Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg tænker med Askou ude og Bojang solgt er der vel ingen klub eller spiller, der ville imødekomme OB på de sidste 5% for at lukke en transfer. Det er jo os der åbenlyst er mest pressede tidsmæssigt.
    Enig, vi bliver nødt til at slå til nu, om vi så betaler 5 eller 12 eller 19 procent mere, end der føles godt i maven.

McCoy-Therkildsen-Gomez-Adam

Bænk. Krølle og Amrani

Det er under sidste års niveau. Så når vi jo ikke en gang ud af august, inden det kun drejer sig om, at blive i ligaen.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Både Yaya og Jenner meldes på plads i deres klubber. Og har måske været det i et par dage
      Kunne man spekulere i at OB har bedt klubberne om at trække offentliggørelsen lidt for at få noget på plads inden?
      Så der kommer noget ind meget snart. Halmstrå i know
      Det er virkelig underligt det der foregår for tiden. Man melder Yaya hjemme i Gambia af familiere årsager.
      Hvorfor pokker siger man det ikke som det er. Yaya har fået fri nogle dage for at afsøge mulighederne for et klubskifte.

Hvorfor mon dette hemmelighedskræmmeri? Hvad er OB bange for?

Comment

Kunne det være kritik? Eller at priserne blev skruet i vejret når det bliver tydeligere at vi er desperate?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er virkelig underligt det der foregår for tiden. Man melder Yaya hjemme i Gambia af familiere årsager.
          Hvorfor pokker siger man det ikke som det er. Yaya har fået fri nogle dage for at afsøge mulighederne for et klubskifte.

Hvorfor mon dette hemmelighedskræmmeri? Hvad er OB bange for?
          Godt spørgsmål. Det må jo være for at holde kritikken nede fra fans og offentligheden. Ellers giver det ikke meget mening

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Godt spørgsmål. Det må jo være for at holde kritikken nede fra fans og offentligheden. Ellers giver det ikke meget mening
            De tilføjer oven i købet "Vi opfordrer til at give Yaya den ro, der skal til for, at han kan vende tilbage til træningsbanen."

Måske begge ting er sande at han var hjemme og senere tog til Portugal.
            Ellers er det lidt lystløgner agtigt at at spørge til folks sympati og forståelse på den måde

Comment

De kan ikke rigtig håndtere, når kritikken kommer rigtig frem. Lidt ligesom kommunen, der heller ikke giver stadionprojektet så meget medietid, pt.
              det vilde er, at der ikke er stillet sådan rigtig spørgsmålstegn ved begge dele i pressen.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

De tilføjer oven i købet "Vi opfordrer til at give Yaya den ro, der skal til for, at han kan vende tilbage til træningsbanen."

Måske begge ting er sande at han var hjemme og senere tog til Portugal.
                Ellers er det lidt lystløgner agtigt at at spørge til folks sympati og forståelse på den måde
                Jeg tænker heller ikke det ene behøver udelukke det andet. Der kan godt være sket noget i familien samtidig med at det trak op til transfer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg tænker heller ikke det ene behøver udelukke det andet. Der kan godt være sket noget i familien samtidig med at det trak op til transfer.
                  Enig. Det andet virker noget søgt. De har jo ikke rigtigt skjult det med f.eks. Jenner. Folk er jo alligevel sure, hvilket er helt forståeligt. Alt feedback de får online pt. er negativ. Jeg kan ikke se hvorfor de skulle opdigte en historie om Yaya bare for at gøre det lidt mildere.

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                    Kunne det være kritik? Eller at priserne blev skruet i vejret når det bliver tydeligere at vi er desperate?
                    Tror godt de forskellige agenter, ved hvad klubberne mangler.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                      Man kan tænke sig meget, men det scenarie vil være absolut vanvittig absurd. Hvis TB m.fl. er desperate så vil det jo give absolut ingen mening at sælge Yaya. Yaya er jo klart bedre end ingen mand på positionen

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jannick Vestergaard er gratis Kunne være den vilde kanin
                        Kan det tænkes at Troels afventer et eller andet omkring Eriksen og derfor er vi tilbageholdende ??

