Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Kommer helt an på hvad vi venter på hvis det er Hans - Jørgen ude fra Skamby kan det være lige meget.
    Men lad os se, der er kun 14 dage tilbage at handle .
    På 14 dage bør der også kunne ske noget, men er da lige så transferivrig som jer andre

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

De henter trods alt ikke 8 nationaliteter uden kendskab til SL
      Nej.... og gud være lovet vi er forbi de dage... og i øvrigt har fået ryddet op efter det, er rykket op, og i dag kan spille os på 3. pladsen. Ingen grund til at misunde Vejle.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Nej.... og gud være lovet vi er forbi de dage... og i øvrigt har fået ryddet op efter det, er rykket op, og i dag kan spille os på 3. pladsen. Ingen grund til at misunde Vejle.
        argh lige nu kunne jeg da godt bruge en enkelt eller to af deres signinger...

Comment

Kan vi ikke godt holde op med den der irriterende populistiske udmelding med at vi gerne vil “underholde” folk? Jeg synes ikke det er særligt underholdende at lukke 3 mål ind per kamp

Comment

Jeg er godt nok meget to-delt oven på i går.

Kan læse at flere herinde tænker at TB muligvis tænker ‘’det går nok’’ med den nuværende trup grundet den start på sæsonen vi har fået.
            Hvis ovenstående sker, så tror jeg simpelthen ikke at Zorninger er træner her d.1/1, han må have sat nogle krav ift. truppen inden han sagde ja til at blive OB træner.
            Imo er jeg overbevist at vi har en betydeligt stærkere trup når vinduet lukker.

Til gengæld så er jeg stadigt mere bekymret for at OB som klub ikke var klar til en træner som Zorninger.
            Frygter at vi først har en trup der er dygtig/kompetent nok til at spille Zorninger bold, også er den dag hvor truppen og omgivelserne måske er kørt trætte i Zorninger.
            Og så står vi på bagkant af en 9 og 7 plads (tænkte placeringer) med en trup der er skræddersyet til en bestemt træner, uden at man har opnået noget.

Der havde det måske været bedre at gå Vejle vejen og konsolidere sig i ligaen, før at man lagde sig ind på sådan en ekstrem spillestil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
              Jeg er godt nok meget to-delt oven på i går.

Kan læse at flere herinde tænker at TB muligvis tænker ‘’det går nok’’ med den nuværende trup grundet den start på sæsonen vi har fået.
              Hvis ovenstående sker, så tror jeg simpelthen ikke at Zorninger er træner her d.1/1, han må have sat nogle krav ift. truppen inden han sagde ja til at blive OB træner.
              Imo er jeg overbevist at vi har en betydeligt stærkere trup når vinduet lukker.

Til gengæld så er jeg stadigt mere bekymret for at OB som klub ikke var klar til en træner som Zorninger.
              Frygter at vi først har en trup der er dygtig/kompetent nok til at spille Zorninger bold, også er den dag hvor truppen og omgivelserne måske er kørt trætte i Zorninger.
              Og så står vi på bagkant af en 9 og 7 plads (tænkte placeringer) med en trup der er skræddersyet til en bestemt træner, uden at man har opnået noget.

Der havde det måske været bedre at gå Vejle vejen og konsolidere sig i ligaen, før at man lagde sig ind på sådan en ekstrem spillestil.
              Jeg tænker bare - er det kun AZ, der vil kunne bruge spillere som Falk, Arp og Ganaus? Ville andre trænere sige: "de har slet ikke hvad jeg skal bruge"? Det synes jeg er yderst usandsynligt. Til forskel på AZ og mange der har været ansat i OB de sidste 14 år, ved han godt hvad der skal til fort at begå sig i topfodbold. Altså vender han tommelfingeren op til netop de spillere. At de ikke kan bruges til andet end AZ-fodbold synes jeg er ekstremt urealistisk. Bare at Bif blev mestre året efter han skred er vel netop det bedste bevis?

Comment

Working...
              X