Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Troels har ikke gjort det nemt for sig selv.
    Hvis man ender med at hente nedrykkerprofiler og 1. Div talenter (og det kan det være gode spillere i blandt) så er det endnu mere uforståeligt at de ikke stod klar før træningslejren.

Jeg har en mistanke om at vi ikke er skarpe på markedspriserne ind og ud. Derfor fremstår vores spillere attraktive at købe tidligt i vinduet for andre klubber, imens vi ikke kan finde nogen at købe der matcher vores krav til penge vi vil betale.

Vi er lige så stille gledet ned på 7 største spillerbudget i Superligaen. Så ironisk nok det første år hvor vi kommer med en offentlig top 6 målsætning er det første år hvor vi skal spille over par for at nå den.

Jeg havde håbet at man havde sagt: Vi angriber Superligaen og tager 3 år hvor vi accepterer ikke at skulle tjene penge på transferbudgettet for at komme op hvor pengene er meget større i form af TV penge, større salg, evt Europa.
    Last edited by laffe; i dag, 09:17.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Kender ham ikke særligt godt, men lyder også til at være et fint bud

Edit: Kan se at SE fik afvist et bud i vinter (KIF behøver ikke at sige ja til alt) og klubben/AN satser på et udenlandsk salg.
      Vi diskuterede ham også som et emne herinde dengang. Han er bestemt et godt bud. Han har kontraktudløb om et år og er 26 så de kan ikke forvente et rekordsalg pt. Omvendt er han deres anfører.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
        Hvis man ender med at hente nedrykkerprofiler og 1. Div talenter (og det kan det være gode spillere i blandt) så er det endnu mere uforståeligt at de ikke stod klar før træningslejren.

Jeg har en mistanke om at vi ikke er skarpe på markedspriserne ind og ud. Derfor fremstår vores spillere attraktive at købe tidligt i vinduet for andre klubber, imens vi ikke kan finde nogen at købe der matcher vores krav til penge vi vil betale.

Vi er lige så stille gledet ned på 7 største spillerbudget i Superligaen så ironisk nok det første år hvor vi kommer med en offentlig top 6 målsætning er det første år hvor vi skal spille over par for at nå den.

Jeg havde håbet at man havde sagt: Vi angriber Superligaen og tager 3 år hvor vi accepterer ikke at skulle tjene penge på transferbudgettet for at komme op hvor pengene er meget større i form af TV penge, større salg, evt Europa.
        Sådan burde det jo også være.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Kolding IF har tidligere afvist millionbud. Vi Kan ikke 'BARE' være med økonomisk.
          De har afvist et bud på cirka 2 millioner fra Sønderjyske, med længere tid tilbage af kontrakten. Ingen af os kender dagsprisen, men mon ikke det er 2-4 millioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Vi er lige så stille gledet ned på 7 største spillerbudget i Superligaen. Så ironisk nok det første år hvor vi kommer med en offentlig top 6 målsætning er det første år hvor vi skal spille over par for at nå den.

Helt i tråd med mine tanker - som det foregår nu angriber vi ikke noget som helst - vi siver (i bedste fald) mod bunden. Vi flytter budget fra superliga til akademi - medens alle andre forøger. Hvis man tror at lønbudgettets størrelse på den lange bane er afgørende for placering varer det ikke mange år før vi permanent befinder os i 1. division.
            Alt det spin der kommer fra NT, TB og JJ klinger hult når man ser på de faktiske handlinger. Som stort set udebliver - stadion, træningsbaner og investeringer i truppen.
            Jeg er nået dertil at jeg gerne ser ejerskabet suppleret eller erstattet.

Comment

Spændende at se om det kan få en betydning for en klub som vores eller det kun er FCM/FCK der får gavn af det

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...dre-muligheder

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Synes det er et fint bud. Fandt du ham på Bocassio eller katten & Musen ? :-) (nej bare for sjovt). Det er da et godt bud.
                (din humor er værdsat)

Nej, kender ham, da jeg har interesser i det bulgarske (som bestemt ikke inkluderer Sunny Beach og Den Glade Viking, men min familie/firma/fodbold der ).

