Oprindeligt indsendt af jamborg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg synes også Bürgy har gjort det bedre end "dommedagsprofeterne" herinde forudså da han blev hentet i VFF. Han har sine mangler men hans status i truppen er forholdsvis høj fornemmer jeg. Han er jo ikke den hurtigste cf men jeg synes han overordnet set har kompenseret med god placeringsevne og fin teknik. Jeg har det absolut fint med at han er videre for det giver da håb om at der er noget nyt på vej til positionen.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 3
-
mon ikke også det var en af de første dominoer der faldt. Kan sagtens tænkes man har holdt igen, for ikke at stå med for mange spillere i truppen og forsvaret generelt.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægNøjagtig en måned til sæsonstart, så håber snart der sker noget når/hvis et nyt hold skal spilles ordentligt sammen.
Spændende bliver det i hvertfald
- Likes 1
Comment
-
Det er efterhånden et meget urutineret hold vi kan stille. Rasmus Falk er med afstand den i truppen med flest OB kampe.
Vi har sagt farvel til ca 350 kampe i Bjørn, Grubbe, Uwusu, og Bürgy.
De spillere vi henter skal helst være +25 år. Truppen er fyldt med spillere fra 17 til 21 år.
Tror vi mangler noget rutine til at støtte op om ungdommen.
- Likes 4
Comment
-
Ja, truppen virker lige nu noget ubalanceretOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er efterhånden et meget urutineret hold vi kan stille. Rasmus Falk er med afstand den i truppen med flest OB kampe.
Vi har sagt farvel til ca 350 kampe i Bjørn, Grubbe, Uwusu, og Bürgy.
De spillere vi henter skal helst være +25 år. Truppen er fyldt med spillere fra 17 til 21 år.
Tror vi mangler noget rutine til at støtte op om ungdommen.
Comment
-
det tror jeg også vi godt kan regne med de bliver.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er efterhånden et meget urutineret hold vi kan stille. Rasmus Falk er med afstand den i truppen med flest OB kampe.
Vi har sagt farvel til ca 350 kampe i Bjørn, Grubbe, Uwusu, og Bürgy.
De spillere vi henter skal helst være +25 år. Truppen er fyldt med spillere fra 17 til 21 år.
Tror vi mangler noget rutine til at støtte op om ungdommen.
De unge kommer jo fra akademiet, og tror slet ikke vi vil have råd til at købe en 19-20 årig som vi mener er god nok.
Og så tror jeg da fortsat at man skal have ryddet lidt op i truppen hvad angår de unge spillere.
Comment
-
Jfr. strategien skal der hentes en præstationsspiller og to karakterspillere.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er efterhånden et meget urutineret hold vi kan stille. Rasmus Falk er med afstand den i truppen med flest OB kampe.
Vi har sagt farvel til ca 350 kampe i Bjørn, Grubbe, Uwusu, og Bürgy.
De spillere vi henter skal helst være +25 år. Truppen er fyldt med spillere fra 17 til 21 år.
Tror vi mangler noget rutine til at støtte op om ungdommen.
- Præstationsspillere 25-29 år: 6
- Karakterspillere 29-33 år: 4
Last edited by Plum; 24-06-2026, 16:55."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Udfordringen er vel, at de unge spillere, som andre klubber er interesseret i er de samme som vi vil beholde. Så de ryger nok meget billigt eller alternativt på leje (noget andre klubber har stor gavn af).Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det tror jeg også vi godt kan regne med de bliver.
De unge kommer jo fra akademiet, og tror slet ikke vi vil have råd til at købe en 19-20 årig som vi mener er god nok.
Og så tror jeg da fortsat at man skal have ryddet lidt op i truppen hvad angår de unge spillere.
Comment
-
altså de unge spillere (som jeg formoder) man gerne vil sende videre er jo naturligvis ikke nogen der vil koste meget, havde de slået igennem eller var på vej til det ville vi naturligvis gerne holde på dem (W.Martin) eller der ville være interesse for dem (Askou og Ejdum)Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Udfordringen er vel, at de unge spillere, som andre klubber er interesseret i er de samme som vi vil beholde. Så de ryger nok meget billigt eller alternativt på leje (noget andre klubber har stor gavn af).
