Ja, var der ikke bud på 1,3 mio pund eller euro på ham? Svært at forestille sig, at vi har budt mindre end det. Medmindre det blot var et svins øffen, man har kunnet høre.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Tror jeg det var. Har ikke set tallet fremme andre steder end herinde :-)Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægJa, var der ikke bud på 1,3 mio pund eller euro på ham? Svært at forestille sig, at vi har budt mindre end det. Medmindre det blot var et svins øffen, man har kunnet høre.
- Likes 1
Comment
-
Spilleren har jo nok ogå noget at sige. Vi har tilsyneladende indfriet Aberdeens krav. Måske de andre også gjorde det, men Kroatien virkede lidt for varmt for Topi.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Altså enten har Aberdeen bøjet sig, ellers har Troels fået lidt millioner at leje med
- Likes 1
Comment
-
Tja. Det er bare hvad man må bruge med jævne mellemrumOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Min kilde skrev tilbage med det samme at der skulle være en amerikaner på vej ind og det ikke var Topi….
Så vi må se om han har ret. Jeg kan kun videregive de info men er ikke herre over dem i sidste ende(andet end at lade være med at poste dem selvfølgelig)
- Likes 3
Comment
-
Dejligt! Nu lægger OB en lille “dæmper” og viser man faktisk er ude efter spillere - men vil stadig mene vi mangler en forsvarsspiller som det første. Hvad er Topi? Tiltænkt 10’er og angriber? Det er ihvertfald spændende.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tja. Det er bare hvad man må bruge med jævne mellemrum
Min kilde skrev tilbage med det samme at der skulle være en amerikaner på vej ind og det ikke var Topi….
Så vi må se om han har ret. Jeg kan kun videregive de info men er ikke herre over dem i sidste ende(andet end at lade være med at poste dem selvfølgelig)
Comment
-
Men det her gør jo bare yderligere noget ved tesen, om vi skulle have indtægter ind, før vi kunne rykke på noget?
At hente en spiller for 7,5 million, så “tidligt” i et vindue, og der stadig er 2 måneder at lege med, vidner vel om man har pengene. Jeg havde troet - må jeg bare være ærlig at sige, at det vil være sidst i vinduet vi vil bruge de millioner.
Så enten henter vi nu kun kontraktfrie spillere, ellers er budgettet øget, efter Ejdum blev solgt.
Davidsen har jo sagt, han hørte der ikke var det helt store at lege med
- Likes 1
Comment
-
Fin transfer tror jeg. Men jo ikke på en plads hvor vi mangler mest. Fint dog nu hvor Grot er langt væk fra en brugbar form.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægOkay, så rykker vi lidt. Spændende. Interessant at vi får ham, når der angiveligt har været stor efterspørgsel på ham
Comment
-
Ja det er spændende. Jeg har aldrig set ham spille så spændende at se hvilken position. Men det er jo nok 9`er eller 10`er positionenOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Dejligt! Nu lægger OB en lille “dæmper” og viser man faktisk er ude efter spillere - men vil stadig mene vi mangler en forsvarsspiller som det første. Hvad er Topi? Tiltænkt 10’er og angriber? Det er ihvertfald spændende.
Comment
-
I de få landskampe jeg har set er han startet som venstre wing, men skiftede til højre en gang imellem. Ser ud til at han skyder lige godt med begge fødder. I en kamp spillede han ikke på noget tidspunkt bolden bagud, men spurtede direkte mod mål hver gang han fik bolden... han er pænt hurtig !Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Dejligt! Nu lægger OB en lille “dæmper” og viser man faktisk er ude efter spillere - men vil stadig mene vi mangler en forsvarsspiller som det første. Hvad er Topi? Tiltænkt 10’er og angriber? Det er ihvertfald spændende.
Comment
-
Det kan jo også være at man føler sig sikre på ca 20 mill mere for Jenner,Askou og Grot så man godt tør at gøre det så tideligt. Men han bliver nok vinduets største transfer for OB tænker jegOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægMen det her gør jo bare yderligere noget ved tesen, om vi skulle have indtægter ind, før vi kunne rykke på noget?
At hente en spiller for 7,5 million, så “tidligt” i et vindue, og der stadig er 2 måneder at lege med, vidner vel om man har pengene. Jeg havde troet - må jeg bare være ærlig at sige, at det vil være sidst i vinduet vi vil bruge de millioner.
Så enten henter vi nu kun kontraktfrie spillere, ellers er budgettet øget, efter Ejdum blev solgt.
Davidsen har jo sagt, han hørte der ikke var det helt store at lege med
Comment

Comment