Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
Tror den store forskel er at Julius nok ikke er mere værd en max 5-10 mill kroner hvor Slotsagers pris jo var det samme på et tidspunkt. Bare i euroOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
naturligvis - haster jo heller ikke mere, han kan snildt trække den til sommer, det samme kan OB - men nok heller ikke længere, hvis man ikke skal havne i en Slotsager situation igen.
Men forstår hvad du mener. Men OB kan jo ikke bestemme det alene eller smide en 250.000-300.000/måned kontrakt efter sådan en knægt som de fx gør i BIF
Comment
-
har man en klar i kulissen (enten i truppen eller på en liste et sted) der kan udfylde rollen - og Grot selv udtrykker et ønske om at komme videre, bla pga spillestil; altså så er det da oplagt.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så finder vi den angriber til sommer når vi ved mere. Jeg tror personligt at de sælger ham til sommer hvis der kommer et fornuftigt bud
Min pointe var bare at han er ikke en man SKAL lave et salg på. Slotsager måtte ikke gå gratis - gjorde han ikke og alligevel ente det uskønt. Ejdum må jo heller ikke ende med at smutte gratis osv.
Der er Grot en anden kategori spiller, det er vigtigere at han levere mens han er i klubben end at han sælges. Men kan man få en skilling for en spiller der vil videre så tager man dem og finder en ny der kan overtage rollen.
Comment
-
Helt enig. Men hvis du har en som ham i OB der ikke vil forlænge og har 1 år igen syntes jeg også man skal overveje at sælge hvis vi snakker 1,5-2 mill euro. Det tænker jeg sagtens kan ske hvis han scorer godt her i foråret.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
har man en klar i kulissen (enten i truppen eller på en liste et sted) der kan udfylde rollen - og Grot selv udtrykker et ønske om at komme videre, bla pga spillestil; altså så er det da oplagt.
Min pointe var bare at han er ikke en man SKAL lave et salg på. Slotsager måtte ikke gå gratis - gjorde han ikke og alligevel ente det uskønt. Ejdum må jo heller ikke ende med at smutte gratis osv.
Der er Grot en anden kategori spiller, det er vigtigere at han levere mens han er i klubben end at han sælges. Men kan man få en skilling for en spiller der vil videre så tager man dem og finder en ny der kan overtage rollen.
Men alle behøves ikke at ses som et salgsprodukt nej
- Likes 1
Comment
-
tror du ikke? argh det lyder sgu lavt i mine øre. Men jeg er med på han ikke er på samme niveau som man forventede Slotsager. Men stadig kun 19 år - og kan nå at udvikle sig.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror den store forskel er at Julius nok ikke er mere værd en max 5-10 mill kroner hvor Slotsagers pris jo var det samme på et tidspunkt. Bare i euro
Men forstår hvad du mener. Men OB kan jo ikke bestemme det alene eller smide en 250.000-300.000/måned kontrakt efter sådan en knægt som de fx gør i BIF
Og nej det er naturligvis ikke kun op til OB, samme situation som med Slotsager. Hvis ikke spilleren vil forlænge, og heller ikke ønsker at blive solgt, ja så er der bare ikke så meget at gøre.
Men positivt de har givet ham nogle tilbud - og så må de jo holde kommunikationslinjen åben, så begge parter ved hvor de har hinanden.
Comment
-
Tror ikke det er meget mere pt nej. Men er jo også bare mandags træner som alle andre herOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
tror du ikke? argh det lyder sgu lavt i mine øre. Men jeg er med på han ikke er på samme niveau som man forventede Slotsager. Men stadig kun 19 år - og kan nå at udvikle sig.
Og nej det er naturligvis ikke kun op til OB, samme situation som med Slotsager. Hvis ikke spilleren vil forlænge, og heller ikke ønsker at blive solgt, ja så er der bare ikke så meget at gøre.
Men positivt de har givet ham nogle tilbud - og så må de jo holde kommunikationslinjen åben, så begge parter ved hvor de har hinanden.
Comment
-
Tænker samme prisleje. Og det vil være klasse kæbmandskab, hvis det kan lykkedes, at sælge han videre efter 1,5 år, og efter at have hentet ham gratis.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Helt enig. Men hvis du har en som ham i OB der ikke vil forlænge og har 1 år igen syntes jeg også man skal overveje at sælge hvis vi snakker 1,5-2 mill euro. Det tænker jeg sagtens kan ske hvis han scorer godt her i foråret.
Men alle behøves ikke at ses som et salgsprodukt nej
Grot har altså en pakke, som mange angribere ikke har.
Er ked af at sige det. Men han vil passe perfekt ind i AGF. Ikke at jeg tror det sker - tror han ryger til udlandet, og at vi i øvrigt, ikke vil sælge til dem.
- Likes 1
Comment
Comment