Sandberg og Friis, tænker min. en af dem gerne skulle sendes videre - men jeg så nok gerne begge to, vi har for mange inde centralt. Og så Magnus Andersen...men nej nogen indtægt tror jeg ikke man skal forvente.
Comment
-
Karakterspilleren kunne meget vel være en styrmand til bagerste kæde. Det har givetvis været håbet Bürgy kunne løfte den opgave. Selvom jeg heller ikke synes han har været så dårlig som nogen gør ham til, så mangler der noget stabilitet nede bagved. Når vi ikke sidder på spillet, og bliver presset tilbage på banen, så har der stort set ikke været en nedre grænse for hold, som har kunne skabe kaos i vores bagkæde. Her skal en rutineret stopper træde mere i karakter. Det ser vi også spillere som Mads Bech i fcm, samt Tingager og Dalsgaard i AGF gøre. Zanka gjorde det også til sidst i FCK. De går altid forrest, særligt når klaveret ikke lige stemmer, og sådan en mand skal vi også havf fundet.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Jfr. strategien skal der hentes en præstationsspiller og to karakterspillere.
- Præstationsspillere 25-29 år: 6
- Karakterspillere 29-33 år: 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægHar hørt SFÅ Live - og kan da trods alt høre jeg ikke står helt alene med mine tanker om Troels lidt for defenssive udtalelser, jeg savner sgu lidt begejstring og lidt håb og drømme.
Nok særligt her i sommerpausen - det er nu det er muligt at drømme lidt - inden realiteterne rammer (forhåbentlig ikke alt for hårdt)
Og så savner jeg godt nok nogle tilgange, eller som min. nogle rygter. Så velbevandret Troels er i medieverdenen kan det måske undre lidt at man ikke fodrer nogle journalister bare et par krummer på denne tid af året - ville jo skabe en masse interesse og fokus.
Men man vil åbenbart hellere operere uden for megen mediebevågenhed...
Synes Morten Skov sagde det rigtigt, Vi, OB, "har selv valgt at være fattig."
Det er NT som ikke ønsker at løbe nogen risiko. Jeg undrer mig over at en ellers meget succesfuld forretningsmand ikke
gør noget for at øge økonomien. Men man har som mantra at det skal være en bæredygtig økonomi, fornuftigt, men ræk dog ud til andre
som, måske, gerne vil være med.
Men okay det er selvfølgelig ikke mine surt sammenskrabede penge der er på spil
- Likes 1
Comment
-
Til dels enig.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er efterhånden et meget urutineret hold vi kan stille. Rasmus Falk er med afstand den i truppen med flest OB kampe.
Vi har sagt farvel til ca 350 kampe i Bjørn, Grubbe, Uwusu, og Bürgy.
De spillere vi henter skal helst være +25 år. Truppen er fyldt med spillere fra 17 til 21 år.
Tror vi mangler noget rutine til at støtte op om ungdommen.
Egentlig har vi ret godt med spillere på 25 eller over, og en erfaring der spænder ret bredt, men ja, vi har jo næsten lige så mange på 21 eller under, ja bare under 20, så den vej skal vi i hvert fald ikke.
Til gengæld tror jeg kun vi har Niemich i aldersgruppen imellem, og jeg kunne egentlig godt tænke mig, at vi havde flere i den alder, det længere i udviklingen, det mere erfaring, det større salgspotentiale, end de helt unge... men det er nok også den sværeste alder at hente dem i, af samme grunde.
Og så noget +25 ja, gerne ældre for min skyld. Når vi kommer op i de 27+ begynder det at være noget tyndt, det er jeg helt enig i. Ret beset er det vel kun Falk og Myhra vi kan se som en del af start 11'eren fra den aldersgruppe... og trods jeg hører til den gruppe af mennesker, der godt kan mene at vigtigheden af erfaring kan være overdrevet, så må vi trods alt godt kunne stille med lidt mere end det.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...m-dansk-bomberOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
leje ophold udløber jo først 30 juni, men mon ikke der er samtaler igang?
Comment
Comment