Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nej nok ikke. Vi kalder den bare 25 af de rigtig lange

Jeg hørte bare at det var den rene pris.
    Så jeg er bare spændt på om min rigtig gode kilde har hørt rigtigt..
    Det var selvfølgelig igår og det lyder til at der stadig er blevet forhandlet så noget kan jo rykke sig

Nu må der simpelthen også ske noget den anden vej. Hurtigt. Som 1-2 der støder til træningslejren.
    Med Ejdum væk mangler vi 4 fra foretrukne start 11 ift sidste sæson uden nogen form for forstærkning og 8 spillere ialt væk samt nok 1 langtidsskadet
    Det er simpelthen useriøst med de udmeldinger der kommer og TB må begynde at føle sig meget presset
    ja som minimum. Martin der er langtidsskadet?

Så har vi pludselig miste to til midtbanen, Bonde måske videre...så bliver det pludselig en prioritet at hente ind der også.

og ja - det hænger ikke sammen med udmeldingerne.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja som minimum. Martin der er langtidsskadet?

Så har vi pludselig miste to til midtbanen, Bonde måske videre...så bliver det pludselig en prioritet at hente ind der også.

og ja - det hænger ikke sammen med udmeldingerne.
      Ja det er WCM. Det lugter desværre af en længerevarende knæskade. Og Grot har man ikke styr på skadesmæssigt hellere

Tror simpelthen ikke på at man går af med Bonde. Og tvivler på at han selv er interesseret.

Comment

Ja det er WCM. Det lugter desværre af en længerevarende knæskade. Og Grot har man ikke styr på skadesmæssigt hellere

Tror simpelthen ikke på at man går af med Bonde. Og tvivler på at han selv er interesseret.
        pis.

Nej tænker ikke man sælge Bonde, ihvertfald ikke før der er kommet noget andet ind af døren - slet ikke som det ser ud nu.

Men med et år tilbage, hvor godt passer han ind? Fin bredde spiller men ikke meget fremtid i det, og er muligheden der for et salg. Jeg ville bestemt overveje det.

Men først når man har landet en ny midtbane mand (eller to)

Comment

20 dage til sæsonåbner...OB er lettere svækket og med den forventede afgang af Ejdum er man markant svækket. Ikke skyggen af en signing, ingen rygter...syntes godt nok det er ved at være sløjt.
          Husk nu der er VM i fodbold. Markedet er svært, og der er stort set ingen klubber i Danmark der har hentet spillere.

Der er 9 uger til vinduet lukker, og hellere ingen spillere end de forkerte spillere.

Comment

Det var selvfølgelig igår og det lyder til at der stadig er blevet forhandlet så noget kan jo rykke sig

Nu må der simpelthen også ske noget den anden vej. Hurtigt. Som 1-2 der støder til træningslejren.
            Med Ejdum væk mangler vi 4(Bürgy,Ejdum,Owusu og Grot pt) fra foretrukne start 11 ift sidste sæson uden nogen form for forstærkning og 8 spillere ialt væk samt nok 1 langtidsskadet..
            Det er simpelthen useriøst med de udmeldinger der kommer og TB må begynde at føle sig meget presset
            …..så må han jo steppe op og bevise han er mere end lommefilosofi og vm forklaringer

Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
            2025 stadig med armene over kors

Comment

Tror heller ikke han vil til Silkeborg og spille alle hjemmekampe på plastik med hans knæskade i mente.

Comment

Med Ejdum væk mangler vi 4(Bürgy,Ejdum,Owusu og Grot pt) fra foretrukne start 11 ift sidste sæson uden nogen form for forstærkning og 8 spillere ialt væk samt nok 1 langtidsskadet..
                Hvis vi henter Topi Keskinen og Anders Klynge samt en klasse venstrebenet midterforsvarer, så begynder det at ligne noget, men det er godt nok en kæmpe streg i regningen hvis Max Ejdum ryger.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Husk nu der er VM i fodbold. Markedet er svært, og der er stort set ingen klubber i Danmark der har hentet spillere.

Der er 9 uger til vinduet lukker, og hellere ingen spillere end de forkerte spillere.
                  .... samt at de helst ikke skal kunne se sig selv i Ådalen ! (hvilket Ejdum så åbenbart heller ikke kunne...)

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Hvis vi henter Topi Keskinen og Anders Klynge samt en klasse venstrebenet midterforsvarer, så begynder det at ligne noget, men det er godt nok en kæmpe streg i regningen hvis Max Ejdum ryger.
                    Jeg er 99% sikker på at OB har været forberedt på at Ejdum ville væk. Jungletrommerne har lydt længe og de vidste det udemærket
                    Det er kun destinationen der overrasker

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Hvis vi henter de 3 er vi næppe på samme niveau som sidste sæson.
                      Der skal hentes mere.

Comment

jeg er så træt af denTroels Bech'sk formulering. Det er så defenssivt, man er bange for at lave fejl - håber da ikke det er den mentalitet der løber nede i ådalen, for så går det da først galt.

Altså de helt åbentlyse fejl - dem skal man da klart undgå, og bør jo være til at spotte; Tyler Burrey osv.

Men hvad derefter; er Adam Sørensen en ubetinget "rigtig" spiller man har hentet? Var Bürgy? Hvad med Grot? og sådan kan vi blive ved. Bjørn Paulsen? Han havde som jeg husker det en forfærdelig periode (som anfører?) men har jo siden vidst sig som værende rigtig god for kulturen.

Mht resten - jeg er med på sarkasmen i dit indlæg, men jeg køber til dels forklaringen, for ja naturligvis har VM en betydning. Men på et tidspunkt må de jo også se sig selv i spejlet og erkende de måske har lagt en forkert transfer strategi. Det er jo næppe franske landsholdsspillere vi venter på at signe.

Og det er jo tydeligt muligt at signe spillere - Brøndby er ved at hente en nu hører jeg...så den "forklaring" (undskyldning) bliver bare dårligere dag for dag.

Sigter man for højt - og er ikke villig til at betale...så det klart man ender her...

Comment

Jeg er 99% sikker på at OB har været forberedt på at Ejdum ville væk. Jungletrommerne har lydt længe og de vidste det udemærket
                          enig - det virkede jo allerede i vinter til han var klar på et skifte. Tænker også det fra OBs side hele tiden har været planen. Håbet har så været han virkelig brændte banen af i den netop overståede sæson, og så skulle han sendes udenlands.

Sådan går det så ikke...havde overvejet en trøje med Ejdum på, den ide er droppet.

Comment

Hvis vi henter de 3 er vi næppe på samme niveau som sidste sæson.
                            Der skal hentes mere.
                            enig - men det vil give lidt ro på, man vil kunne starte sæsonen og så kan man se resten af vinduet mere an.

Comment

Eftersom de også bød i vinters er det vel ikke den store overraskelse .. men enig .. hvad har de forberedt som erstatning?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

enig - det virkede jo allerede i vinter til han var klar på et skifte. Tænker også det fra OBs side hele tiden har været planen. Håbet har så været han virkelig brændte banen af i den netop overståede sæson, og så skulle han sendes udenlands.

Sådan går det så ikke...havde overvejet en trøje med Ejdum på, den ide er droppet.
                                Det har nok gået den vej de seneste mdr. så vi må håbe at der er lavet et ordenligt stykke hjemmearbejde så der hurtigt kan præsenteres nyt. Ang. trøje så har jeg for noget tid tilbage droppet at få spillernavne på mine trøjer mere. Skuffelsen bliver for stor når vores helte smutter .. og især hvis det er i interne handler

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X