Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvor er heppekoret blevet af? Hvor er de bedrevidende der de sidste uger har fortalt os, der har været skeptiske, at alting går fremad.
Jeg har mere end svært ved at se hvilke hold OB er favoritter imod. Vi er i puljen af de 3-4 hold der kommer til at kæmpe imod nedrykning, og det kan sagtens blive os.
Ja, helt tilbage i foråret forudsagde vi to jo, at denne situation kunne opstå... endnu en forsømt opstart/sæsonstart. Men blev tudet i ørerne, hvor negativ jeg (vi) var og der var styr på tingene. Ved jeg lige nu lyder mega bedrevidende, men man kan gå tilbage i historikken og læse at jeg hele tiden har holdt fast på TBs (manglende) evner/kompetencer/netværk samt højskolementaliteten/lejrbålsstemningen i Ådalen.
... og igen... jeg har intet personligt imod TB, men mente/mener ikke han var/er den rette til jobbet !
- Likes 3
Leave a comment:
-
Hvor er heppekoret blevet af? Hvor er de bedrevidende der de sidste uger har fortalt os, der har været skeptiske, at alting går fremad.
Jeg har mere end svært ved at se hvilke hold OB er favoritter imod. Vi er i puljen af de 3-4 hold der kommer til at kæmpe imod nedrykning, og det kan sagtens blive os.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Endnu engang er det tilfældigheder og alle andres skyld... TB classicOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Ok Troels siger så i optaktsinterview at man har arbejdet på at få vores nye angriber registreret til denne kamp - men at de har været for langsomme i tyskland.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Ok Troels siger så i optaktsinterview at man har arbejdet på at få vores nye angriber registreret til denne kamp - men at de har været for langsomme i tyskland.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog så må man igen bare undre sig over timingen - kunne man ikke have sat lidt mere fut under forhandlingerne og præsenteret ham i torsdags, så man kunne have haft ham med i truppen i dag?
Igen det er jo ikke ligefrem en VM spiller der lige er kommet hjem fra ferie man bringer ind...
Leave a comment:
-
Troels Bech siger før kampen, at budgettet er øges undervejs i vinduet.
- Likes 2
Leave a comment:
-
En lovende svensker til at tage kampen op mod de to angrebstyskere, hvor mindst en ikke bør være her.
- Likes 1
Leave a comment:
-
ja - du er sgu nok bare lige en tand for fintfølende.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Det var nok heller ikke isoleret den her - men jeg synes bare, du ynder at fremhæve en masse - så lad os kalde det små - kritikpunkter hele tiden. Og det er fair nok, hvis det er sådan, du ser det, men… Jeg tror bare, jeg er fed up af den konstante kritik, som (efter min mening er kammet over) huserer herinde.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det var nok heller ikke isoleret den her - men jeg synes bare, du ynder at fremhæve en masse - så lad os kalde det små - kritikpunkter hele tiden. Og det er fair nok, hvis det er sådan, du ser det, men… Jeg tror bare, jeg er fed up af den konstante kritik, som (efter min mening er kammet over) huserer herinde.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Hvis nu du læser hvad jeg skriver så siger jeg også det er en mindre ting
Jeg undre mig blot over behovet for en "teaser" når man selv få min. bringer nyheden. Hvis nu det blev afsløret på stadion - så man teaser et par timer før så kunne jeg bedre forstå det.
Det er ikke nogen katastrofe, ej heller en kæmpe kritik. Blot en stille undren.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Hvis nu du læser hvad jeg skriver så siger jeg også det er en mindre tingOprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Sorry, men så vil man fanme også finde hullerne i osten. Kan vi mon prøve at glæde os over en tilgang som vi alle sammen råber og skriger på? Ellers bliver det kritik for kritikkens skyld.
Jeg undre mig blot over behovet for en "teaser" når man selv få min. bringer nyheden. Hvis nu det blev afsløret på stadion - så man teaser et par timer før så kunne jeg bedre forstå det.
Det er ikke nogen katastrofe, ej heller en kæmpe kritik. Blot en stille undren.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ud fra Magdeburgs Instagram, virker fansene triste og forstående for han ikke vil sidde på bænken. De skriver hans ophold blev ødelagt af skader..
Nogle skriver de ikke vil være overrasket hvis han bliver rigtig god.
- Likes 7
Leave a comment:
-
Sorry, men så vil man fanme også finde hullerne i osten. Kan vi mon prøve at glæde os over en tilgang som vi alle sammen råber og skriger på? Ellers bliver det kritik for kritikkens skyld.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog så lige en mindre ting; hvorfor bruger OB og deres kommunikationsafdeling tid på at lave en "teaser" når de selv skynder sig at afsløre nyheden 22 min senere?
Virker lidt som om de er bange for andre når at snuse sig frem til hvem det er og så skynder sig at poste nyheden...
Hvis man vil tease så lad den da ligge lidt og rumsterer...
- Likes 6
Leave a comment:
-
Hvis kønsbenbetændelse er fuldstændig helet igen ser ikke et problem der Der var den skade som holdt ham ude i lang tid. En lårskade og adduktorer er vel noget som rammer mange fodboldspiller indimellem.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægVelkommen til, men lidt bekymrende med hele seks skader de seneste to sæsoner...
https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/498171
Leave a comment:
Leave a comment: