Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg tror seriøst at 7-8 hold incl OB kommer til at skæve til den streg indtil runde 22. Og derefter 5-6. Det bliver historisk tæt
    Vi kan ihvertfald stille os godt, hvis vi får 10 point i de 5 resterende kamp op til halvejs mærket.

Der vurdere jeg 3 point hjemme mod FCN, SJE, FCF
    1 point mod SIF..

Så er det 18 point halvejs i kampene. Det må være realistisk, at ske.

Hvis vi normalt siger det er omkring 30 point for Top6, hvilket måske bliver mindre i år, fordi alle vinder over alle..

Så mangler vi principielt 12-14 point i sidste halvdel..

Randers skal virkelig forstærke sig, for at jeg ser den som en reel Top 6 kandidat. SIF? Der er meget rod i og omkring klubben pt. FCN? Sælger stjerner på stjerner, uden at erstatte dem.. FCF fortsætter ikke den her form.

Måske jeg drømmer. Men ser det faktisk mere realistisk med den startopstilling vi er ved at skrabe sammen, og at vi har en træner med så stor taktisk forståelse, at vi ender i Top6 end i en nedrykningskamp, med 2-4 andre hold.

Det forbliver ikke tæt. Det tror jeg ikke på.

Det jo bare min måde at vurdere tingene på

Comment

OT: Det bliver da værre og værre for Slots

https://bold.dk/fodbold/stillinger/i...-bella-kotchap
      Last edited by Online; i dag, 10:02.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        OT: Det bliver da værre og værre for Slots

https://bold.dk/fodbold/stillinger/i...-bella-kotchap
        Ja det er ikke særlig lovende for ham. Jeg har da tænkt tanken om ikke han kunne ende tilbage i Ådalen nu eller til vinter - ikke nødvendigvis som den forstærkning man er på jagt efter i midterforsvaret pt, men med tanke som lidt længeresigtet udviklingsprojekt. Men kan selvfølgelig også sagtens tænkes han giver den et skud mere ondet italienske, ryger på et lejeophold i Serie B i et års tid og tager den derfra.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Ja det er ikke særlig lovende for ham. Jeg har da tænkt tanken om ikke han kunne ende tilbage i Ådalen nu eller til vinter - ikke nødvendigvis som den forstærkning man er på jagt efter i midterforsvaret pt, men med tanke som lidt længeresigtet udviklingsprojekt. Men kan selvfølgelig også sagtens tænkes han giver den et skud mere ondet italienske, ryger på et lejeophold i Serie B i et års tid og tager den derfra.
          Han skal være meget velkommen - trods en vældig sær afslutning - men han skal tidligt op for at konkurrere med JBA og nu også Yaya.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Han skal være meget velkommen - trods en vældig sær afslutning - men han skal tidligt op for at konkurrere med JBA og nu også Yaya.
            Slotsager var god og jeg var glad, da han spillede i OB. Men sådan som det hele endte, tror jeg næppe, han har lyst til at komme retur. Og med det niveau både JBA og Yaya viste mod FCK, synes jeg bare ikke, det er der, vi er mest sårbare lige nu - velvidende at begge de unge herrer kommer til at have udfald fra tid til anden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Jeg synes, at Zorniger er den helt rigtigt til OB. Målsætningen for ham er at vinde den næste kamp - uanset hvem OB møder. Målsætningen må være at gå efter sejr - i alle kampe. Derfor så synes jeg at det deprimerende at læse, at nogle "bare" vil undgå nedrykning.

OB har altså Falk, Ganaus, Grot, Arp, Uwusu, og den nye der kan gå ind på top 4-hold i Superligaen - og nogle der er på vej. 2-3 signings til, så skal vi aldrig kigge mod bundstregen igen i denne sæson
              Lige pånær at vi i øjeblikket taber hver anden kamp med 4 mål. Delvist pga af truppen og delvist fordi vi stadig øver os i at spille AZ-style. Hvis vi samtidig skifter til 4-4-2 med diamant kan det også give nogle skvulp. Samtidig er det den tætteste SL nogensinde. Aldrig har nr 1 kun været 7 point fra nedrykning efter 6 kampe. Men ellers er jeg enig.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Slotsager var god og jeg var glad, da han spillede i OB. Men sådan som det hele endte, tror jeg næppe, han har lyst til at komme retur. Og med det niveau både JBA og Yaya viste mod FCK, synes jeg bare ikke, det er der, vi er mest sårbare lige nu - velvidende at begge de unge herrer kommer til at have udfald fra tid til anden.
                Han har sagt, at han gerne vil retur. Også hvis det skulle blive en hurtig retur.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Han har sagt, at han gerne vil retur. Også hvis det skulle blive en hurtig retur.
                  Det har jeg misset. Kan du huske hvor du læste det?

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Det har jeg misset. Kan du huske hvor du læste det?
                    https://www.tv2fyn.dk/fyn-fortjener-...et-til-klubben
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Okay, den har jeg misset. Ja, så kan man da aldrig vide...

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Lige pånær at vi i øjeblikket taber hver anden kamp med 4 mål. Delvist pga af truppen og delvist fordi vi stadig øver os i at spille AZ-style. Hvis vi samtidig skifter til 4-4-2 med diamant kan det også give nogle skvulp. Samtidig er det den tætteste SL nogensinde. Aldrig har nr 1 kun været 7 point fra nedrykning efter 6 kampe. Men ellers er jeg enig.
                        Er ok tilfreds med to nederlag, to sejre og to uafgjorte mod to af rækkens formodede bedste hold, hvor vi har spillet lige op i 3/4 af kampen.. men enig, tunge og store nederlag … mod de to forkerte.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                        X