Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ikke uenig. Men når ledelsen ikke vil bloddope så må man jo tage det i højest mulig tempo.
    Men fordi vi solgte for 50+ mill sidste år gør ikke at vi så nedjusterer til 25 i år. De ekstra 12,5 mill ryger bare i potten

Men det bliver spændende at se hvad der sker i tilfælde at et Conference league gruppe spil og Top 6 på et tidspunkt
    naturligvis ikke. Som jeg forstår det (og håber på) så ser man fra ledelsen det bare over en periode (på 3 eller 5 år)

Det betyder ikke at Troels bare kan lade være med at sælge tre år i træk - og så satse på at han laver det helt store salg år 4.

Men der kan godt være lidt udsving; 40 det ene år, 55 det andet og så måske 25 det 3. år.

Talenterne (eller salgsemnerne) skal også være klar til det. Holdt bestyrelsen hårdt på at der skulle bringes 37,5 ind dette år - så tænker jeg godt Troels kunne blive tvunget til at arbejde hårdt på et McCoy salg. Og det inden han har nået at få sit helt store gennembrud. Og derfor nok til en mindre penge end hvis han lige får en hel sæson mere (som jeg regner med han får)

edit: tænker ikke man kommer til at ændre drastisk i sin tilgang pga en tur i europa gruppespil. For skruer man meget op - så er man også afhængig af at kvalle igen året efter. Men mon ikke man lægger lidt ekstra på.
    Last edited by mhbp; i går, 21:19.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Når man hører folk omkring klubben, så lyder det klart som om man smider flere penge i klubben dette vindue.

Jeg synes også Falk siger til TV2fyn i dag, ret klart - at han forventer at vi bliver “klart” forstærket i transfervinduet, ellers ville han ikke stå og sige som han gør.

Det kan man vel også forvente, når man tænker på vi har solgt 3 “egenviklede” spillere for 100 millioner de sidste par år (Minteh, Luca, Ejdum)

Sådan som Superligaen rykker sig lige nu - så skal vi også følge med - sådan som Fyn rykker sig omkring OB lige nu - sådan skal Thorborg også følge med. Er helt sikker på der bliver smidt flere penge i projektet denne sommer end de forrige.

Det synes jeg egentligt også man kan fornemme
      på Troels og Zorniger, når de snakker om “et stort vindue”
      Det er helt klart ambitionen dernede.
      Og der skal sælges for 10 mill mere i sponsorater. Og den nye webshop skal øge indtægterne på merchandise.

Men lad os nu slå koldt vand i blodet. For at have ca 15-20 mill til transfers(gæt) og et noget større lønbudget er en dråbe i havet i denne crazy verden. Man skal være super gode købmænd. Og en Suhonen til 150.000kr kan sagtens vise sig at være det bedste transferkøb i 2026. Der er bare ingen garantier. Prøv at se hvor mange penge fx BIF har spildt på deres sommerkøb.

Vi kan jo se at spillere som Arp,Niemic, Ganaus osv sagtens kan komme til klubben uden de store transfers

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Er Ejdum blevet solgt?
        nej da.

Men tænker vi var mange der regnede ham som et sikkert (og stort) sommer salg i år.

Oven på det han har vidst denne sæson er jeg så ikke helt så sikker - han har ikke været SÅ iøjenfaldende. (men syntes jeg hørte - har nok været et SFÅ program at der var tyske klubber der var interesserede, så hvem ved)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

naturligvis ikke. Som jeg forstår det (og håber på) så ser man fra ledelsen det bare over en periode (på 3 eller 5 år)

Det betyder ikke at Troels bare kan lade være med at sælge tre år i træk - og så satse på at han laver det helt store salg år 4.

Men der kan godt være lidt udsving; 40 det ene år, 55 det andet og så måske 25 det 3. år.

Talenterne (eller salgsemnerne) skal også være klar til det. Holdt bestyrelsen hårdt på at der skulle bringes 37,5 ind dette år - så tænker jeg godt Troels kunne blive tvunget til at arbejde hårdt på et McCoy salg. Og det inden han har nået at få sit helt store gennembrud. Og derfor nok til en mindre penge end hvis han lige får en hel sæson mere (som jeg regner med han får)

edit: tænker ikke man kommer til at ændre drastisk i sin tilgang pga en tur i europa gruppespil. For skruer man meget op - så er man også afhængig af at kvalle igen året efter. Men mon ikke man lægger lidt ekstra på.
          Enig. Et budget er jo bare… Et budget..
          Men når man laver det nye budget kigger man jo også på hvad man har på hylderne i det kommende år.
          Og der kan helt sikkert være år hvor hylderne er lidt mere fyldt op end andre år

Jeg tænker at Ejdum også ryger engang i August hvis nogen vil købe. Så nærmer vi os jo 37,5 mill stille og roligt hvis Askou salget går igennem.
          Et salg af Grot fylder nok det hul op

Comment

Det er helt klart ambitionen dernede.
            Og der skal sælges for 10 mill mere i sponsorater. Og den nye webshop skal øge indtægterne på merchandise.

Men lad os nu slå koldt vand i blodet. For at have ca 15-20 mill til transfers(gæt) og et noget større lønbudget er en dråbe i havet i denne crazy verden. Man skal være super gode købmænd. Og en Suhonen til 150.000kr kan sagtens vise sig at være det bedste transferkøb i 2026. Der er bare ingen garantier. Prøv at se hvor mange penge fx BIF har spildt på deres sommerkøb.

Vi kan jo se at spillere som Arp,Niemic, Ganaus osv sagtens kan komme til klubben uden de store transfers
            Altså Niemiec og Ganaus har været fine signings. Særligt til det man har hentet dem for. Men syntes også det er tydeligt at skal man for alvor presse sig på i toppen - så skal der mere til.

Tænker Grot skal videre nu til sommer - og så håber jeg man bringer et klart første valg ind på angrebspositionen. Og så håber vi at Ganaus og Niemiec kan fortsætte deres udvikling næste sæson.

Comment

Altså Niemiec og Ganaus har været fine signings. Særligt til det man har hentet dem for. Men syntes også det er tydeligt at skal man for alvor presse sig på i toppen - så skal der mere til.

Tænker Grot skal videre nu til sommer - og så håber jeg man bringer et klart første valg ind på angrebspositionen. Og så håber vi at Ganaus og Niemiec kan fortsætte deres udvikling næste sæson.
              Jeg tror ikke vi kan hente meget bedre spillere end vi gjorde sidste sommer. Vi skal bare have flere af dem i truppen så træningen og konkurrencen bliver bedre.
              Ud med en masse der ikke kan gøre sig gældende alligevel. Ind med nogle der gør det svært for Ganaus,Ishmahila,Arp osv osv at komme i start 11.
              Så kan man håbe på at 2 uafgjorte bliver vekslet til 2 sejre som er nok til at spille med om de sjove pladser. En bredere trup der også giver friskere spillere over en hel sæson.

Og få nu styr på nogle bedre træningsbaner og køb 1 spiller mindre

Comment

Jeg tror ikke vi kan hente meget bedre spillere end vi gjorde sidste sommer. Vi skal bare have flere af dem i truppen så træningen og konkurrencen bliver bedre.
                Ud med en masse der ikke kan gøre sig gældende alligevel. Ind med nogle der gør det svært for Ganaus,Ishmahila,Arp osv osv at komme i start 11.
                Så kan man håbe på at 2 uafgjorte bliver vekslet til 2 sejre som er nok til at spille med om de sjove pladser. En bredere trup der også giver friskere spillere over en hel sæson.

Og få nu styr på nogle bedre træningsbaner og køb 1 spiller mindre
                nej men kan vi få en angriber på sådan noget Ouedraogo kvalitet - så vil det også være et skridt op tænker jeg

Comment

Lige præcis. Som ham eksperten forklarede i det virkelige spændende afsnit i SFÅ, så er det jo et snit over en årrække, og som i øvrigt også dækkes ind af de klausuler der er fra tidligere handler og uddannelses penge etc.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

nej men kan vi få en angriber på sådan noget Ouedraogo kvalitet - så vil det også være et skridt op tænker jeg
                    Hvis man virkelig tror på Legolas er det spørgsmålet om man overhovedet skal hente en angriber hvis Grot bliver. For Jona bør også have en del flere minutter næste sæson. Så kan man måske fordele det lidt bedre så Ganaus ikke går død sidst på sæsonen som vi ser nu.
                    Men optimalt er selvfølgelig at Grot sælges og der hentes en ny

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

På hvilken planet, betaler en klub 21 millioner danske kroner for en forsvarsspiller med under 50 seniorkampe - 15 af dem kun på næsthøjest nationale niveau, og 3 U21-landskampe, 2 U19 og 0 U17-landskampe på CV’et.

læg dertil en kontrakt, der udløber om 12 måneder, fri til at forhandle om 6 måneder og ingen interesse i forlængelse.

Jeg synes det er fuldstændig på månen at forvente et salg a la Oliver Christensens til Hertha Berlin, når Julius Bertel Askou ikke har spillet halvt så meget, og har det kvarte tilbage af sin kontrakt.
                      Meget enig. Jeg aner slet ikke hvor folk får de beløb fra de sidder og skriver, hvad baggrunden for de beløb skulle være.

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Hvis man virkelig tror på Legolas er det spørgsmålet om man overhovedet skal hente en angriber hvis Grot bliver. For Jona bør også have en del flere minutter næste sæson. Så kan man måske fordele det lidt bedre så Ganaus ikke går død sidst på sæsonen som vi ser nu.
                        Men optimalt er selvfølgelig at Grot sælges og der hentes en ny
                        sælges Grot skal der en ny ind. Legolas har fået én indskiftning; fik han 2 min.? og rørte bolden én gang? Selv hvis man tror på ham må han ikke være nr. 3 til spilletid i angrebet. Tager han et skridt op kan Zorniger jo godt skifte to angribere pr. kamp.

Jona er jeg slet ikke så solgt på - top niveauet - klart ja. Men syntes han viser alt for lidt - og særligt de kampe han har startet inde. Og pt spiller Ganaus jo kun fordi han arbejder hårdt og løber konstant. Havde vi bare lidt mere at skyde med så skulle han jo have en pause. Skarpheden er væk og vi kan jo så håbe det "bare" er det fysiske "load" efter at have spillet en hel sæson med fuld tid (for nok første gang i hans karriere)

Comment

sælges Grot skal der en ny ind. Legolas har fået én indskiftning; fik han 2 min.? og rørte bolden én gang? Selv hvis man tror på ham må han ikke være nr. 3 til spilletid i angrebet. Tager han et skridt op kan Zorniger jo godt skifte to angribere pr. kamp.

Jona er jeg slet ikke så solgt på - top niveauet - klart ja. Men syntes han viser alt for lidt - og særligt de kampe han har startet inde. Og pt spiller Ganaus jo kun fordi han arbejder hårdt og løber konstant. Havde vi bare lidt mere at skyde med så skulle han jo have en pause. Skarpheden er væk og vi kan jo så håbe det "bare" er det fysiske "load" efter at have spillet en hel sæson med fuld tid (for nok første gang i hans karriere)
                          Det er vel også det jeg skriver mere eller mindre Selvfølgelig skal Grot erstattes hvis han smutter. Pointen er bare at jeg ikke er sikker på at man henter en hvis ingen angribere forlader os. Fiete kan vel også tage en tørn deroppe hvis det bliver nødvendigt. Vi må se. Kan sagtens være at jeg tager fejl. Kommer nok også an på hvilke muligheder der kommer

Comment

Det er vel også det jeg skriver mere eller mindre Selvfølgelig skal Grot erstattes hvis han smutter. Pointen er bare at jeg ikke er sikker på at man henter en hvis ingen angribere forlader os. Fiete kan vel også tage en tørn deroppe hvis det bliver nødvendigt. Vi må se. Kan sagtens være at jeg tager fejl. Kommer nok også an på hvilke muligheder der kommer
                            nej klart - bliver Grot er det ikke sikkert man henter nyt ind. Selv om der mangler noget kvalitet. Og hvis man mener man skal tage et skridt op - så skal vi også have et stærkere angreb.

Og så har jeg svært ved at se Grot skulle blive.

Det med Fiete på top bliver folk ved med at skrive men ikke én gang har vi set ham spille der oppe - så tænker ikke det er noget Zorniger har med i sine overvejelser.

Comment

nej klart - bliver Grot er det ikke sikkert man henter nyt ind. Selv om der mangler noget kvalitet. Og hvis man mener man skal tage et skridt op - så skal vi også have et stærkere angreb.

Og så har jeg svært ved at se Grot skulle blive.

Det med Fiete på top bliver folk ved med at skrive men ikke én gang har vi set ham spille der oppe - så tænker ikke det er noget Zorniger har med i sine overvejelser.
                              For mig er det baseret på at han er langt bedre når han er inde midt på banen og ikke skal ud på fløjen 80% af tiden og lave defensivt arbejde. Syntes ikke det fungerer
                              Så han skal være 10`er i diamant eller noget semi falsk 9`er(Har ikke lige styr på hvad det system så skulle hedde ) IMO for at vi får det bedste ud af ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

På hvilken planet, betaler en klub 21 millioner danske kroner for en forsvarsspiller med under 50 seniorkampe - 15 af dem kun på næsthøjest nationale niveau, og 3 U21-landskampe, 2 U19 og 0 U17-landskampe på CV’et.

læg dertil en kontrakt, der udløber om 12 måneder, fri til at forhandle om 6 måneder og ingen interesse i forlængelse.

Jeg synes det er fuldstændig på månen at forvente et salg a la Oliver Christensens til Hertha Berlin, når Julius Bertel Askou ikke har spillet halvt så meget, og har det kvarte tilbage af sin kontrakt.
                                Jores Okore FC Nordsjælland Aston Villa F.C. ~30 mio. kr. 35
                                Victor Nelsson FC København Galatasaray S.K. ~52 mio. kr. 43
                                Denis Vavro FC København S.S. Lazio ~80 mio. kr. 49
                                Daniel Svensson FC Nordsjælland Borussia Dortmund ~60 mio. kr. under 50
                                Andreas Christensen Brøndby IF Chelsea F.C. stor udviklings-/kompensationsværdi 44

Det yderste er antal kampe i SL.

Kian Hansen og Frederik Alves er tæt på …
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X