Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Det betyder ikke at Troels bare kan lade være med at sælge tre år i træk - og så satse på at han laver det helt store salg år 4.
Men der kan godt være lidt udsving; 40 det ene år, 55 det andet og så måske 25 det 3. år.
Talenterne (eller salgsemnerne) skal også være klar til det. Holdt bestyrelsen hårdt på at der skulle bringes 37,5 ind dette år - så tænker jeg godt Troels kunne blive tvunget til at arbejde hårdt på et McCoy salg. Og det inden han har nået at få sit helt store gennembrud. Og derfor nok til en mindre penge end hvis han lige får en hel sæson mere (som jeg regner med han får)
edit: tænker ikke man kommer til at ændre drastisk i sin tilgang pga en tur i europa gruppespil. For skruer man meget op - så er man også afhængig af at kvalle igen året efter. Men mon ikke man lægger lidt ekstra på.
Selvfølgelig skal Grot erstattes hvis han smutter. Pointen er bare at jeg ikke er sikker på at man henter en hvis ingen angribere forlader os. Fiete kan vel også tage en tørn deroppe hvis det bliver nødvendigt. Vi må se. Kan sagtens være at jeg tager fejl. Kommer nok også an på hvilke muligheder der kommer
Comment