Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Men mener du så at den “dør” med ham. Eller at der vil blive rekrutteret efter identitetOB, som så (tilfældigvis) også er AZ
    Jeg mener, at så længe IdentitetOB er "gyldig", bør man rekrutere trænere, der ønsker en spillestil, der lever op til den ønskede intensitet osv. Det der Hermansen citat, hvor han udtaler, at man kan kende en OB-spiller uden trøjen på, er også et udtryk for en AZ'agtig spillestil - og jeg elsker den.

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Jeg mener, at så længe IdentitetOB er "gyldig", bør man rekrutere trænere, der ønsker en spillestil, der lever op til den ønskede intensitet osv. Det der Hermansen citat, hvor han udtaler, at man kan kende en OB-spiller uden trøjen på, er også et udtryk for en AZ'agtig spillestil - og jeg elsker den.
      Fedt. Det var bare ikke helt tydeligt for mig i første omgang.

Comment

AaB taber igen

Comment

AaB taber igen
          Højer raus
          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

AaB taber igen
            Vel ikke den store overraskelse. Shit en ringe trup de har. Før sæsonen havde jeg tippet dem til 4-8 pladsen. Tænker stadig det holder.
            Ærgerligt Middelfart ikke holdt hele vejen hjem. Vi bør hjælpe dem med et par spillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Vel ikke den store overraskelse. Shit en ringe trup de har. Før sæsonen havde jeg tippet dem til 4-8 pladsen. Tænker stadig det holder.
              Ærgerligt Middelfart ikke holdt hele vejen hjem. Vi bør hjælpe dem med et par spillere.
              Er bange for at vi ikke kan undvære dem som de kan bruge

Comment

Er bange for at vi ikke kan undvære dem som de kan bruge
                har lige hørt SFÅ og der bliver det antydet at det også kan være spillerne der ikke er interesseret i at komme på leje...og det er jo bare ærgerligt, for de skal da ud og have noget spilletid.

Men ellers enig - pt kan vi næppe undvære dem, men jo ikke forbudt at bringe noget ind. Vinduet er faktisk åbent, Troels!

Comment

Jeg er enig i ,at der ikke er meget tiltro at hente i OBs ageren de sidste mange år. Så jeg forstår godt din skepsis/bekymring. Jeg vælger at tro på, at man faktisk har tænkt sig at bruge identitetsarbejdet til noget - ikke bare under AZ - men under de efterfølgende trænere. Altså skal den næste træner også ville spille med højt pres. Mange højintense løb etc. Det kan naturligvis varieres - men grundessensen skal være den samme. Der skal ikke ansættes en træner, som spille spille den langs jorden hele vejen fra mål til at den skal trilles ind over mållinjen. For det har OB ikke pengene til, faciliteterne til og know how til som organisation.

Men vi kan jo naturligvis ikke til at vide, om man holder fast i identitetspapiret. Jeg vælger bare at tro på det. Ellers synes jeg faktisk ikke, at det giver mening at følge klubben, hvis man ikke har bare den mindste smule tro på det som folkene i klubben siger (det er der jo flere herinde der ikke gør...) Jeg oplever det der sker i OB lige nu som meget mere troværdigt som fuldt projekt end noget jeg har set nogensinde før. Det er langt fra implementeret. Men det virker faktisk som om, at der er en idé med det man gør. Tidligere har det mere været "vi ansætter Kent Nielsen, for han har vundet guld for nylig, for det vil vi også gerne" - men de spillere der blev hentet og de kummerlige træningsfaciliteter viste sig at betyde, at projektet var dømt til at mislykkes. Det virker nu som om at planen står på "flere ben". Jeg kan ikke vide hvor det ender og jeg kan se dum ud om 1 år. Men der er ikke noget endnu, som giver mig grund til voldsomt stor bekymring. Det er en anden sag, hvis der ikke er hentet markante forstærkninger om 12 dage og igen efter januar-vinduet. For det er jo åbenlyst for alle, at TRUPPEN ikke har SL-niveau.
                  I øvrigt noget af en stikpille, at sætte Bürgy op på midten i stedet for at indskifte Trybull eller Grubbe ind = "Troels - de er langt fra gode nok!" Elsker at have en træner som er fucking ligeglad - det er sådan lidt Bruce Rioch-agtigt.
                  Er meget enig i dit indlæg!
                  Og jeg prøver også at dyrke den lyse side, men historien siger jo desværre noget andet.

Det er ikke for at lege djævlens advokat, men det lå også bare til højrebenet for TB at hente Zorninger hvis det var muligt, og så har det været et plus at det har passet ind i identitetsprojektet.
                  TB virker som en med kæmpe tiltro til Zorningers måde at spille på. og prøvede selv på det som caretaker i Esbjerg, samt prøvede at få Krogh til at spille på samme måde.

Jeg håber bare at man har lært af fortiden og holder sig til de kerneværdier der nu er nedskrevet, når vi forhåbentlig om lang tid skal have en ny træner.

Comment

https://fyens.dk/ob/ob-chef-udpeger-...a7a4f04fd228-8
                    Håber ikke han løber tør for tålmodighed.

Comment

https://fyens.dk/ob/ob-chef-udpeger-...a7a4f04fd228-8
                      Håber ikke han løber tør for tålmodighed.
                      Hvis han gør det efter 5 kampe er han nok heller ikke den rigtige træner. Men han ligger pres på Troels og co. Og det er fint for mig

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvis han gør det efter 5 kampe er han nok heller ikke den rigtige træner. Men han ligger pres på Troels og co. Og det er fint for mig
                        AZ har jo selv flere gange sagt at det vil være et godt tidspunkt at evaluere når vi rammer vinterpausen så selvf. smutter han ikke nu. Udvikling sker ikke i så stor stil, eller så hurtigt som vi kunne ønske os herinde.

Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          AZ har jo selv flere gange sagt at det vil være et godt tidspunkt at evaluere når vi rammer vinterpausen så selvf. smutter han ikke nu. Udvikling sker ikke i så stor stil, eller så hurtigt som vi kunne ønske os herinde.
                          Nej tænker ikke han allerede er ved at give op. Det tager selvfølgelig noget tid at bygge et hold op.
                          Lige nu har han vel 3-4 spillere som han kan bruge om et år.

Comment

Nej tænker ikke han allerede er ved at give op. Det tager selvfølgelig noget tid at bygge et hold op.
                            Lige nu har han vel 3-4 spillere som han kan bruge om et år.
                            Du strammer den med hvor mange brugbare spillere af nuværende trup han råder over nu synes jeg. Jeg slynger lige et par navne ud ..

Theo, Julius, Adam, Ejdum, Fiete, Falk, Grot og der er flere, men vi er da enige i at der skal nye spillere ind asap.

Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Du strammer den med hvor mange brugbare spillere af nuværende trup han råder over nu synes jeg. Jeg slynger lige et par navne ud ..

Theo, Julius, Adam, Ejdum, Fiete, Falk, Grot og der er flere, men vi er da enige i at der skal nye spillere ind asap.

Hvor mange af dem du nævner ser du som top 6 spillere? Hvis vi tager udgangspunkt i vi går efter top 6 i hans 2.sæson.
                              Fiete,Falk og Grot.

Comment

Hvor mange af dem du nævner ser du som top 6 spillere? Hvis vi tager udgangspunkt i vi går efter top 6 i hans 2.sæson.
                                Fiete,Falk og Grot.
                                Jeg tror godt at både Theo, Ejdum, Julius og Adam af dem jeg nævnte. De rigtige signinger kan styrke holdet på flere områder end deres egen position tænker jeg
                                Believe OB

Comment

Working...
                                X