Fin signing, og han kommer i fuld kampform klar fra dag 1!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg har aldrig hørt om ham, så jeg vil lade tvivlen komme ham til gode.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægHold kæft hvor er det undervældende ringe mand…
Sorry to say, men der er godt nok langt til Top6 i den signing.
Kan godt mærke det begynder at pisse mig af at Troels snakker så meget om VM, om at hente spillere der normalt ikke vil tage til OB grundet niveau, og så præsentere man en der helt sikkert ikke har haft andre muligheder på hånden, og har nikket ja med det samme.
Super. Top 6
Det minder så meget mere om en “sidste øjebliks transfer”, end en kvalitetspiller, der vil rykke niveau.
Comment
-
Ligesom Peter Therkildsen er det her godt nok en skuffende signing. Husker ham ikke som nogen særlig stor profil i FCN og det ligner heller ikke at Rosenborg har prioriteret ham særlig højt. Vel og mærke et Rosenborg hold, som har haltet en del de senere sæsoner. Det her lugter bestemt ikke af top 6!
Comment
-
Ej. Det er sku for latterligt, hvis vi kalder Lillestrøm en top 4 klub. De er oprykkere og ligger nr. 4 - og har rykket op og ned 2 gange de sidste 5-6 årOprindeligt indsendt af laffe Se indlægKan ikke huske ham fra hans FCN tid men det betyder vel at han er rimelig på bolden.
Norsk top 4 klub er vel det niveau vi har hentet på ca altid bortset fra under Jesper Hansen.
Jeg tænker så er vi igang. Ja tak til ketchup effekt herfra.
- Likes 1
Comment
-
2 årig kontrakt - lygter lidt af han næppe var 1., 2. eller 3. prioritet.
Håber han er god, fint at få noget ind, men...ved ikke hvad jeg havde forventet men når man har trukket den så langt så bliver forventningerne skruet ret højt op. Og en 30 årig nordmand med fortid i Nordsjælland, er det virkelig hvad det kan blive til efter 1½ mdr.?
Eller er det lidt en panik signing fordi man intet har kunnet hente?
- Likes 1
Comment
-
jo - der må lande min. en mere til forsvaret snarest. Og med Askou på vej ud - så kunne der vel godt komme to mere. Og hvad med vb?Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Det var så Luca Itter, jeg mente... som jeg nok også havde foretrukket...
Men mon ikke der kommer en mere, jeg kan nå det endnu
Fint man får lappet lidt huller, men der mange og store mangler endnu
Comment
Comment