Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Kirkeskov til OB.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Vi tabte til Fck i sidst efterårskamp. en meget lige kamp. Nederlaget kostede enormt meget på selvtilliden og troen på at vi kunne holde Fuck bag os.
    Jeg ved godt hvad der skete :).
    Men det var nu ikke det nederlag der gjorde det, vi havde hele efteråret vundet meget marginale sejre og foråret rettede vel bare op på din statistiske unøjagtighed.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg ved godt hvad der skete :).
      Men det var nu ikke det nederlag der gjorde det, vi havde hele efteråret vundet meget marginale sejre og foråret rettede vel bare op på din statistiske unøjagtighed.
      Forskellen på efterår og forår den sæson var DD var ude næsten hele foråret. Tabet af ham var ubærligt i den sæson

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Vi tabte til Fck i sidst efterårskamp. en meget lige kamp. Nederlaget kostede enormt meget på selvtilliden og troen på at vi kunne holde Fuck bag os.
        Hvorfor gjorde den det? Hvis det var en meget lige kamp? D

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Hvorfor gjorde den det? Hvis det var en meget lige kamp? D
          Husker ikke kampen som lige , den bar præg af en typisk LO taktik mod topholdene hvor vi lagde os på ryggen og spillede for ikke at tabe fremfor at spille for at vinde .
          Da jeg forlod stadion den dag var jeg overbevist om at LO ikke magtede at løfte os fra top til mesterhold . Det gav nogle heftige debatter på forum da jeg forlangte ham fyret selvom vi lå nr 1 .
          Jeg er i dag stadig af den overbevisning at det havde været det eneste rigtige , men rettidig omhu var og er ikke OB's styrke .
          Jeg er helt enig i at den kamp kostede vores mulighed for mesterskabet .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Forskellen på efterår og forår den sæson var DD var ude næsten hele foråret. Tabet af ham var ubærligt i den sæson
            Jep DDs skade trak os markant ned.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Ikke fordi nederlaget skal tørres af på ham, men syntes han er ufattelig elendig.

              Er han ramt af OB sygen en hæderlig spiller kommer til OB, for kort tid efter at gå fra hæderlig til elendig.

              Det nvaeu han viste i dag, rækker ingengang til 2. division

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                Ikke fordi nederlaget skal tørres af på ham, men syntes han er ufattelig elendig.

                Er han ramt af OB sygen en hæderlig spiller kommer til OB, for kort tid efter at gå fra hæderlig til elendig.

                Det nvaeu han viste i dag, rækker ingengang til 2. division
                Det er nok en blanding, flere AGF fans var glade for at slippe af med ham, jeg troede deres udtalelser var grundet misundelse over at vi købte ham, men jeg kan godt se nu, at de havde en sag.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  Ikke fordi nederlaget skal tørres af på ham, men syntes han er ufattelig elendig.

                  Er han ramt af OB sygen en hæderlig spiller kommer til OB, for kort tid efter at gå fra hæderlig til elendig.

                  Det nvaeu han viste i dag, rækker ingengang til 2. division
                  Hvorfor tror du AGF ikke kunne bruge ham? Han har ikke niveauet!!!

                  Comment


                    Det var grotesk at se på - der er langt mellem så gennemført ringe præstationer - og så samtidig få lov til at spille alle 90 minutter!

                    Comment


                      Sys han gjorde det rigtig godt mod AaB. Men siden er det gået ned af bakke

                      Comment


                        Jeg var meget skeptisk, da vi hentede Kirkeskov. Især grundet AGF fansenes udtalelser. Nu efter at have set Kirkeskov i aktion, så havde de jo allesammen ret. Hvad i alverden foregår der i vores sportslige ledelse?

                        AGF henter en fantastisk og gratis back i form af Daniel Christensen, og vi formår at hente en "Ginger" (no offence), der absolut intet kan fremadrettet eller defensivt. Han satser hovedløst, og virker mest af alt som en spiller, der ikke forstår spillet fodbold.

                        Comment


                          Han var banens med afstand dårligste i dag. På trods af, at Brønshøjs træner bruger en del energi især i 2.halvleg på at råbe deres venstre back op, som efterlod en hel mark med plads i venstre side, så skaber han og Emil ufattelig lidt derude. Hans indlæg var generelt ubegribeligt ringe, og hans berøringer fik til sidst folk til at grine.
                          Hans niveau er styrtdykket, men han har alligevel et ok blik for spillet, synes jeg. Han virker virkelig som en spiller, hvor der er langt mellem top- og bundniveau.

                          Comment


                            Man må jo dog også erkende, at alle spillere bliver dårligere, når de er omgivet af andre dårlige/underpræsterende spillere. Hvis ingen tilbyder sig og alle afleveringer ligger skidt kommer man selv til at se skidt ud. Han var ringe - men blev/bliver dog heller ikke gjort bedre at sine holdkammerater!

                            Comment


                              Vi er fanme favoritter til at rykke ned http://www.odds.dk/superligaen-ob-fa...til-rykke-ned/ ( Sammen med Silkeborg) - Kan det virkelig være rigtigt? Godt nok ligger vi under stregen, men der er kun få point op. Er vi så ringe??

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBfan1992 Se indlæg
                                Vi er fanme favoritter til at rykke ned http://www.odds.dk/superligaen-ob-fa...til-rykke-ned/ ( Sammen med Silkeborg) - Kan det virkelig være rigtigt? Godt nok ligger vi under stregen, men der er kun få point op. Er vi så ringe??
                                Ja det er vi.
                                Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                                Comment

                                Working...
                                X