Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er efterhånden et meget urutineret hold vi kan stille. Rasmus Falk er med afstand den i truppen med flest OB kampe.

Vi har sagt farvel til ca 350 kampe i Bjørn, Grubbe, Uwusu, og Bürgy.

De spillere vi henter skal helst være +25 år. Truppen er fyldt med spillere fra 17 til 21 år.

Tror vi mangler noget rutine til at støtte op om ungdommen.
    Ja, truppen virker lige nu noget ubalanceret

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Det er efterhånden et meget urutineret hold vi kan stille. Rasmus Falk er med afstand den i truppen med flest OB kampe.

Vi har sagt farvel til ca 350 kampe i Bjørn, Grubbe, Uwusu, og Bürgy.

De spillere vi henter skal helst være +25 år. Truppen er fyldt med spillere fra 17 til 21 år.

Tror vi mangler noget rutine til at støtte op om ungdommen.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Nøjagtig en måned til sæsonstart, så håber snart der sker noget når/hvis et nyt hold skal spilles ordentligt sammen.
    mon ikke også det var en af de første dominoer der faldt. Kan sagtens tænkes man har holdt igen, for ikke at stå med for mange spillere i truppen og forsvaret generelt.

Spændende bliver det i hvertfald

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
    Forstår ikke helt hvorfor man er så negativ i forhold til Bürgy, synes at han har gjort det bedre end mange andre - det er dog glimrende at han sendes videre såfremt OB gør en fornuftig forretning

Håber at Yaya og/eller Gomez også skal videre

Spændende at se hvad der kommer ind
    Jeg synes også Bürgy har gjort det bedre end "dommedagsprofeterne" herinde forudså da han blev hentet i VFF. Han har sine mangler men hans status i truppen er forholdsvis høj fornemmer jeg. Han er jo ikke den hurtigste cf men jeg synes han overordnet set har kompenseret med god placeringsevne og fin teknik. Jeg har det absolut fint med at han er videre for det giver da håb om at der er noget nyt på vej til positionen.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
    Forstår ikke helt hvorfor man er så negativ i forhold til Bürgy, synes at han har gjort det bedre end mange andre - det er dog glimrende at han sendes videre såfremt OB gør en fornuftig forretning

enig - tak for indsatsen til Bürgy. Han var vel god nok til at hjælpe med oprykning og sikre overlevelse første sæson tilbage (under en træner med en væsentlig anden spillestil end ham han blev hentet under)

Men realistisk set skal vi tage et skridt op - så skulle det nok ikke være med ham. Fin løsning, han stod ikke først på min liste over potentielle afgange, men han var da en jeg havde tænkt godt kunne sendes videre nu.

Held og lykke til ham i hans nye klub.

Leave a comment:

replied
    Nøjagtig en måned til sæsonstart, så håber snart der sker noget når/hvis et nyt hold skal spilles ordentligt sammen.

Leave a comment:

• jamborg
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Så er det en karakterspiller mere man skal hente.

Han har ikke virket god men trænere har brugt han og eksperterne er også glade for ham ..

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg tror mere på 100-200.000 euro.

EDIT: Ej, det er måske lavt sat. En Schweizisk mesterklub, der gerne vil have lidt bredde og rutine ind kan nok godt betale lidt penge. Dit bud er nok meget godt :-)
    Nu er det jo en oprykkerklub, som blev mester. Så tror ikke de har den voldsomme økonomi som et klassisk mester/-storhold.

Fandt lige ud af, at han har spillet 1½ år i klubben før.
    Last edited by Online; 24-06-2026, 14:01.

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Aldrig nogensinde. Jeg havde været glad for en ophævelse af kontrakten.
    De har åbenbart ikke set ham spille.
    Et salg af Bürgy er præcis hvad jeg har håbet på. Ikke så meget hans fravær i sig selv (omend jeg har kritiseret hans tendens til fejl), men særligt i kraft af at der åbnes op for en plads i centerforsvaret, hvor vi trænger til en gedigen opgradering, og nu er TB tvunget til at handle.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

EDIT: Ej, det er måske lavt sat. En Schweizisk mesterklub, der gerne vil have lidt rutine ind kan nok godt betale lidt penge. Dit bud er nok meget godt :-)
    Tja. Ob.dk skiver ikke engang “salg”.. De skriver bare “skifter”..
    Syntes nu ellers tidligere at de har travlt med at reklamere når der sælges

https://ob.dk/nyheder/2026/juni/nico...l-fc-thun-1898

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Glæder mig til at høre prisen. Mit gæt er 400.000 euro
    Aldrig nogensinde. Jeg havde været glad for en ophævelse af kontrakten.
    De har åbenbart ikke set ham spille.

Leave a comment:

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

EDIT: Ej, det er måske lavt sat. En Schweizisk mesterklub, der gerne vil have lidt bredde og rutine ind kan nok godt betale lidt penge. Dit bud er nok meget godt :-)
    Last edited by Agbre; 24-06-2026, 12:55.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Leave a comment:

• DD84
    replied
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-nicolas-burgy

så skulle den være officiel

Leave a comment:

Working...