Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Hmm, jeg synes egentlig, at den her diskussion er ved at bevæge sig lidt væk fra pointen. Det var ikke min hensigt at gøre det til en debat om forskellen mellem at kende ligaen og at vænne sig til ligaen.

Helt sikkert er det to forskellige begreber. Og måske får jeg ikke adskilt dem nok i tidligere opslag.

Når det er sagt, mener jeg stadig, at der er en klar sammenhæng mellem de to. Et godt kendskab til ligaen - modstandere, spillestil, tempo og kultur - vil ofte gøre tilvænningen lettere, selvom det naturligvis ikke er det samme. Det er jo heller ikke tilfældigt, at OB selv tilsyneladende arbejder ud fra en strategi, hvor man først kigger i Danmark, derefter Skandinavien og dernæst længere væk.

Og som du også skriver, skal vi selvfølgelig ikke gå på kompromis med kvaliteten alene for at få en spiller, der kender Superligaen. Kvaliteten kommer først. Mit argument er blot, at vi nu har sat os i en position, hvor skal have spillere ind, hvor tilvænning ikke skal tage lang tid. Og her kan kendskab til ligaen være en måde at øge sandsynligheden for, at man bidrager fra start.
    Jeg Synes egentlig det er en væsentlig pointe og diskussion primært fordi du er langt fra den første, der har nævnt det. Flere har nævnt, at kendskab til liga er godt og det er for mig et tertiær argument for at købe et spiller og er på linje med at vælge sin kæreste, fordi vedkommende ikke snorker.

Vi er langt henad vej enige - jeg vil dog stadig argumentere for, at vi skal fravælge reelle kandidater fordi de ikke kender ligaen, men som stadig vil kunne gå ind og være plug and play grundet niveau og erfaring.

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Jeg Synes egentlig det er en væsentlig pointe og diskussion primært fordi du er langt fra den første, der har nævnt det. Flere har nævnt, at kendskab til liga er godt og det er for mig et tertiær argument for at købe et spiller og er på linje med at vælge sin kæreste, fordi vedkommende ikke snorker.

Vi er langt henad vej enige - jeg vil dog stadig argumentere for, at vi skal fravælge reelle kandidater fordi de ikke kender ligaen, men som stadig vil kunne gå ind og være plug and play grundet niveau og erfaring.
      Tror ikke heelt jeg forstår din analogi. Men fred være med det

Men jeg synes jo egentlig Online havde en god pointe, da jeg skulle forsøge at nævne spillere, der har kvalitet samt kendskab til ligaen, som kunne være plug-and-play. Der er ikke lige nogle, der falder først for og er oplagte som en Falk f.eks. var sidste sommer.

Derfor kan vi være nødsaget til at bevæge os til mere ukendte navne, som måske vejer op for kendskabet ved at have en høj nok kvalitet til, at de forhåbentligt bidrager fra start. Og så kender disse måske Zornigers spillestil. Men jeg vil trods alt holde fast i, at kendskab til ligaen kan være en vigtig præmis, som man måske er nødsaget til at se bort fra her.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvilken dansk plug-and-play forsvarsgeneral kan vi i øjeblikket få indenfor vores økonomiske rammer - nogle bud ?
        Måske Zanka. Han leverede trods alt fint for FCK. Men ham vil jeg helst være fri for

Comment

“Markus Jensen meldes til lægetjek. Som jeg hører det, passer det ikke. Han er stadig i DK. Dog er det sandsynligt at skiftet falder på plads i denne uge.” - Martin Davidsens X

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            “Markus Jensen meldes til lægetjek. Som jeg hører det, passer det ikke. Han er stadig i DK. Dog er det sandsynligt at skiftet falder på plads i denne uge.” - Martin Davidsens X
            Er det ikke sindssygt hvor tit Leif skriver noget der ikke passer omkring transfer

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvilken dansk plug-and-play forsvarsgeneral kan vi i øjeblikket få indenfor vores økonomiske rammer - nogle bud ?
              Der er absolut ingen - det melder jeg gerne ny.

Comment

Leif opdaterer sin artikel. Nu hedder det tirsdag/onsdag

https://fyens.dk/ob/ob-talent-er-til...899df2779ce-25

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                  Ifølge Leif så er Marcus Jensen til lægetjek i Portugal nu.

https://fyens.dk/ob/ob-talent-er-til...0062457aa4a9-7
                  Der må anse Topi som værende en 1:1 forstærkning.

Så ser vi om forstærkningerne er lige så kraftfulde på Owusu, Burgy og Ejdum
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Maxsø træner med i BIF, ifølge TV2.

Så den er nok død, og sker ikke som FmprOB melder.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Er det ikke sindssygt hvor tit Leif skriver noget der ikke passer omkring transfer
                      Det er næsten lidt komisk, at journalisten der dækker OB tæt, fra den ledende lokale avis, konsekvent er så meget galt på den

Comment

Så er det snart 3 uger siden vi solgte Bürgy. Imponerende det er så svært at finde en erstatning.
                        Man vidste jo vi ville mangle på den position allerede i løbet af sidste sæson.
                        Hvad sker der i OB?

Comment

Working...
                        X