Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
det er helt sikkert det der bliver spekuleret i, i artiklen.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Aberdeen købte ham for 800.000 pund (klubrekord), så mon ikke de gerne vil have de penge hjem igen?
Og er han så en som OB VIL have? Eller en man håber at kunne samle op lidt billigere sent i august? Når der også er interesse fra en klub der skal spille europæisk næste sæson, så virker det mere end tvivlsomt at han skulle være ledig på markedet om 1½ mdrs. tid.
- Likes 1
Comment
-
Hvorfor skulle en SkySports journalist ikke være troværdig?Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Jeg tog bare et forbehold på forskud, da mine kilder ofte bliver betvivlet, når historierne ikke passer i deres egne narrativerOprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Hvorfor skulle en SkySports journalist ikke være troværdig?
LR er også journalist, men alligevel er mange efter ham, når han kommer med et rygte/historie
Last edited by Online; i går, 06:49.
Comment
-
Øhm at kaldte du lige en journalist fra Skysport din egen kilde?Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg tog bare et forbehold på forskud, da mine kilder ofte bliver betvivlet, når historierne ikke passer i deres egne narrativer
LR er også journalist, men alligevel er mange efter ham, når han kommer med et rygte/historie
Tænker mere det er dine “kilder” der siger Slotsager aldrig kommer til OB under TB, folk betvivler.
Når du så kun kan bakke det op af en 2,5 år gammel bold artikel.
Eller dine “kilder” der siger TB maks holdte et år i jobbet.
Osv osv.
Tænker heller ikke nogen kommer efter dig, hvis du poster et rygte fra fyens eller campo
- Likes 7
Comment
-
Han spillede sin bedste kamp mod OB. Men ellers har han været piv ringe. Det er Vejle der bare har sagt nej tak som jeg hører det. Det var han også i FCK og i Molde kan han ikke bruges. Kæmpe nej tak IMOOprindeligt indsendt af Jebola Se indlægValdemar Lund - tager fra Vejle tilbage til Molde . Vejle har ikke ønsket at indløse frikøbsklausulen. Er han relevant for OB ? Venstrebenet stopper, 1,93 cm og 23 år. Jeg synes han gjorde et godt indtryk i FCK og var også ok spillende på et svagt Vejle hold som jeg husker det.
Comment
-
Synes da også det er noget der bliver fremhævet af flere sportsdirektører og eksperter som en selvfølgelighed hver gang der er VM. For mig at se er det ikke anderledes end når en træner udtaler, at holdet skal tilpasse nogle ting i spillet når de skal møde et hold på en dårlig bane eller på kunstgræs (og ikke er vant til det). Det er ikke en undskyldning, men en alment kendt udfordring som i sidste ende er fælles for alle. Måske bliver ting forsinket, men TB og co. skal kunne håndtere det.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
- Likes 2
Comment
-
sidste år var det klub vm...Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Synes da også det er noget der bliver fremhævet af flere sportsdirektører og eksperter som en selvfølgelighed hver gang der er VM. For mig at se er det ikke anderledes end når en træner udtaler, at holdet skal tilpasse nogle ting i spillet når de skal møde et hold på en dårlig bane eller på kunstgræs (og ikke er vant til det). Det er ikke en undskyldning, men en alment kendt udfordring som i sidste ende er fælles for alle. Måske bliver ting forsinket, men TB og co. skal kunne håndtere det.
Selvfølgelig spiller det en rolle, men omvendt så er det jo åbenbart muligt at handle - OB har selv solgt en spiller. Jeg har da lige set at FCM har hentet en...og tænker der er flere eksempler.
Nu er tyskerne røget ud - det må jo åbne op for en del af det markede vi kigger på.
Comment
-
Det kan du ikke være bekendt Plum. Det modsiger Kielberg og Onlines agumenter for hvorfor OB og Troels gør det så forbandet dårligt. Skam digOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
- Likes 4
Comment
-
lad os se - hvis vi ender med at signe tre kontraktfrie tyskere fra 3. bundesliga, så ved jeg ikke helt hvor meget jeg ender med at købe det "argument"Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Det kan du ikke være bekendt Plum. Det modsiger Kielberg og Onlines agumenter for hvorfor OB og Troels gør det så forbandet dårligt. Skam dig

For at det skal holde så er det profiler på kontrakter, man køber fri der skal landes - fra klubber der så seslv har skulle have noget andet på plads osv.
Vi må se, meeen jeg syntes godt nok de er ved at have trukket den lige langt nok.
- Likes 4
Comment
Comment