Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvis han gør det efter 5 kampe er han nok heller ikke den rigtige træner. Men han ligger pres på Troels og co. Og det er fint for mig
    der må også have været noget forventningsafstemning inden Zorniger skrev under. Hvad han kunne forvente og mon ikke også de har snakket tidsplan.

Men helt enig - fint der bliver lagt noget pres på - Troels må fandme have isvand i årene, syntes godt nok de trækker den

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

der må også have været noget forventningsafstemning inden Zorniger skrev under. Hvad han kunne forvente og mon ikke også de har snakket tidsplan.

Men helt enig - fint der bliver lagt noget pres på - Troels må fandme have isvand i årene, syntes godt nok de trækker den
      AZ tror jo ikke, at en oprykker, som han i øvrigt så på stadion spille en kummerlig kamp mod Hillerød, med et magisk trick pludselig spiller top 6 fodbold. Lad os nu lige tage det roligt - selvom det kan være svært

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

AZ tror jo ikke, at en oprykker, som han i øvrigt så på stadion spille en kummerlig kamp mod Hillerød, med et magisk trick pludselig spiller top 6 fodbold. Lad os nu lige tage det roligt - selvom det kan være svært
        også det jeg mener - der har været noget afstemning af forventninger, mål og ambitioner, snak om spiller tilgange osv. Så selvf. mister han ikke tålmodigheden efter 5 kampe...

Men selv om jeg har håbet på mere - så er jeg ved at være der hvor vi snakker om signings for at overleve i superligaen - ikke top 6. Med den nuværende trup og spillestil der ikke helt passer sammen - så får vi det svært.

Omvendt formår Troels at hive de rigtige spillere over stregen - så er top 6 ikke umuligt

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg tror godt at både Theo, Ejdum, Julius og Adam af dem jeg nævnte. De rigtige signinger kan styrke holdet på flere områder end deres egen position tænker jeg
          Og Ganaus gjorde det hidtil også meget fint.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Og Ganaus gjorde det hidtil også meget fint.
            Helt sikkert og så er McCoy heller ikke nævnt :)

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

OT: Gribben bliver snart indlagt med susen for ørerne

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

også det jeg mener - der har været noget afstemning af forventninger, mål og ambitioner, snak om spiller tilgange osv. Så selvf. mister han ikke tålmodigheden efter 5 kampe...

Men selv om jeg har håbet på mere - så er jeg ved at være der hvor vi snakker om signings for at overleve i superligaen - ikke top 6. Med den nuværende trup og spillestil der ikke helt passer sammen - så får vi det svært.

Omvendt formår Troels at hive de rigtige spillere over stregen - så er top 6 ikke umuligt
                Det handler kun om overlevelse. Der er ikke noget quick fix. Selvom vi måske kan undgå at tabe 7-1 i parken på lørdag er det stadig kun overlevelse det gælder om. Skulle vi være så heldige/dygtige! at få nogle stoppere og en 6'er ind, der ikke gider sidde på bænken i nogle relativt gode klubber (minimum superliga niveau) så vil det stadig være overlevelse der har højeste prioritet. Andre målsætninger vil være useriøst også selvom vi i ny og næ spiller nogle gode kampe (det har vi ikke formået endnu).

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

Det handler kun om overlevelse. Der er ikke noget quick fix. Selvom vi måske kan undgå at tabe 7-1 i parken på lørdag er det stadig kun overlevelse det gælder om. Skulle vi være så heldige/dygtige! at få nogle stoppere og en 6'er ind, der ikke gider sidde på bænken i nogle relativt gode klubber (minimum superliga niveau) så vil det stadig være overlevelse der har højeste prioritet. Andre målsætninger vil være useriøst også selvom vi i ny og næ spiller nogle gode kampe (det har vi ikke formået endnu).
                  og samtidig så har du en sportsdirektør der helt åbenlyst har skruet op for ambitionerne ifht hvilke spillere han vil hente ind. Det rimer ikke kun på overlevelse. Ren overlevelse er Ove P. 4 mand nede bagved og så parkerer vi bussen - solidt fundament og særligt et godt forsvar. Var det det man ville så kunne man også langt tidligere have handlet ind til det.

Man vil mere - og det kan godt være at første sæson primært kommer til at handle om overlevelse - den sikres lettest ved en top 6 placering, og vil man hente fra en højere hylde end vanligt - så skal der naturligvis noget økonomi til - men skal spillerne lokkes til så skal der også være et projekt.

Så jeg køber den, til dels - lige pt er truppen kun til at kæmpe med om overlevelse - og med så smal en bænk vil vi nok nærme os at være nedrykningsfavoritter - simpelthen fordi vi stadig kæmper med stilen/udtrykket - og særligt forsvaret.
                  Men lykkedes Troels og Nagel med at finde de forstærkninger vi trænger så meget til - så mener jeg slet ikke top 6 er umuligt denne sæson. Så vi befinder os et sted midt imellem. Jeg håber TB lykkedes med at hente de "rigtige" ind, og håbaer samtidig at han har en backup plan klar han hurtigt kan effektuere, for han er nødt til at bringe nogle nye folk ind. Måske på leje, måske korte aftaler, og måske spillere som man næste sommer vil forsøge at skille sig af med igen.

Comment

Hård dag på kontoren for Oliver Christensen i Bodø i går

Comment

Det er meget sjovt, hvordan Gregoritsch bliver hypet af medier. Statistik kan bruges til meget. 59 mål i Bundesligaen lyder jo flot.​ Men mere interessant er del at han har scoret 9 mål i de sidste 52 kampe. 2 i de sidste 20. Ligner en spiller som er i gang med at miste skarpheden.

Comment

Hørte lige SFÅ med Falk, hvor han udtrykker ærgelse over, at han ikke nåede at spille med Bashkim igen. Også går det lige op for mig, hvor meget vi faktisk godt kunne have brugt Bashkim lige nu..
                        Jeg forstår godt at han stoppede da han gjorde, men det er godt nok ærgerligt at han ikke lige nåede at spille under Zorniger. Han er jo en fremragende prespiller. Tror Zorniger havde været vild med ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          Hørte lige SFÅ med Falk, hvor han udtrykker ærgelse over, at han ikke nåede at spille med Bashkim igen. Også går det lige op for mig, hvor meget vi faktisk godt kunne have brugt Bashkim lige nu..
                          Jeg forstår godt at han stoppede da han gjorde, men det er godt nok ærgerligt at han ikke lige nåede at spille under Zorniger. Han er jo en fremragende prespiller. Tror Zorniger havde været vild med ham.
                          BK for et par år siden, jovist. Han var pensionsmoden her til sidst.

Comment

https://fyens.dk/sport/traener-stopp...6534c65b41a-10

Utroligt

Comment

Working...
                            X