Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Lyder nærmest som Fiete’s klon.
    Fiete blev dog regnet for et af tysklands største talenter, Green kun for USA. Plus han er noget ældre nu

Comment

F5..

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Hvis det er ham er han 31 år. Ikke en man smider en lang kontrakt efter. Lugter imo lidt af panik, før sæsonstart.
        Hvis det overhovedet er ham...

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Hvis det overhovedet er ham...
          Hvis der overhovedet er kød på rygtet.

Comment

Skal det være amerikansk angriber, så gad jeg godt se Matthew Hoppe fra SJF i OB. En træls type, der virker som et slags lovechild mellem Ganuas, Grot og Brumado - med overskæg.

Comment

Mine tanker, kunne måske være:

- Julian Placias? Var et ungt talent fra LA Galaxy, blev hentet til Westerloo i Belgien, dog uden succes. Er komme tilbage til USA og har spillet okay i talentrækken der. Er ca 190 cm, skulle være hurtigt og teknisk. Lyder som en Zorninger angriber

- Mason Toye? Har haft mange kampe i MLS, skiftede sidste sæson til Ingolstadt uden at have haft succes der. Måske vores tyske trænerstab har holdt øje med ham der. Han er ligeledes høj (191) og skulle være hurtig og fysisk stærk

- Andrija Novakovic? Høj amerikaner der har spille mange år i serie B i Italien med blandet succes. Igen høj og fysisk.

Og ja, så er der som en anden nævner Hoppe fra SjE, men mon de vil sælge til os, uden vi skal betale meget for ham.
              Ellers har jeg ikke kendskab til nogen amerikanske angribere. Og ja måske det slet ikke er en amerikaner :D

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...erdeen-spiller

bum

Comment

Keskinen skulle være tæt på ifølge Bold.

Comment

Han er ikke amerikaner, så måske der er 2 på vej, eller er det for meget at tro på

Men jeg er meget meget positiv overfor Topi Keskinen. Lad ham endelig være klar til allerede at spille 30-45 min i morgen, så vi kan se ham an

Comment

Satme en noget nordisk amerikaner

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Altså enten har Aberdeen bøjet sig, ellers har Troels fået lidt millioner at leje med

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kan være at Trump snart regner Finland som en ny stat, når det nu går lidt træd med Grønland

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Altså enten har Aberdeen bøjet sig, ellers har Troels fået lidt millioner at leje med
                            Tvivler stærkt på, at Aberdeen har bøjet sig

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Det kunne ihverfald godt være en stor del af transfer budgettet.

Jeg har lige hørt min kilde om dette er “amerikaneren” eller vi har gang i en mere

Comment

https://x.com/f_abolhosseini/status/...YxPoNolgPMgCtg

7,5 million

Comment

Working...
                                X