Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Fordi han har spillet under AZ før, er det bestemt ikke sikkert at han har lyst til at gøre det igen. Zorniger har det jo med at dele vandende lidt
    Det er rigtigt, men skulle han komme, så ved han hvad han går ind til, men nu må vi se om det overhovedet er os han “skifter til/forhandler med”.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Det er rigtigt, men skulle han komme, så ved han hvad han går ind til, men nu må vi se om det overhovedet er os han “skifter til/forhandler med”.
      En som ham har helt sikkert rigtig mange tilbud

Comment

En som ham har helt sikkert rigtig mange tilbud
        Især når klubben lige er rykket ned. Jeg er langt fra sikker på det er ham, jeg prøvede bare at lave positiv synergi.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          Jeg gætter på dette kunne være amerikaneren, hvis altså der er hold i rygtet.

https://www.kicker.de/dietz-fuer-ges...ransfermeldung

Zorniger kender ham, og han er amerikaner.
          Et rygte! Et rygte! Endelig! Ja, det det kunne godt passe. Ikke en venstrefodet cf men uddannet i Freiburg så han skulle være spillestærk
          https://www.transfermarkt.de/maximil...spieler/515964
          Og med Bojang på vej væk skal der være noget under opsejling.
          Last edited by andlox; i dag, 04:06.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            https://africasoccer.com/yaya-bojang...-alverca-move/

Så er Bojang også på vej væk

Der skal da godt nok snart nogle nye forsvarsspilllere på plads.
            Spillere skal åbenbart først sælges inden vi henter nye ind - "livrem og seler"...
            Askou skal nok blive solgt, men tæt på Gomez og Askou er de to sidste tilbage fra sidste sæson. Det var vi ikke mange der havde ramt i en quiz (jeg havde ikke i hvert fald), nå ligegyldigt og meget kan ændre sig.

Selvfølgelig skal Bojang sælges, hvis der er noget økonomi i det og det er det han ønsker. Han kan erstattes, men jeg var nu en af dem der godt kunne se noget potentiale. Det var jo nærmest en lodret læringskurve sidste sæson, ingen siger det er stoppet, dog masser af fejl stadig, men kunne de minimeres endnu mere, den fysiske pakke er jo langt over middel.

Men så kan vi da tillade os, at begynde at spekulere i forsvarsspillere til højre side af centerforsvaret, når og hvis Bojang ryger.

Comment

Glen som næste OB træner. Er ved at tale OB op som mesterskabskonkurrent over de næste par år, dog ikke i den kommende sæson.
              podcasten “Vores Liga”, ca. 14 min. inde. :-D

Og han spørger kritisk ind til salget af Ejdum, 54:30.
              Last edited by Plum; i dag, 07:49.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Et rygte! Et rygte! Endelig! Ja, det det kunne godt passe. Ikke en venstrefodet cf men uddannet i Freiburg så han skulle være spillestærk
                https://www.transfermarkt.de/maximil...spieler/515964
                Og med Bojang på vej væk skal der være noget under opsejling.
                Det er vel ikke et rygte andlox. Det er bare en spekulation og et gæt

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Askou skal nok blive solgt, men tæt på Gomez og Askou er de to sidste tilbage fra sidste sæson. Det var vi ikke mange der havde ramt i en quiz (jeg havde ikke i hvert fald), nå ligegyldigt og meget kan ændre sig.

Selvfølgelig skal Bojang sælges, hvis der er noget økonomi i det og det er det han ønsker. Han kan erstattes, men jeg var nu en af dem der godt kunne se noget potentiale. Det var jo nærmest en lodret læringskurve sidste sæson, ingen siger det er stoppet, dog masser af fejl stadig, men kunne de minimeres endnu mere, den fysiske pakke er jo langt over middel.

Men så kan vi da tillade os, at begynde at spekulere i forsvarsspillere til højre side af centerforsvaret, når og hvis Bojang ryger.
                  Jeg synes egentlig det er fint med stor udskiftning hvis bare vi får noget kvalitet til start pladserne og noget potentiale til bænken

Comment

Leif mener også at det er ved at være kritisk. Han vil endnu ikke male fanden på væggen, men er begyndt at dreje skruelåget af til malerbøtten(hvordan man så ellers gør det)

https://fyens.dk/ob/der-vil-blive-ro...6534c65b41a-13

Målmænd som forsvarsspillere for at gennemføre 11 mod 11 både tirsdag og onsdag. Han beder bare til himlen om, at det ikke bliver pinligt på fredag.

Comment

Tror du ikke stadig på en amerikaner på vej ind?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Tror du ikke stadig på en amerikaner på vej ind?
                        Altså har ikke hørt andet. Havde da selv forventet at det var på plads med de meldinger jeg fik. Skal nok få fulgt op på det hvis muligt.

Men selve navnet der er kommet op er jo netop bare en spekulation og ikke et rygte

Comment

Altså har ikke hørt andet. Havde da selv forventet at det var på plads med de meldinger jeg fik. Skal nok få fulgt op på det hvis muligt.

Men selve navnet der er kommet op er jo netop bare en spekulation og ikke et rygte
                          Dejligt at høre du stadig tror på amerikaneren.

Så må vi håbe, der er hold i denne spekulation. Og de måske speeder processen op, hvis han skal nå en halvleg mod FCM...

Comment

Ødelægge ikke min dag tak! ;-)
                            Den her tråd med alt den generelle diskussion om transfers uden kød på knoglen er bare frustrerende Hver gang jeg åbner fordi der er nye kommentarerd er der kun den samme diskussion hvor alle argumenter blev nævnt og vender allerede 12-15 gange. Er desperat for hvert spillernavn som måååske kunne være på vej til os.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ødelægge ikke min dag tak! ;-)
                              Den her tråd med alt den generelle diskussion om transfers uden kød på knoglen er bare frustrerende Hver gang jeg åbner fordi der er nye kommentarerd er der kun den samme diskussion hvor alle argumenter blev nævnt og vender allerede 12-15 gange. Er desperat for hvert spillernavn som måååske kunne være på vej til os.
                              Jeg ved det Det er jo det samme for os alle pt. Det er deprimerende og frustrerende på samme tid

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...y-traekker-sig

Lader til at BIF brugte krudtet på Ejdum og så er der en pris på en god defensiv spiller
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X