Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men er det ikke det der skal til hvis OB vil højere op i tabellen .. flere stærkere spiller og større konkurrence … og så en træner der kan håndtere det … det vil jeg tro at AZ kan …
    Tænker ikke at alle spillere i FCK og FCM er tilfredse ..

snakker TB ikke om gnidninger for at skabe energi ..
    Han har i hvert fald udtalt dette, men det var om samarbejdet med AZ

" - Der er ikke så mange mennesker, jeg har haft mere friktion med end Alexander Zorniger. Men friktion er også det, der skal drive os fremad. Og hvis vi stiller højere krav til hinanden, bliver det med lidt gnidninger. Vores erfaringer som samarbejdspartnere er, at vi tror, vi kan holde til det, siger Troels Bech til TV 2 Sport."

Comment

Men er det ikke det der skal til hvis OB vil højere op i tabellen .. flere stærkere spiller og større konkurrence … og så en træner der kan håndtere det … det vil jeg tro at AZ kan …

Jo selvfølgelig skal der også være stor konkurrence i OB. Men der skal også være plads til de unge. Og det kræver jo også en stor økonomi. Så det er jo en balancegang

Comment

Jo altså gnidninger i sig selv er ikke en dårlig ting. For jeg er principielt enig med dig i, at vi skal passe på ikke at gøre fodbold til en dans på roser. Der er 11 pladser i startopstillingen, og hvis man vil spille skal man være dygtig nok. Det skaber ladhed og passivitet, hvis man er sikker på at spille hver gang, fordi alternativet er urealistisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Syntes faktisk at Jona har gjort det fint og ligner en der mangler den der pre season med holdet som han får nu. Hvis han er “uden for skiven” i den nye transfer scouting de kører vil jeg sige vi er rigtig godt stillet. For som du siger så rammer de næsten alt lige i røven ift tidligere tider.
          Jeg har stadig en stor tro på at han også slå igennem. Kan dog være det først bliver næste sæson. Vi må se
          helt enig - og det var lidt min pointe. De havde en nærmest helt utrolig flot hit rate sidste sommer. Og der er falder Niemic bare lidt uden for - så det skal ikke forstås som at jeg mener han er en fejl signing, men mere at det er tidligt, han har vidst nogle gode ting (og alle andre forbehold man kan tage )

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

I den perfekte OB verden ville det da være fint med en mere. Jeg tror bare hvis man skal skabe harmoni i truppen har du ikke 4 angribere som alle forventer at spille hvergang. Hvis vi fx hentede Tonni Adamsen tror jeg det ville skabe uro og gnidninger. Jeg ser hellere 4. Angriberen som et ungt talent. Og så er det klar at hvis Legos og Abrahamsen er alt for langt væk til minutter kunne man overveje at hente det unge talent udefra som måske var lidt længere i udviklingen.
            Men jeg ville hellere bruge noget krudt på midtbanen og venstre back hvor det er meget mere tyndt

Tror bare jeg er mere realist hvor dit er bygget mere på ideelle ønsker. Og begge er lige gode på et debat forum hvis man er enige om udgangspunktet
            den er jeg helt med på. Der er naturligvis en del hensyn som skal tages når truppen sammensættes - økonomi, plads til talenter, holde truppen tilfreds - og samtidig skal der også være konkurrence.

Og det er helt klart ikke ting jeg kigger på når jeg siger vi bør have 4 angribere. Men ideelt set - så burde man have det, måske ikke fire der er lige gode - men de skal kvalitetsmæssigt ligge tættere end de gør nu, og gjorde i efteråret - der var jo nok en grund til at Hansborg ikke blev brugt særligt meget, havde han været tættere på starterne havde han naturligvis fået flere minutter, istedet begyndte man at smide en aldrende forsvarsspiller ind i angrebet.

Og det tænker jeg også bliver tilfældet i foråret, jeg tror ikke Abrahamsen og slet ikke Legolas der lige er rykket op er i nærheden af at være klar. Og til en første sæson tilbage - der går det måske, men vil man til at blande sig længere oppe, og gøre sig håb om en europa tur på et tidspunkt, så skal der mere til, flere "færdige" spillere - og så vil der være lidt mindre plads til akademiet (hvorfor det vil være rigtigt fint hvis man kan fortsætter med at sende spillere på lejeophold)

Men midtbanen er da klart der man bør kigge først, problematikken er jo den samme som i angrebet, bare endnu mere udpræget. Vi spiller med fire - og har reelt fire vi kan bruge derinde. Med en spiller ude, som Ejdum i efteråret - så spillede man istedet med 5 nede bagved - frem for at starte med Grubbe derinde. Og tænker lidt det bliver det samme vi kommer til at se i forårspremieren med Arp i karantæne.

Så inde centralt skulle vi gerne have to ind, så der er lidt at skifte med. Men vi kan da starte med en mere, der kan give lidt mere konkurrence, og aflaste inde centralt. Og da Martin ligner en der begynder at lægge på - så vil det også kunne afhjælpe en del.

Comment

Er der virkeligt ikke bare den mindste smule dryppen i krogene? Ikke meget ved et transfervindue når der er lukket helt ned på den måde. Troels må snart erkende han er en del af underholdningsbranchen - og komme med lidt transfer krummer til de hungrende fans

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Er der virkeligt ikke bare den mindste smule dryppen i krogene? Ikke meget ved et transfervindue når der er lukket helt ned på den måde. Troels må snart erkende han er en del af underholdningsbranchen - og komme med lidt transfer krummer til de hungrende fans
                Masser af venstrefodede centerbacks

https://www.transfermarkt.com/detail...suche/59913130
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

mens vi venter;

Jeg hørte EFB podcast, "vi taler om Efb" i dag - hvor de snakker transfervinduet, bla potentielle salg. Her nævner sportsjournalisten Ole Bruun, at han godt kunne se OB gå efter deres midtstopper, 22 årig og venstrefodet Andreas Troelsen.

Ud over den venstrefod - så har jeg godt nok svært ved at se OB skulle handle i 1 division - særligt lige nu. Og måske endda særligt til midterforsvaret hvor vi vel har rigeliget med unge spillere.

Der nævnes også en Andreas Laursen, ung midtbane spiller, som et potentielt salgsemner (mener ikke OB bliver omtalt i sammenhæng med ham) - men det kunne jeg måske bedre se - en 23-24 årig midtbanespiller der har en del erfaring - kunne måske gå ind som et 5-6 valg i truppen?

Nogen der tror vi kunne kigge den vej overhovedet?

Comment

Working...
                  X