Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ja, var der ikke bud på 1,3 mio pund eller euro på ham? Svært at forestille sig, at vi har budt mindre end det. Medmindre det blot var et svins øffen, man har kunnet høre.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
      Ja, var der ikke bud på 1,3 mio pund eller euro på ham? Svært at forestille sig, at vi har budt mindre end det. Medmindre det blot var et svins øffen, man har kunnet høre.
      Tror jeg det var. Har ikke set tallet fremme andre steder end herinde :-)

Comment

Så kom farzam med 7,5 mio :)

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-topi-keskinen

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Altså enten har Aberdeen bøjet sig, ellers har Troels fået lidt millioner at leje med
          Spilleren har jo nok ogå noget at sige. Vi har tilsyneladende indfriet Aberdeens krav. Måske de andre også gjorde det, men Kroatien virkede lidt for varmt for Topi.

Comment

Kan være Anssi har været indblandet og så er han også mere synlig for landstræneren, så det har været tungen på vægtskålen.

Comment

Tja. Det er bare hvad man må bruge med jævne mellemrum

Min kilde skrev tilbage med det samme at der skulle være en amerikaner på vej ind og det ikke var Topi….
              Så vi må se om han har ret. Jeg kan kun videregive de info men er ikke herre over dem i sidste ende(andet end at lade være med at poste dem selvfølgelig)

Comment

Okay, så rykker vi lidt. Spændende. Interessant at vi får ham, når der angiveligt har været stor efterspørgsel på ham

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Tja. Det er bare hvad man må bruge med jævne mellemrum

Min kilde skrev tilbage med det samme at der skulle være en amerikaner på vej ind og det ikke var Topi….
                  Så vi må se om han har ret. Jeg kan kun videregive de info men er ikke herre over dem i sidste ende(andet end at lade være med at poste dem selvfølgelig)
                  Dejligt! Nu lægger OB en lille “dæmper” og viser man faktisk er ude efter spillere - men vil stadig mene vi mangler en forsvarsspiller som det første. Hvad er Topi? Tiltænkt 10’er og angriber? Det er ihvertfald spændende.

Comment

Men det her gør jo bare yderligere noget ved tesen, om vi skulle have indtægter ind, før vi kunne rykke på noget?

At hente en spiller for 7,5 million, så “tidligt” i et vindue, og der stadig er 2 måneder at lege med, vidner vel om man har pengene. Jeg havde troet - må jeg bare være ærlig at sige, at det vil være sidst i vinduet vi vil bruge de millioner.
                    Så enten henter vi nu kun kontraktfrie spillere, ellers er budgettet øget, efter Ejdum blev solgt.

Davidsen har jo sagt, han hørte der ikke var det helt store at lege med

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                      Okay, så rykker vi lidt. Spændende. Interessant at vi får ham, når der angiveligt har været stor efterspørgsel på ham
                      Fin transfer tror jeg. Men jo ikke på en plads hvor vi mangler mest. Fint dog nu hvor Grot er langt væk fra en brugbar form.

Comment

Dejligt! Nu lægger OB en lille “dæmper” og viser man faktisk er ude efter spillere - men vil stadig mene vi mangler en forsvarsspiller som det første. Hvad er Topi? Tiltænkt 10’er og angriber? Det er ihvertfald spændende.
                        Ja det er spændende. Jeg har aldrig set ham spille så spændende at se hvilken position. Men det er jo nok 9`er eller 10`er positionen

Comment

I de få landskampe jeg har set er han startet som venstre wing, men skiftede til højre en gang imellem. Ser ud til at han skyder lige godt med begge fødder. I en kamp spillede han ikke på noget tidspunkt bolden bagud, men spurtede direkte mod mål hver gang han fik bolden... han er pænt hurtig !

Comment

Men det her gør jo bare yderligere noget ved tesen, om vi skulle have indtægter ind, før vi kunne rykke på noget?

At hente en spiller for 7,5 million, så “tidligt” i et vindue, og der stadig er 2 måneder at lege med, vidner vel om man har pengene. Jeg havde troet - må jeg bare være ærlig at sige, at det vil være sidst i vinduet vi vil bruge de millioner.
                            Så enten henter vi nu kun kontraktfrie spillere, ellers er budgettet øget, efter Ejdum blev solgt.

Davidsen har jo sagt, han hørte der ikke var det helt store at lege med
                            Det kan jo også være at man føler sig sikre på ca 20 mill mere for Jenner,Askou og Grot så man godt tør at gøre det så tideligt. Men han bliver nok vinduets største transfer for OB tænker jeg

Comment

Satme en noget nordisk amerikaner
                              Nu er vi vel også flere herinde, der har efterspurgt, at det haster med mere end en forstærkning ;)

Comment

Ja det er spændende. Jeg har aldrig set ham spille så spændende at se hvilken position. Men det er jo nok 9`er eller 10`er positionen
                                Jeg har set ham på det Finske landshold. Der spiller han angriber.

Comment

Working...
                                X