Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
    Han er præcis så ringe som alle bulletinerne fra Århus forlød. Både de skrevne, talte og dem man kunne se i kampene. Det siger vel også en hel del, at Daniel Christensen bliver hentet ind som afløser for en spiller af "egen avl" med 100+ kampe. Konklusion - han havde del i en nedrykning, og blev sorteret fra på et 1. Div-hold. Så selvfølgelig skulle han være den xx-løsning på OB' VB-problem......
    Jeg håbede min AGF kollega overdrev da han gav sin beskrivelse af ham efter købet , men det har vist sig at han har helt ret .

    Nogen der kender prisen iøvrigt , det jeg har hørt er 1,5 -1,75 mill ..

    Syntes det er overmodigt eller direkte dumt at hente en mand som synligt ikke fungerede på et hold i krise og tro at han kan forstærke et andet hold i krise .

    Hvis priserne på Kryger og Kirkeskov er som rygterne siger så har vi smidt 2,3 - 2,55 mill af vores meget små midler efter 2 backs , hvor den ene allerede er droppet og den anden udviser spil på meget lavt niveau og forhåbentlig smides på bænken meget snart , hvis der ikke straks kan ses forbedringer .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Lidt fra MK om tingenes tilstand

      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-vaeret-svaert

      Comment


        Kender i det der med at man lige pludselig får en tanke, der så løber en koldt ned af ryggen...? havde ellers glemt det igen...

        men kom jo nemlig lige i tanke om, at Kirkeskov jo spillede en hel del højreback i AGF, især i hans sidste tid... vi kan nok ikke afvise at han kommer til at hente lidt spilletid igen der nu, især efter Ruuds farvel...

        Synes bare lige jeg ville ødelægge jeres Fredag...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Kender i det der med at man lige pludselig får en tanke, der så løber en koldt ned af ryggen...? havde ellers glemt det igen...

          men kom jo nemlig lige i tanke om, at Kirkeskov jo spillede en hel del højreback i AGF, især i hans sidste tid... vi kan nok ikke afvise at han kommer til at hente lidt spilletid igen der nu, især efter Ruuds farvel...

          Synes bare lige jeg ville ødelægge jeres Fredag...
          halgrimur og diarra MÅ stå foran kirke på HB. Ellers er der jo ingen logik til.

          Tror halgrimur er udset til arvtager på HB. Hvor lang kontrak har Kirkeskov?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Kender i det der med at man lige pludselig får en tanke, der så løber en koldt ned af ryggen...? havde ellers glemt det igen...

            men kom jo nemlig lige i tanke om, at Kirkeskov jo spillede en hel del højreback i AGF, især i hans sidste tid... vi kan nok ikke afvise at han kommer til at hente lidt spilletid igen der nu, især efter Ruuds farvel...

            Synes bare lige jeg ville ødelægge jeres Fredag...

            Tak for det

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              halgrimur og diarra MÅ stå foran kirke på HB. Ellers er der jo ingen logik til.

              Tror halgrimur er udset til arvtager på HB. Hvor lang kontrak har Kirkeskov?
              ser ikke ud til at Diarra står foran nogen som helst disse dage. Og mon ikke at han forsøges afhændet her til vinter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Kender i det der med at man lige pludselig får en tanke, der så løber en koldt ned af ryggen...? havde ellers glemt det igen...

                men kom jo nemlig lige i tanke om, at Kirkeskov jo spillede en hel del højreback i AGF, især i hans sidste tid... vi kan nok ikke afvise at han kommer til at hente lidt spilletid igen der nu, især efter Ruuds farvel...

                Synes bare lige jeg ville ødelægge jeres Fredag...
                ødelægge vores fredag...HVA' MENER DU? Du har lige ødelagt julen OG nytåret
                Last edited by manner; 12-12-2014, 12:10.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  ser ikke ud til at Diarra står foran nogen som helst disse dage. Og mon ikke at han forsøges afhændet her til vinter
                  ihvertfald hvis træneren hedder OP kan jeg slet ikke se at Diarra kan komme i betragtning til en startplads, og i så fald bliver det sikkert kun af ren nød. Jeg tror også han er på vej ud, og forhåbentlig er der en fransk klub der kan huske ham fra hans i PSG, hans potentiale er stadig stort, men det forløses næppe i OB
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...uffende/547409
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      siden kan ikke findes

                      Comment


                        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ffende/5474090

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          siden kan ikke findes
                          han skal være skuffet over ikke at starte, det er meget værre hvis han ikke var det. Vihar en ny situation til sommer og alle starter fra nul formoder jeg. MK tror jeg er bedre til at komme til baglinjen end Ari, så alt håb er næppe ude for ham endnu
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            han skal være skuffet over ikke at starte, det er meget værre hvis han ikke var det. Vihar en ny situation til sommer og alle starter fra nul formoder jeg. MK tror jeg er bedre til at komme til baglinjen end Ari, så alt håb er næppe ude for ham endnu
                            MK var da heller ikke fast mand i GF, da vi hentede ham, var han?

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              MK var da heller ikke fast mand i GF, da vi hentede ham, var han?

                              MvT
                              Nej, DC havde slået ham af...

                              Comment


                                Jeg håber han ryger til sommer. Kæft hvor er han ringe!

                                Comment

                                Working...
                                X