Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Et rygte! Et rygte! Endelig! Ja, det det kunne godt passe. Ikke en venstrefodet cf men uddannet i Freiburg så han skulle være spillestærk
    https://www.transfermarkt.de/maximil...spieler/515964
    Og med Bojang på vej væk skal der være noget under opsejling.
    Det er det tætteste vi har været på et rygte i lang tid. Jeg stemmer for ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...y-traekker-sig

Lader til at BIF brugte krudtet på Ejdum og så er der en pris på en god defensiv spiller
      Mon ikke bare at de valgte Ejdum over ham her? Tænker ikke de skulle bruge begge

Comment

campo erfarer Bojang er på vej til lægetjek.

Jeg nægter at tro på han sælges, uden en erstatning er klar.

.

Comment

Man undres over hvad der foregår håber godt nok de har en plan.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

.

Ja det må man gå ud fra. Jeg er spændt på prisen hvis den kommer frem

Comment

.

https://ob.dk/nyheder/2026/april/vi-...-til-akademiet

Undskyld, det er jo ikke sjovt
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Han blev jo hentet til akademiet?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Det gjorde han. Det er jo også der vi mangler.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Akademispillere skal vel hentes op … samme som med Yaya ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Hvornår lander han egentlig i Ådalen ??

Comment

.

Det er alligevel et salg jeg ikke havde regnet med. Jeg vidste ikke der var et marked for ham

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det er alligevel et salg jeg ikke havde regnet med. Jeg vidste ikke der var et marked for ham
                          Han spiller på 1. holdet i en for uftig liga og er landsholdsspiller .. har en god fysisk pakke så der er masser af potentiale ..

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Troels Banggaard sagde i SFÅ special indblik noget virkelig interessant om Yaya og Gomez-typen af spillere i en dansk kontekst. Han sammenlignede Gomez-typen med ham Diomande som Midtjylland solgte til Sporting, hvor Sporting havde været helt vilde i varmen, mens at stemningen i Midtjylland var lidt lunken ved særligt hans taktiske formåen.

Han fortalte at det i høj grad handlede om, at Superligaen var en meget taktisk liga, der værdsatte holdaspekterne meget højt, mens at man i Sporting havde set en spiller med alle de nødvendige kvaliteter. “Han har alt dét, man ikke kan træne sig til”.

Jeg skal indrømme, det gav mig en fornyet lyst til at give Gomez og Bojang en chance mere og måske også forstå deres værdi i international sammenhæng bedre. For Bojang og Gomez’ fysiske pakke og formåen kan man ikke træne sig til, men de kan lægge på deres taktiske og tekniske niveau.

Comment

Han spiller på 1. holdet i en for uftig liga og er landsholdsspiller .. har en god fysisk pakke så der er masser af potentiale ..
                              Men han er samtidig ikke ret god

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Troels Banggaard sagde i SFÅ special indblik noget virkelig interessant om Yaya og Gomez-typen af spillere i en dansk kontekst. Han sammenlignede Gomez-typen med ham Diomande som Midtjylland solgte til Sporting, hvor Sporting havde været helt vilde i varmen, mens at stemningen i Midtjylland var lidt lunken ved særligt hans taktiske formåen.

Han fortalte at det i høj grad handlede om, at Superligaen var en meget taktisk liga, der værdsatte holdaspekterne meget højt, mens at man i Sporting havde set en spiller med alle de nødvendige kvaliteter. “Han har alt dét, man ikke kan træne sig til”.

Jeg skal indrømme, det gav mig en fornyet lyst til at give Gomez og Bojang en chance mere og måske også forstå deres værdi i international sammenhæng bedre. For Bojang og Gomez’ fysiske pakke og formåen kan man ikke træne sig til, men de kan lægge på deres taktiske og tekniske niveau.
                                Jeg forstår tankegangen, og Diomande er et af de gode eksempler. Jeg forstår også godt at klubber som OB vil forsøge at ramme nogle af de spillere. Men Gomez er jo også et eksempel på at den manglende taktiske forståelse og generelle udfald ikke kan trænes væk. Det samme med Sanneh, som var i Midtjylland. Ummidelbart vil jeg puttenBojang i samme kategori. Han har bare slet ikke vist det samme topniveau som de to andre
                                Last edited by Wessels er en mur; i dag, 11:57.

Comment

Working...
                                X