Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Fin signing, og han kommer i fuld kampform klar fra dag 1!
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Er det det vi har ventet på? I guder en skuffelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Hold kæft hvor er det undervældende ringe mand…

Sorry to say, men der er godt nok langt til Top6 i den signing.

Kan godt mærke det begynder at pisse mig af at Troels snakker så meget om VM, om at hente spillere der normalt ikke vil tage til OB grundet niveau, og så præsentere man en der helt sikkert ikke har haft andre muligheder på hånden, og har nikket ja med det samme.

Super. Top 6
        Det minder så meget mere om en “sidste øjebliks transfer”, end en kvalitetspiller, der vil rykke niveau.
        Jeg har aldrig hørt om ham, så jeg vil lade tvivlen komme ham til gode.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Han var også transferfri jo…
          Nej. Han havde kontrakt til julen 2026.

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Jeg har aldrig hørt om ham, så jeg vil lade tvivlen komme ham til gode.
            Du har aldrig hørt om en der har spillet +100 kampe for FCN?

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Du har aldrig hørt om en der har spillet +100 kampe for FCN?
              I så fald har jeg glemt ham igen. Jeg ser kun FCN de to gange om året, de spiller mod OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Det var også ham jeg gravede mig frem til sidste sommer, ud fra kriterier og fortid med AZ... bedre sent end aldrig
                Flot scoutet

Comment

Lad os nu se ham før vi kan vurdere ham.
                  synes umiddelbart det virker som en fin transfer

Comment

Kan ikke huske ham fra hans FCN tid men det betyder vel at han er rimelig på bolden.
                    Norsk top 4 klub er vel det niveau vi har hentet på ca altid bortset fra under Jesper Hansen.
                    Jeg tænker så er vi igang. Ja tak til ketchup effekt herfra.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Flot scoutet
                      Det var så Luca Itter, jeg mente... som jeg nok også havde foretrukket...

Men mon ikke der kommer en mere, jeg kan nå det endnu
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Han bringer i hvert fald noget erfaring til bagkæden. Velkommen til!

Comment

Ligesom Peter Therkildsen er det her godt nok en skuffende signing. Husker ham ikke som nogen særlig stor profil i FCN og det ligner heller ikke at Rosenborg har prioriteret ham særlig højt. Vel og mærke et Rosenborg hold, som har haltet en del de senere sæsoner. Det her lugter bestemt ikke af top 6!

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
                            Kan ikke huske ham fra hans FCN tid men det betyder vel at han er rimelig på bolden.
                            Norsk top 4 klub er vel det niveau vi har hentet på ca altid bortset fra under Jesper Hansen.
                            Jeg tænker så er vi igang. Ja tak til ketchup effekt herfra.
                            Ej. Det er sku for latterligt, hvis vi kalder Lillestrøm en top 4 klub. De er oprykkere og ligger nr. 4 - og har rykket op og ned 2 gange de sidste 5-6 år

Comment

2 årig kontrakt - lygter lidt af han næppe var 1., 2. eller 3. prioritet.

Håber han er god, fint at få noget ind, men...ved ikke hvad jeg havde forventet men når man har trukket den så langt så bliver forventningerne skruet ret højt op. Og en 30 årig nordmand med fortid i Nordsjælland, er det virkelig hvad det kan blive til efter 1½ mdr.?

Eller er det lidt en panik signing fordi man intet har kunnet hente?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det var så Luca Itter, jeg mente... som jeg nok også havde foretrukket...

Men mon ikke der kommer en mere, jeg kan nå det endnu
                                jo - der må lande min. en mere til forsvaret snarest. Og med Askou på vej ud - så kunne der vel godt komme to mere. Og hvad med vb?

Fint man får lappet lidt huller, men der mange og store mangler endnu

Comment

Working...
                                X