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Man kan tænke sig meget, men det scenarie vil være absolut vanvittig absurd. Hvis TB m.fl. er desperate så vil det jo give absolut ingen mening at sælge Yaya. Yaya er jo klart bedre end ingen mand på positionen
                          jamen hans niveau er ikke det jeg mener noget om.
                          Det er mere skrækken for dårlig/negativ omtale.
                          ikke kun OB, der benytter sig af IKKE at belyse, når det ikke lige kører.
                          OIK kunne f.eks aldrig finde på at bruge plads i sin FB story om et modstandermål.
                          For mig giver det netop et billede der er skidt. Mest fordi jeg føler mig “talt ned til” som betalende kunde.
                          giver det mening, eller?

Comment

Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                            Jannick Vestergaard er gratis Kunne være den vilde kanin
                            Kan det tænkes at Troels afventer et eller andet omkring Eriksen og derfor er vi tilbageholdende ??
                            Så han går fra 25 millioner om året til ??? i Ådalen ?

Beklager, men ønsker kun at se CE som "turist" i klubben, da jeg ikke mener fans, klub, modstandere, familie(r) skal udsættes for en tredje episode pga. stolthed/stædighed.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Enig, vi bliver nødt til at slå til nu, om vi så betaler 5 eller 12 eller 19 procent mere, end der føles godt i maven.

McCoy-Therkildsen-Gomez-Adam

Bænk. Krølle og Amrani

Det er under sidste års niveau. Så når vi jo ikke en gang ud af august, inden det kun drejer sig om, at blive i ligaen.
                              Det sidste er jo noget vi og de fleste fanbaser frygter op til stort set hver sæson. Og ofte synes jeg det har vist sig at være lidt overdrevet. Dette er baseret på ren empiri, men år efter år synes jeg vi ser eksempler på, at det ikke afgøres efter hvem der er mest klar fra start. Det er de bedste hold som turneringen skrider frem, der klarer sig med i top6. Omvendt kan jeg huske flere hold, der virkelig havde fokus på at lave hurtige handler, der endte med at floppe (FCK sidste år og os i nedrykningssæsonen). Igen er det 100% baseret på min mavefornemmelse og tvivlsomme hukommelse. Derfor kan jeg grundlæggende se fornuften i at have tålmodighed og is i maven i transfervinduerne.

Men i år er jeg helt enig med det og har samme fornemmelse (og forventning). Vi er langt forbi bare at udvise tålmodighed. TBs mave må være frosset til is. Træningslejren var langt fra god og de to sidste træningskampe rene fadæser. Jeg så et modløst hold imod FCM, der reelt ikke havde noget at stille op eller vidste hvad ben de skulle stå på.

Selvom jeg grundlæggende tror man kan starte med en elendig måned og alligevel spille sig tilbage til top6, kan jeg ikke se os gøre det. Jeg frygter vi står et meget skrøbeligt sted hvor der er begyndende lede imod Zorniger i truppen. Starter vi med at blive kørt over i de første tre runder kan det starte en negativ spiral, der ikke kan vendes nærmest ligemeget hvor mange klassespillere vi henter ind senere i august.

Det er ærgerligt at få ødelagt juni/juli på denne måned med mismod som nu. Det er som regel den eneste tid, hvor vi kan tillade os at drømme bare lidt om, at OB bliver gode.

Comment

Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, Jannick Vestergaard blive en striwet helt.

Eriksen. Den tror jeg heller ikke på mere.

Jeg tror - og det er ren tro, at vi henter mindst to inden fredag.
                                Kan overhovedet ikke forestille mig vi går ind i de første kampe med kun Gomez klar som for vel første gang i halvandet år spillet fuld tid i går, og Amrani som reserve.

Vores forsvar er så f*King sårbart, at en skade i den kommende uge, vil være en fadæse.

Troels har sørget for at alle pile peger mod ham, hvis ikke vi får den optimale start.

Comment

Working...
                                X