Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Hellere Nørager end Leemans. Var Nørager ikke også god som centerback? Så slår vi to fluer med ét smæk; konkurrence til Adam og bredde til centerbacken hvis Bojang måtte få nogle udfald eller Bürgy (forhåbentlig) sælges.Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægIkke et rygte, men et forslag.
Albert Nørager fra Kolding, synes han har været meget rost gennem længere tid. Nu spiller han venstre back, tidligere var han CB. Jeg har ikke selv set ham spille, så kender ham kun fra omtale i medierne.
Han har et år tilbage af sin kontrakt i Kolding. Det må da være til at have med at gøre, synes vi mangler alternativ/konkurrence til Adam.
link til gammel "nyhed":
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...bud-paa-profil
Leave a comment:
-
Ikke et rygte, men et forslag.
Albert Nørager fra Kolding, synes han har været meget rost gennem længere tid. Nu spiller han venstre back, tidligere var han CB. Jeg har ikke selv set ham spille, så kender ham kun fra omtale i medierne.
Han har et år tilbage af sin kontrakt i Kolding. Det må da være til at have med at gøre, synes vi mangler alternativ/konkurrence til Adam.
link til gammel "nyhed":
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...bud-paa-profil
- Likes 3
Leave a comment:
-
Hvis han skal være løsningen på vores problemer ser det sort ud.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg ser et rødt flag i at han hverken i VFF eller NAC har været i stand til at fuldføre særlig mange kampe. Seks hele kampe i Viborg, otte i NAC (superliga og eresdivese)
det giver mig indtryk af en spiller som ikke er god nok til en fast plads i start 11’eren .
Tror ikke på det.
Leave a comment:
-
Jeg ser et rødt flag i at han hverken i VFF eller NAC har været i stand til at fuldføre særlig mange kampe. Seks hele kampe i Viborg, otte i NAC (superliga og eresdivese)Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægMen indskifter i Holland...vil jo mene Æresdivisionen er lige et hak eller to over superliga niveauet.
Toppen helt sikkert. Bunden næppe. Og slet ikke en nedrykker.
Nu er der kun godt en uge til træningen starter.
Spændende hvad Zorniger har i posen.
det giver mig indtryk af en spiller som ikke er god nok til en fast plads i start 11’eren .
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det mig igen gutter, beklager.
Blev lige grebet af fredagsstemningen.
Leave a comment:
-
Det bliver et nej tak herfra.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægMed lidt sweet talk fra Falk, er vi så ser hvor Robert Skov kunne være en mulighed for OB til VB?
Så ville jeg da være overbevist om, at man mener det når man snakker top 6.
For gammel
For dyr
For skadet
For dårlig
Manden har været færdig i årevis.
Leave a comment:
-
Robert Skov har ikke været på et ordentligt og stabilt niveau i årevis.
I en eller anden hypotetisk verden, hvor Robert Skov kom ind på en for OB fordelagtig aftale og gerne ville kickstarte sin karriere igen, så er jeg ikke afvisende. Men vi skal ikke sprænge banken for en 30-årig has-been fra Silkeborg, der ikke har spillet fast fodbold i flere år.
Så hellere rykke et talent mere op.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Desuden har han jo desværre også en vild skadeshistorik !Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Det er ikke nok. Han ved godt, han ikke skal til OB.
Klubben vil heller ikke betale de lønkroner, han forlanger. Der skal betales transfer til Union Berlin. Det bliver Østerbro for ham.
https://www.transfermarkt.com/robert...spieler/270393
Leave a comment:
-
Det er ikke nok. Han ved godt, han ikke skal til OB.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægMed lidt sweet talk fra Falk, er vi så ser hvor Robert Skov kunne være en mulighed for OB til VB?
Så ville jeg da være overbevist om, at man mener det når man snakker top 6.
Klubben vil heller ikke betale de lønkroner, han forlanger. Der skal betales transfer til Union Berlin. Det bliver Østerbro for ham.Last edited by sinus; 12-06-2026, 09:44.
Leave a comment:

Leave a comment: