu er der vel heller ikke nogen, der siger, at det er det her, “vi ender med”. Vinduet er langt endnu.Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
1,5 måned og minimum to tidligere transfervinduer. Kan virkelig ikke forstå, at det her, er hvad det ender med, efter alt det arbejde og research, som jeg forventer de må have gjort sig. Men det kan da godt være, at det rent faktisk at Van Dijk som OB havde satset alt på, at han lige pludselig fik lyst til et eventyr i Odense, hvis bare de spurgte to-tre vinduer i træk
Jeg synes isoleret set det virker som en ok signing. En rutineret mand til et urutineret forsvar, og en der både kan spille midterforsvarer og vb. Så vidt jeg kan se har han spillet backen mest, så der kan han vel også ende her, hvis der kommer en eller to profiler til
midterforsvaret.
- Likes 1
Comment
-
Ifølge transfermarkt er det vb’en, han har spillet mest. Jeg forestiller mig det på sigt er tanken, at han skal kæmpe med Adam om den plads.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Ja, hører også TB nævne, at han kan dække VB'en, hvilket vel også indikerer, at han selvfølgelig er start 11'er materiale, men nok ikke som i "første mand på holdkortet" materiale. Så jeg tænker, at der selvfølgelig kommer en central forsvarer mere, hvor man vil have en på en hylde højere end Ytter.
Comment
-
tror jeg de fleste ville være enig i.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Nu er der vel heller ikke nogen, der siger, at det er det her, “vi ender med”. Vinduet er langt endnu.
Jeg synes isoleret set det virker som en ok signing. En rutineret mand til et urutineret forsvar, og en der både kan spille midterforsvarer og vb. Så vidt jeg kan se har han spillet backen mest, så der kan han vel også ende her, hvis der kommer en eller to profiler til
midterforsvaret.
Hvis ikke det var fordi man har trukket den så langt, intet har hentet og står med et så decimeret hold - særligt i forsvaret.
Vi er nød til at se hvad han kan og hvad der ellers hentes ind før man sådan rigtigt kan vurdere den signing.
Men sådan lige nu og her, der mangler den tilgang sgu lidt salt eller nogle andre krydderier - det er en lidt tam smag man sidder tilbage med.
- Likes 1
Comment
-
Nok mere Bojang end Burgy. Jeg er ihvertfald skuffet.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Erstatning for Burgy eller Bojang …?
Jeg havde forventet en meget højere hylde, og er meget bekymret.
Men jeg havde også sat næsen højt op efter noget, og måske forsvaret dem nede i Ådalen lidt. Men den her transfer jeg uforstående for - udover han er venstrefodet.
Vi kunne hente ham for et halvt år siden hvis vi gad, og jeg er 100% sikker på der stort set ikke har været andre klubber inde i billedet udover os. Og når man hører Troels snakke - så får man jo det indtryk at vi skal gå efter spillere med højere niveau end OB. Er ham her det? Det skal han ihvertfald bevise.
Comment
-
Måske ikke den store wow-effekt, men han startede inde for nummer 4 i Norge, så sent som for 5 dage siden, så i det mindste er han i kampform og umiddelbart ser jeg Lillestrøm som noget bedre hold end OB p.t.Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlægEr det det vi har ventet på? I guder en skuffelse.
- Likes 3
Comment
Comment