Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Mon ikke bare at de valgte Ejdum over ham her? Tænker ikke de skulle bruge beggeOprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...y-traekker-sig
Lader til at BIF brugte krudtet på Ejdum og så er der en pris på en god defensiv spiller
Comment
-
https://ob.dk/nyheder/2026/april/vi-...-til-akademietOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægcampo erfarer Bojang er på vej til lægetjek.
Jeg nægter at tro på han sælges, uden en erstatning er klar.
.
Undskyld, det er jo ikke sjovt
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
-
-
Akademispillere skal vel hentes op … samme som med Yaya ..Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Han blev jo hentet til akademiet?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
-
Han spiller på 1. holdet i en for uftig liga og er landsholdsspiller .. har en god fysisk pakke så der er masser af potentiale ..Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det er alligevel et salg jeg ikke havde regnet med. Jeg vidste ikke der var et marked for ham"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 2
Comment
-
Troels Banggaard sagde i SFÅ special indblik noget virkelig interessant om Yaya og Gomez-typen af spillere i en dansk kontekst. Han sammenlignede Gomez-typen med ham Diomande som Midtjylland solgte til Sporting, hvor Sporting havde været helt vilde i varmen, mens at stemningen i Midtjylland var lidt lunken ved særligt hans taktiske formåen.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det er alligevel et salg jeg ikke havde regnet med. Jeg vidste ikke der var et marked for ham
Han fortalte at det i høj grad handlede om, at Superligaen var en meget taktisk liga, der værdsatte holdaspekterne meget højt, mens at man i Sporting havde set en spiller med alle de nødvendige kvaliteter. “Han har alt dét, man ikke kan træne sig til”.
Jeg skal indrømme, det gav mig en fornyet lyst til at give Gomez og Bojang en chance mere og måske også forstå deres værdi i international sammenhæng bedre. For Bojang og Gomez’ fysiske pakke og formåen kan man ikke træne sig til, men de kan lægge på deres taktiske og tekniske niveau.
- Likes 4
Comment
-
Jeg forstår tankegangen, og Diomande er et af de gode eksempler. Jeg forstår også godt at klubber som OB vil forsøge at ramme nogle af de spillere. Men Gomez er jo også et eksempel på at den manglende taktiske forståelse og generelle udfald ikke kan trænes væk. Det samme med Sanneh, som var i Midtjylland. Ummidelbart vil jeg puttenBojang i samme kategori. Han har bare slet ikke vist det samme topniveau som de to andreOprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Troels Banggaard sagde i SFÅ special indblik noget virkelig interessant om Yaya og Gomez-typen af spillere i en dansk kontekst. Han sammenlignede Gomez-typen med ham Diomande som Midtjylland solgte til Sporting, hvor Sporting havde været helt vilde i varmen, mens at stemningen i Midtjylland var lidt lunken ved særligt hans taktiske formåen.
Han fortalte at det i høj grad handlede om, at Superligaen var en meget taktisk liga, der værdsatte holdaspekterne meget højt, mens at man i Sporting havde set en spiller med alle de nødvendige kvaliteter. “Han har alt dét, man ikke kan træne sig til”.
Jeg skal indrømme, det gav mig en fornyet lyst til at give Gomez og Bojang en chance mere og måske også forstå deres værdi i international sammenhæng bedre. For Bojang og Gomez’ fysiske pakke og formåen kan man ikke træne sig til, men de kan lægge på deres taktiske og tekniske niveau.Last edited by Wessels er en mur; i dag, 11:57.
Comment
Comment