Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg tror vi vil se en del unge forlade os her til sommer ved salg og udlejning. Nogle har bare ikke en fremtid i OB, nogle vil ikke forlænge og skal sælges, mens andre nok bare udlejes
    Ville ikke komme bag på mig hvis 6-7 akademister forlod os inden 1/9
    Hvilket sætter ambitionen om at være blandt de bedste i Danmark til transition under pres .. en del af identiteten.
    Super at McCoy og Askou “made it” i denne sæson (Ejdum og Luca i sæsonen før det) og man kan håbe på at Martin og Yaya kan gøre det i den kommende sæson men hvad med derefter hvis ikke vi kan holde på dem der er kommet op og skal tage samme rejse .. så opstår der vel et hul ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hvilket sætter ambitionen om at være blandt de bedste i Danmark til transition under pres .. en del af identiteten.
      Super at McCoy og Askou “made it” i denne sæson (Ejdum og Luca i sæsonen før det) og man kan håbe på at Martin og Yaya kan gøre det i den kommende sæson men hvad med derefter hvis ikke vi kan holde på dem der er kommet op og skal tage samme rejse .. så opstår der vel et hul ..
      Hvis vi kan lave 2 "gennembrud" pr. sæson ligger vi særdeles flot med transitionen - det er dog næppe helt realistisk at nå - men en enkelt pr. sæson er absolut godkendt.
      Det betyder også at vi skal være dygtige til at sende lovende spillere videre - til udlejning og salg - ellers fylder vi truppen med ungdom som ikke har niveauet endnu til at slå igennem, det betyder så også at vi lader nogen gå som siden får succes andre steder - de bedste historier er så når vi får en videresalgsklausul ind - det kan bare ikke altid lade sig gøre.
      OB´s identitet hænger i mine øjne meget sammen med evnen til at være en topklub i DK - hvis vi ikke igen når derop forandres identiteten langsomt men sikkert - og rollen som "ligegyldige" i superligaens bund eller Bethinia ligaen genopstår.

Comment

Ja det er bestemt muligt at der opstår et lille hul i en periode. Og hvem siger at Martin og Yaya er i OB i den kommende sæson?
        De har begge 1 år tilbage og hvis de ikke vil forlænge skal de jo sælges hvis det er muligt

Så må vi jo bare håbe at McCoy får en super sæson og Legolas får et lille gennembrud

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja det er bestemt muligt at der opstår et lille hul i en periode. Og hvem siger at Martin og Yaya er i OB i den kommende sæson?
          De har begge 1 år tilbage og hvis de ikke vil forlænge skal de jo sælges hvis det er muligt

Så må vi jo bare håbe at McCoy får en super sæson og Legolas får et lille gennembrud
          En lang forlængelse med Martin og Yaya kunne være to af de bedste "transfers" i det her vindue.

Comment

Grubbe skifter til Esbjerg på en kontrakt til 2030

https://efb.dk/efb-henter-erfaren-su...fDOukrXs4d3tAg

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
              Grubbe skifter til Esbjerg på en kontrakt til 2030

https://efb.dk/efb-henter-erfaren-su...fDOukrXs4d3tAg
              Ganske fint skifte for Grubbe. Håber det kommer til at gå ham godt. Han er en rigtig makker.

Comment

Argh sku' vi nu ikke liiii...

Vi er næppe de bedste til transition endnu - det er en ambition. Et sigtepunkt. Det letteste i verden vil være at fylde flere akademister ind i 1. holdstruppen. Gør næppe noget godt for dem og gør ikke OB til Danmarksmestre i transition.

Vi har for mig at se haft for mange akademister i truppen, sidste sæson og der vil alt andet lige komme udsving fra årgang til årgang. Rykker Lassen op og vi har Legolas fra i vinters - det er to helt nye, plus McCoy (og Martin og Yaya hvis ikke de sælges) ja og for den sags skyld jo også Ejdum...Jeg syntes det ser rigtigt fornuftigt ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Argh sku' vi nu ikke liiii...

Vi er næppe de bedste til transition endnu - det er en ambition. Et sigtepunkt. Det letteste i verden vil være at fylde flere akademister ind i 1. holdstruppen. Gør næppe noget godt for dem og gør ikke OB til Danmarksmestre i transition.

Vi har for mig at se haft for mange akademister i truppen, sidste sæson og der vil alt andet lige komme udsving fra årgang til årgang. Rykker Lassen op og vi har Legolas fra i vinters - det er to helt nye, plus McCoy (og Martin og Yaya hvis ikke de sælges) ja og for den sags skyld jo også Ejdum...Jeg syntes det ser rigtigt fornuftigt ud.
                  Jeg skriver vitterligt “ambitionen om” .. ganske som du..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Jeg skriver vitterligt “ambitionen om” .. ganske som du..
                    ja, men det var lige så meget resten af den sætning jeg talte om; "Hvilket sætter ambitionen om at være blandt de bedste i Danmark til transition under pres"

jeg kan ikke se det sætter nogen ambition under pres. Som sagt - det er let nok at fylde holdet op med unge akademister, du skal også have dem til at slå igennem, og holdet skal præsterer samtidig. OG det er nok lettere at få nogle til at lykkedes hvis resten af holdet fungerer.

Comment

Working...
                    X