Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38
Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2
Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2
Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder). -
Club OB's debatforum
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Jeg tror det er Grot og Jenner, der sælges, og man har Keskinen, der kan spiller 9’er og 10’er
Medmindre vi får et rigtig rigtig stort bud på en af tyskerne.
Enig. Tænker slet ikke det er planen eller har den store interesse. Men man ved jo aldrig hvis buddene bliver store nok
Spændende er nok mere hvad man gør næste sommer når både Fiete og Ganaus har et år tilbage af kontrakten
Enig. Tænker slet ikke det er planen eller har den store interesse. Men man ved jo aldrig hvis buddene bliver store nok
Spændende er nok mere hvad man gør næste sommer når både Fiete og Ganaus har et år tilbage af kontrakten
Det er vel TB’s fornemmeste opgave at begynde den forlængelsesproces så snart vinduet er lukket ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Det er vel TB’s fornemmeste opgave at begynde den forlængelsesproces så snart vinduet er lukket ..
Ja der er en del at tage fat på mht det. Tror dog ikke man evt forlænger med nogen af tyskerne for evt næste sommer.
Men WCM må de gerne prioritere. Jenner og Askou er jo nok væk
Grot kommer aldrig tilbage. Syntes jeg også de hentydede i dagens SFÅ
Men hvis han gør må de jo kæmpe for deres plads i start 11
Vil være ganske fint at slippe af med Grot.
Bortset fra nogle kampe i første division , og en enkelt halvleg i Farum, så har han ikke været noget særligt for os.
Ja der er en del at tage fat på mht det. Tror dog ikke man evt forlænger med nogen af tyskerne for evt næste sommer.
Men WCM må de gerne prioritere. Jenner og Askou er jo nok væk
Askou er fortid til klubben, jeg vil vædde med at han ryger i dette vindue og aller senest til vinter. Han har et bagland der meget gerne ser ham et andet sted
Askou er fortid til klubben, jeg vil vædde med at han ryger i dette vindue og aller senest til vinter. Han har et bagland der meget gerne ser ham et andet sted
Det bliver 99% i dette. Interessen er der. Ved godt hans agent vil have dem/ham hurtigt afsted. Det er jo samme som Slotsager har
Comment