Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men er det ikke det der skal til hvis OB vil højere op i tabellen .. flere stærkere spiller og større konkurrence … og så en træner der kan håndtere det … det vil jeg tro at AZ kan …
    Tænker ikke at alle spillere i FCK og FCM er tilfredse ..

snakker TB ikke om gnidninger for at skabe energi ..
    Han har i hvert fald udtalt dette, men det var om samarbejdet med AZ

" - Der er ikke så mange mennesker, jeg har haft mere friktion med end Alexander Zorniger. Men friktion er også det, der skal drive os fremad. Og hvis vi stiller højere krav til hinanden, bliver det med lidt gnidninger. Vores erfaringer som samarbejdspartnere er, at vi tror, vi kan holde til det, siger Troels Bech til TV 2 Sport."

Comment

Men er det ikke det der skal til hvis OB vil højere op i tabellen .. flere stærkere spiller og større konkurrence … og så en træner der kan håndtere det … det vil jeg tro at AZ kan …

Jo selvfølgelig skal der også være stor konkurrence i OB. Men der skal også være plads til de unge. Og det kræver jo også en stor økonomi. Så det er jo en balancegang

Comment

Jo altså gnidninger i sig selv er ikke en dårlig ting. For jeg er principielt enig med dig i, at vi skal passe på ikke at gøre fodbold til en dans på roser. Der er 11 pladser i startopstillingen, og hvis man vil spille skal man være dygtig nok. Det skaber ladhed og passivitet, hvis man er sikker på at spille hver gang, fordi alternativet er urealistisk.

Comment

Working...
        X