Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Det har nok gået den vej de seneste mdr. så vi må håbe at der er lavet et ordenligt stykke hjemmearbejde så der hurtigt kan præsenteres nyt. Ang. trøje så har jeg for noget tid tilbage droppet at få spillernavne på mine trøjer mere. Skuffelsen bliver for stor når vores helte smutter .. og især hvis det er i interne handler

præcis - fik en med Falk nu han vendte hjem, føler mig rimelig overbevist om han ikke skifter væk

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

præcis - fik en med Falk nu han vendte hjem, føler mig rimelig overbevist om han ikke skifter væk
      Point taken :D

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

enig - men det vil give lidt ro på, man vil kunne starte sæsonen og så kan man se resten af vinduet mere an.
        Vil sige det sådan mht dem vi henter. Vi må vist snart være der henne hvor det er "plug and play" vi skal have ind.

Så ikke en der skal bruge 2 måneder på at komme i form.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg er 99% sikker på at OB har været forberedt på at Ejdum ville væk. Jungletrommerne har lydt længe og de vidste det udemærket
          Det er kun destinationen der overrasker
          Jeg tænker du har ret ifht at det er en transfer de må have været forberedt på og derfor bør de have noget i ærmet som afløser.

Jeg vil jo mene en spiller som Anders Klynge må være skræddersyet til det Zorniger vil have fra en midtbanespiller.

Jeg håber vi forlænger med Jenner og så skal der bare investeres i vores midterforsvar.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Vil sige det sådan mht dem vi henter. Vi må vist snart være der henne hvor det er "plug and play" vi skal have ind.

Så ikke en der skal bruge 2 måneder på at komme i form.
            det er da også de forventninger jeg har...når man har trukket den så længe så må det være fra den høje hylde man vil hente.

Men selv om det er plug and play - så gjorde det ikke noget de lige havde 3 uger sammen med deres nye hold kammerater

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg tænker du har ret ifht at det er en transfer de må have været forberedt på og derfor bør de have noget i ærmet som afløser.

Jeg vil jo mene en spiller som Anders Klynge må være skræddersyet til det Zorniger vil have fra en midtbanespiller.

Jeg håber vi forlænger med Jenner og så skal der bare investeres i vores midterforsvar.
              lyder til han har gjort det godt her i opstarten - men syntes også det er et tyndt grundlag at vurdere det på, så mon ikke lige de lader ham få en måneds opstart plus et par kampe før man træffer en endelig beslutning.

Så kan man forlænge i august eller arbejde på han sendes videre.

Comment

pis.

Nej tænker ikke man sælge Bonde, ihvertfald ikke før der er kommet noget andet ind af døren - slet ikke som det ser ud nu.

Men med et år tilbage, hvor godt passer han ind? Fin bredde spiller men ikke meget fremtid i det, og er muligheden der for et salg. Jeg ville bestemt overveje det.

Men først når man har landet en ny midtbane mand (eller to)
                Synes Bonde gjorde det godt i testkampene. Hans gode teknik hjælper så han er god med at spille hurtigt fremad.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Synes Bonde gjorde det godt i testkampene. Hans gode teknik hjælper så han er god med at spille hurtigt fremad.
                  jamen jeg tænker også fint han kan bruges et år som backup spiller.

Min pointe er at hvis muligheden for et salg er til stede, og OB rent faktisk formår at hente nogle midtbane folk ind, så syntes jeg det ville give fin mening.

Og ellers så holder man ham et år og lader ham spille kontrakten ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Helt enig Bonde spillede godt mod Hillerød og viste sin klasse i afspillet, men også med et par fornuftige spilstop når vort unge midterforsvar var ude af balance. Jeg mener vi skal beholde ham - salgspris må være lav p.g.a alder og Kontraktlængde , han er mere værd for os. Midterforsvarerne ser tyndt besat ud, jeg synes at ane i dag at Julius falder i niveau når han ikke har en erfaren sidemand , han var ikke i stand til at styre Armani på plads og på trods af at de holdt nullet gav de et par oplagte chancer væk som havde kostet i suppen.vi skal forstærkes centralt, og også på midtbanen efter ejdums afgang. Noah viser fine takter, men er vel kun klar til nogen pokalkampe og indhop. Vi skal have 5-6 kvalitetsspillere ind hvis både Julius og Groth ryger - det ser svært ud, når man tilsyneladende ikke vil betale markedsprisen men venter på udsalgspriser i slutspurten.