P.S. Bocassio => Tordenskjold ? Sidstnævnte var det første sted jeg fik en enkelt Tequila Sunrise (hvad vi havde råd til i så ung en alder...) og var "berusede" hele aftenen, inden den lokale taxichauffører kørte os tilbage til vores forældre
                Last edited by Online; i dag, 11:16.

Comment

Så blev Yaya officiel

https://ob.dk/nyheder/2026/juli/vi-s...ske-fc-alverca

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                    Måske skulle denne tråd omdøbes til "salgstråden" ................. Nå mon ikke der købes nu....

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                      Fedt. Videre. Ca 2 mill i lommen og en stor videresalg var nok det optimale

Comment

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...er-yaya-bojang

Kan godt være de siger vi har samme budget som sidste sæson, men der er dælme også efterhånden frigivet noget siden sidste sæson.

Salg af Markus, Boyang, Ejdum, og vidersalgsklausuler på Breum og Aske, samt lønkroner sparet på Grubbe, Bjørn, Trybull, Owusu og Theo.

Der må simpelthen være transferpenge og mange lønkroner i posen, selvom budgettet er det samme som sidste sæson.

Der blev inden sæsonen snakket om 4 nye fra Troels. Siden har vi mistet Ejdum, Boyang og Markus. Så er vi oppe på 6-7 nye?

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

Kan godt være de siger vi har samme budget som sidste sæson, men der er dælme også efterhånden frigivet noget siden sidste sæson.

Salg af Markus, Boyang, Ejdum, og vidersalgsklausuler på Breum og Aske, samt lønkroner sparet på Grubbe, Bjørn, Trybull, Owusu og Theo.

Der må simpelthen være transferpenge og mange lønkroner i posen, selvom budgettet er det samme som sidste sæson.

Der blev inden sæsonen snakket om 4 nye fra Troels. Siden har vi mistet Ejdum, Boyang og Markus. Så er vi oppe på 6-7 nye?
                          Og det sidste salg/udlejning er nok ikke sket endnu. Pt er vi 23 i truppen så tvivler på så mange.
                          Så mon ikke 2 mere ud sidst i vinduet og 5 styks ind fra højeste hylde mulig

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

Plus søren krogs løn :) den stoppede osse 1/7:)

Comment

Det virker ihvertfald til at dem i Ådalen læser med på de sociale medier, og ved der er et pres.

Jeg lægger mærke til 2 ting i pressemeddelsen

- Troels beskriver han ikke havde håbet der ville ryge flere ud før der kom noget ind.

Det vidner jo om at de godt ved truppen er yderst smal, og en hel fanscene er bekymret. Med god grund. Hvis ikke der kommer 2-3 kvalitets spillere ind meget snart - så ved jeg næsten ikke hvad..

- De vil fastslå at de personlige årsager, ikke har noget med transferen at gøre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Det virker ihvertfald til at dem i Ådalen læser med på de sociale medier, og ved der er et pres.

Jeg lægger mærke til 2 ting i pressemeddelsen

- Troels beskriver han ikke havde håbet der ville ryge flere ud før der kom noget ind.

Det vidner jo om at de godt ved truppen er yderst smal, og en hel fanscene er bekymret. Med god grund. Hvis ikke der kommer 2-3 kvalitets spillere ind meget snart - så ved jeg næsten ikke hvad..

- De vil fastslå at de personlige årsager, ikke har noget med transferen at gøre.
                                Ledelsen i OB er da tordnende ligeglade med hvad fanscenen mener - det viser deres spin i forhold til handlinger tydeligt.
                                Jeg kan ikke bruge deres udmeldinger til noget som helst - nu vil jeg se nye spillere ind - ellers er vi snart fast bestanddel af bunden.
                                Det eneste som måske påvirker en smule er hvis tilskuertallet daler drastisk i de første runder - det ødelægger fortællingen om "succes".

Comment

Working...
                                X