Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
En lang forlængelse med Martin og Yaya kunne være to af de bedste "transfers" i det her vindue.
- Likes 1
-
Ja det er bestemt muligt at der opstår et lille hul i en periode. Og hvem siger at Martin og Yaya er i OB i den kommende sæson?Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvilket sætter ambitionen om at være blandt de bedste i Danmark til transition under pres .. en del af identiteten.
Super at McCoy og Askou “made it” i denne sæson (Ejdum og Luca i sæsonen før det) og man kan håbe på at Martin og Yaya kan gøre det i den kommende sæson men hvad med derefter hvis ikke vi kan holde på dem der er kommet op og skal tage samme rejse .. så opstår der vel et hul ..
De har begge 1 år tilbage og hvis de ikke vil forlænge skal de jo sælges hvis det er muligt
Så må vi jo bare håbe at McCoy får en super sæson og Legolas får et lille gennembrud
Leave a comment:
-
Hvis vi kan lave 2 "gennembrud" pr. sæson ligger vi særdeles flot med transitionen - det er dog næppe helt realistisk at nå - men en enkelt pr. sæson er absolut godkendt.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvilket sætter ambitionen om at være blandt de bedste i Danmark til transition under pres .. en del af identiteten.
Super at McCoy og Askou “made it” i denne sæson (Ejdum og Luca i sæsonen før det) og man kan håbe på at Martin og Yaya kan gøre det i den kommende sæson men hvad med derefter hvis ikke vi kan holde på dem der er kommet op og skal tage samme rejse .. så opstår der vel et hul ..
Det betyder også at vi skal være dygtige til at sende lovende spillere videre - til udlejning og salg - ellers fylder vi truppen med ungdom som ikke har niveauet endnu til at slå igennem, det betyder så også at vi lader nogen gå som siden får succes andre steder - de bedste historier er så når vi får en videresalgsklausul ind - det kan bare ikke altid lade sig gøre.
OB´s identitet hænger i mine øjne meget sammen med evnen til at være en topklub i DK - hvis vi ikke igen når derop forandres identiteten langsomt men sikkert - og rollen som "ligegyldige" i superligaens bund eller Bethinia ligaen genopstår.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Hvilket sætter ambitionen om at være blandt de bedste i Danmark til transition under pres .. en del af identiteten.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror vi vil se en del unge forlade os her til sommer ved salg og udlejning. Nogle har bare ikke en fremtid i OB, nogle vil ikke forlænge og skal sælges, mens andre nok bare udlejes
Ville ikke komme bag på mig hvis 6-7 akademister forlod os inden 1/9
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg tror vi vil se en del unge forlade os her til sommer ved salg og udlejning. Nogle har bare ikke en fremtid i OB, nogle vil ikke forlænge og skal sælges, mens andre nok bare udlejesOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
selvf. rigtigt.
Men så bliver det da spændende at se hvad de ellers gør på midtbanen - der er ved at være fyldt godt op derinde, og for mig at se for mange som man ikke kan regne med skal kunne gå ind og gøre en forskel.
Så da helst man fokuserede lidt på en enkelt, så de kamp min. der kan tilfælde ikke skal deles ud på tre spillere.
Ville ikke komme bag på mig hvis 6-7 akademister forlod os inden 1/9
Leave a comment:
-
selvf. rigtigt.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er jo chancen i branchen. Han er jo ikke Messi eller brænder superligaen af om 6 måneder.
Så tror de er rimelig rolige omkring det
Men så bliver det da spændende at se hvad de ellers gør på midtbanen - der er ved at være fyldt godt op derinde, og for mig at se for mange som man ikke kan regne med skal kunne gå ind og gøre en forskel.
Så da helst man fokuserede lidt på en enkelt, så de kamp min. der kan tilfælde ikke skal deles ud på tre spillere.
Leave a comment:
-
Det er jo chancen i branchen. Han er jo ikke Messi eller brænder superligaen af om 6 måneder.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
og derfor giver det naturligvis også mening med en kort kontrakt.
MEN gør han det godt - men finder vejen til spilletid for lang...altså så kan han jo så også være væk hurtigt igen.
Så tror de er rimelig rolige omkring det
- Likes 2
Leave a comment:
-
og derfor giver det naturligvis også mening med en kort kontrakt.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg tror at OB er overbevist. Det er kun et spørgsmål om han mere eller mindre kan holde sig skadesfri.
Det har været 2 års konstant skadeshelvede for ham
MEN gør han det godt - men finder vejen til spilletid for lang...altså så kan han jo så også være væk hurtigt igen.
Leave a comment:
-
Jeg tror at OB er overbevist. Det er kun et spørgsmål om han mere eller mindre kan holde sig skadesfri.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er det vel - kan ikke helt finde ud af det, det giver ham ihvertfald ikke meget tid til at overbevise.
Det giver heller ikke OB meget tid til at vurdere ham.
Gør han det godt står han med alle kort på hånden allerede til januar...og hvor dyrt havde det været at give en 19 årig en 2 årig kontrakt?
Men fair nok man er usikker på om bentøjet kan holde.
Det har været 2 års konstant skadeshelvede for ham
Leave a comment:
-
det er det vel - kan ikke helt finde ud af det, det giver ham ihvertfald ikke meget tid til at overbevise.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
1 år til at bevise han ikke har glasben. Det er vel fair nok.
Det giver heller ikke OB meget tid til at vurdere ham.
Gør han det godt står han med alle kort på hånden allerede til januar...og hvor dyrt havde det været at give en 19 årig en 2 årig kontrakt?
Men fair nok man er usikker på om bentøjet kan holde.
Leave a comment:
-
så er der officielt forlænget med Noah Lassen frem til næste sommer.
- Likes 3
Leave a comment:
-
ja - der står man var villig til at garantere en plads i superliga truppen - ved ikke om de havde tænkt sig at køre med 4 keepere igen, men han ville jo stadig være langt bagefter i køen til spilletid.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ærgerligt. Men han bygger vel på en hurtigere vej til spilletid i Kolding.
Mon ikke han går ind som nr 2 i Kolding?
Og lige med målmandspladsen er det bare ekstra svært...og så kan alle dem fra akademiet bare ikke komme til i OB, så held og lykke til ham.
Og så kunne jeg se at Kolding også har hentet en anden tidligere OB'er - positivt der begynder at komme flere fra akademiet ud og spille på et højere niveau.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ærgerligt. Men han bygger vel på en hurtigere vej til spilletid i Kolding.Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Leave a comment:
Leave a comment: