Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-gennem-en-mur

Jacob Friis synes det ligner et godt match

Comment

Han lyder som en rigtig Zorninger spiller. Hvis det er sådan så er der endnu en et transfer plus til Troels og resten af staben

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fantastisk-ob
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Han lyder som en rigtig Zorninger spiller. Hvis det er sådan så er der endnu en et transfer plus til Troels og resten af staben

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fantastisk-ob
        Enten har træneren der, ikke trænet så mange spillere, eller også er Anssi VIRKELIG GOD

Enten eller

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Enten har træneren der, ikke trænet så mange spillere, eller også er Anssi VIRKELIG GOD

Enten eller
          Kan se at Jacob Friis er ude med samme omtale angående Anssi Suhonen så det er nok ikke helt ved siden af
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Det er første gang i femten år, at der er en reel blå (!) tråd i det, OB foretager sig.

Altså, hvor det ikke er tom tale, men hvor man bare stille og roligt tilfører de rigtige typer og arbejder mod en sund kultur.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Det er første gang i femten år, at der er en reel blå (!) tråd i det, OB foretager sig.

Altså, hvor det ikke er tom tale, men hvor man bare stille og roligt tilfører de rigtige typer og arbejder mod en sund kultur.
              Absolut!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Der var en revet korsbånd 20/21 og en brækket underben (fibula) 23/24 som kostede Anssi i alt næsten 500 skadedage. Så ikke noget som taler for problemer i fremtiden hvis knæet er stabilt igen.
                Ville være langt mere problematisk hvis det ville være en gentagelse af muskulære problemer som plager ham. Men der er det ikke
                Så er meget optimistisk at TB lander igen en scoop og holder hitraten. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Er fuldstændig enig med dig - men der er 10% stadig nogle der mener vi handler i øst og vest, eller satser for meget på trænernes netværk

Men næj hvor har vi rykket os meget. Hvis de 2 udtalelser der er kommet fra hans tidligere trænere, bare passer 75% på hvordan han er som fodboldspiller, så bliver det en spændende signing

Comment

Ja, måske med en finne fra tysk fodbold, men ligner TB/JN er kørt lidt ud på et sidespor (af AZ/JR) i forhold til meldingen fra sidste år

"- Vi haft et ønske om en lidt mere konservativ rekruttering og at skabe en base, der er bygget mere op omkring et skandinavisk aftryk. Dels for at sikre sammenhængskræft på træningsbanen, men også for at sikre kontinuitet. Det har måske været en lidt mere kedelig rekrutteringsstrategi, hvor vi ikke har hentet eksotiske spillere fra nær og fjern, men i højere grad spillere vi kender, og som, vi ved, har et vist niveau. Så det er rigtigt set, at vi er orienteret mod Skandinavien."

Tusind tak Jurek for at inkludere Tyskland i Skandinavien og sikre de gode signings vi har fået derfra

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, måske med en finne fra tysk fodbold, men ligner TB/JN er kørt lidt ud på et sidespor (af AZ/JR) i forhold til meldingen fra sidste år

"- Vi haft et ønske om en lidt mere konservativ rekruttering og at skabe en base, der er bygget mere op omkring et skandinavisk aftryk. Dels for at sikre sammenhængskræft på træningsbanen, men også for at sikre kontinuitet. Det har måske været en lidt mere kedelig rekrutteringsstrategi, hvor vi ikke har hentet eksotiske spillere fra nær og fjern, men i højere grad spillere vi kender, og som, vi ved, har et vist niveau. Så det er rigtigt set, at vi er orienteret mod Skandinavien."

Tusind tak Jurek for at inkludere Tyskland i Skandinavien og sikre de gode signings vi har fået derfra
                      Hold nu op en gang vrøvl - er en finne ikke skandinavisk ??
                      Du benytter efterhånden ethvert halmstrå til ikke at give TB noget som helst kredit for at tingene i Ådalen går i den rigtige retning - det ville da være umådeligt dumt ikke at udnytte vores tyske cheftræners forbindelse, netværk og relationer når vi heldigvis har ansat ham - og hvem var det i øvrigt som stod bag den ansættelse ?

Comment

Bortset fra at jeg er enig i at du Online af og til leder hvor der er meget lidt at finde, så må jeg lige ud med den her ting ...

Jeres nye finne spillede indtil sommeren 25 for den absolutte bundprop i 2. bundesliga, primært som indskifter.
                        Derefter skifter han til Østers som slutter næstsidst i Sverige.

Hvis den englænder siger han er ên af de bedste han nogensinde har trænet, så må det altså sige meget om hvem han har trænet!

En spiller som har haft skader men hele pakken og et stort potentiale, ville jo ikke være i de klubber!

Jeg er ikke ude efter jer eller noget, synes bare lige jeg ville smide mit ind, når det bliver sådan ret vildt biased ... i mine øjne.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Bortset fra at jeg er enig i at du Online af og til leder hvor der er meget lidt at finde, så må jeg lige ud med den her ting ...

Jeres nye finne spillede indtil sommeren 25 for den absolutte bundprop i 2. bundesliga, primært som indskifter.

Hvis den englænder siger han er ên af de bedste han nogensinde har trænet, så må det altså sige meget om hvem han har trænet!

En spiller som har haft skader men hele pakken og et stort potentiale, ville jo ikke være i de klubber!

Jeg er ikke ude efter jer eller noget, synes bare lige jeg ville smide mit ind, når det bliver sådan ret vildt biased ... i mine øjne.
                          Der er jo heller ikke noget af det jeg har set skrevet der forventer han spiller som Arp eller Ejdum.

Jeg er lige så chokeret som dig, over denne træners udtalelser - fordi han får det jo til at lyde som en spiller der er LANGT over OBs niveau.

Men et “langt” CV i HSV, et halvt år i Osters, været inde over et landshold, lyder alt andet lige bedre end, en leverpostejsspiller fra Horsens eller AaB, som vi har været vant til - pånær tiden med Bjørn W.

Så har hans karriere desværre været ødelagt af skader - og hvem ved hvor han var endt hvis ikke han fik de skader? Det er hypotetisk, og svært at forholde sig til.

Jeg ser denne signing, som ment til bredden - som jeg skrev tidligere. Jeg er bare glad for den måde klubben udvikler sig på - både ift kultur, og at man henter spillere der passer til hvad man vil i spillestilen - hvis han svenskeren har ret i hans kvaliteter altså.

Comment

Jeg er enig i, at det kan virke lidt som om, han bliver hypet op til noget, han ikke har bevist han er.

Men vi må også være ærlige og sige, at ALLE herinde var liiiiiiidt lorne ved Fiete Arp, der reelt set aldrig havde præsteret noget sammenhængende på klubniveau. Noah Ganaus blev vidst - så vidt jeg husker - modtaget med en enorm skepsis over hans "historik" som en meget lidt farlig angriber.

Jeg vil lige lade vores potentielt nye finne nyde "benefit of the doubt", før jeg melder mig ind i noget kor på nogen side, for det er alt andet lige blevet bevist af Zorniger, at han kan forløse spillere med den rette indstilling.

Comment

Ville egentlig ikke mere svare på dine indlæg men så kommer lige med en engangsundtagelse:

VORES nye finne spillede indtil sommeren 25 i samme klub som Noah Ganaus.
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Hold nu op en gang vrøvl - er en finne ikke skandinavisk ??
                                Du benytter efterhånden ethvert halmstrå til ikke at give TB noget som helst kredit for at tingene i Ådalen går i den rigtige retning - det ville da være umådeligt dumt ikke at udnytte vores tyske cheftræners forbindelse, netværk og relationer når vi heldigvis har ansat ham - og hvem var det i øvrigt som stod bag den ansættelse ?
                                Læs nu hvad jeg skriver/har skrevet Hvor skandinaviske er vores tilgange i sommer ?

Kredit til TB for at ansætte AZ &Co på betingelser andre potentielle træneremner ikke fik, men reddede TBs egen r**

Med AZs ansættelse røg den såkaldte strategi (inklusiv transfers) på gulvet, så nu er den tilrettet en specifik træner og ikke klubben. Spændende den dag trænerstaben forlader Ådalen

Dejligt i den retning klubben bevæger sig, men tror I tillægger de forkerte personer kreditten for det

Comment

Working...
                                X