Comment

Gad vide hvad falk og zornonger tænker om det her.
                      de må da er eller andet sted være utroligt skuffet over de signaler Ob sender med salg af Max og ingen handler ind.
                      syntss det sender så ringe et signal. Og frygter virkelig vi for en sæson mere i bund 8.
                      lige nu er jeg bare møg skuffet.

Comment

Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                        Gad vide hvad falk og zornonger tænker om det her.
                        de må da er eller andet sted være utroligt skuffet over de signaler Ob sender med salg af Max og ingen handler ind.
                        syntss det sender så ringe et signal. Og frygter virkelig vi for en sæson mere i bund 8.
                        lige nu er jeg bare møg skuffet.
                        Jeg tror at begge har vidst længe at Ejdum har et stort ønske om at komme videre i karrieren. Det er nok kun destinationen der er uforståelig

Men de tænker nok deres.. Specielt Zorniger. Det må simpelthen være meget utilfredsstillende ift det han er blevet sat i udsigt.
                        Hvordan skal han kreere et Top 6 hold på denne måde? Der er under 3 uger til sæsonstart og vores hold fra sidste år er splittet til atomer i udløbene kontrakter, karriere stop, salg og skader. Vi mangler et 1/2 hold af de første 12-14 spillere Zorniger brugte sidste år pt og kun PT er kommet til.

Skuffende og uambitiøst. Der må simpelthen ske noget de næste dage. Der må komme et par spillere som kan træde direkte ind i Start 11. Ellers ved jeg simpelthen ikke hvad de tænker på dernede. Jeg frygter lidt at TB`s tilgang med at de skal være 1000% sikker på en spiller gør det meget sværere for dem selv i et marked der er svært nok i forvejen. Jeg er stadig tilhænger af den tilgang til tingene. Men lige nu bider det os nok bare i røven på den store klinge

Comment

Jeg tror at begge har vidst længe at Ejdum har et stort ønske om at komme videre i karrieren. Det er nok kun destinationen der er uforståelig

Men de tænker nok deres.. Specielt Zorniger. Det må simpelthen være meget utilfredsstillende ift det han er blevet sat i udsigt.
                          Hvordan skal han kreere et Top 6 hold på denne måde? Der er under 3 uger til sæsonstart og vores hold fra sidste år er splittet til atomer i udløbene kontrakter, karriere stop, salg og skader. Vi mangler et 1/2 hold af de første 12-14 spillere Zorniger brugte sidste år pt og kun PT er kommet til.

Skuffende og uambitiøst. Der må simpelthen ske noget de næste dage. Der må komme et par spillere som kan træde direkte ind i Start 11. Ellers ved jeg simpelthen ikke hvad de tænker på dernede. Jeg frygter lidt at TB`s tilgang med at de skal være 1000% sikker på en spiller gør det meget sværere for dem selv i et marked der er svært nok i forvejen. Jeg er stadig tilhænger af den tilgang til tingene. Men lige nu bider det os nok bare i røven på den store klinge
                          OB venter vel på de spillere, som sidst i vinduet ikke har fået deres 1-2 ell 3 prioritet opfyldt. Så kan man nok også presse dem lidt på lønnen. Men top 6 er så kørt for os.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Tror da også et eller andet sted at han er lidt irriteret over det men omvendt kender han også OB's plads i fødekæden, og ved at når der kommer et bud i den størrelse så er vi stadig ikke et sted hvor vi kan sige nej. Men TB og NT har da uden tvivl noget at indhente nu med de udmeldinger de er kommet med. TB er nød til at hente noget med kvalitet hvis de vil have folk til stadig at tro på projektet

Comment

Svært at finde noget transferfrit .. eller udløb til vinter fra Tyskland eller Skandinavien ..

https://www.transfermarkt.com/luca-s...spieler/521928

https://www.transfermarkt.com/dennis...spieler/322065

https://www.transfermarkt.com/morris...spieler/682933

https://www.transfermarkt.com/freder...spieler/578926

https://www.transfermarkt.com/arne-m...spieler/296397

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

..... Jeg mangler stadig sådan for alvor at se TB levere mere end lommefilosofi og og forklaringer på hvorfor vi fans må forstå det er svært
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                                2025 stadig med armene over kors

Comment

Working...
                                X