Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ge-om-hogsberg
    Det er så vildt hvad de sælger for i det misfoster af en klub. Der sidder nogle ejere bag og skummer fløden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Lige lidt om FCN, når vi nu taler om akademi og talenter...

https://www.linkedin.com/pulse/how-f...Ce0WfHIQ%3D%3D

"Over the past decade, Nordsjælland has posted a staggering positive transfer balance of €190 million. They've earned €210 million from player sales, including €48.35 million from academy graduates, while spending only €20 million on transfers.​"

"For perspective, only a handful of clubs in Europe - think Ajax, RB Salzburg, and Benfica - can match Nordsjælland’s output in talent development per dollar spent."

Vi har et fint akademi, men er det reelt bæredygtigt ? !
      Det kan blive bæredygtigt en dag, men ingen tvivl om at vi stadig er et stykke bag FC Nordsjælland i det øjemed. Selvom salgsprisen af hvert eneste Nordsjællandtalent ikke nødvendigvis afspejler deres reelle kvalitet eller potentiale, så betaler klubber delvist ekstra pga. FCN-mærkatet, ligesom folk der betaler mere for en skjorte med Tommy Hilfiger logo på. Vi har reelt kun Minteh at kunne prale med, og selv han var ikke hos os længe. De mest prominente talenter vi har haft gennem på de senere år er Oliver Christensen med en hæderlig udlandskarriere, som desværre er gået lidt i stå - men det kan nås endnu! - og Slotsager der sidder på bænken i Verona. Tilgiv mig hvis jeg har glemt nogen, det er vitterligt dem jeg har lige på tungen. Til sammenligning kan FCN prale af at have udviklet Kamaldeen, Mohammed Kudus og Mikkel Damsgaard. Det er bare en anden kaliber. Med det sagt, så håber jeg på, at vi ser fremskridt de kommende år - især med ensretningen af spillestil mellem førstehold og ungdomshold.

Comment

Ouch BIF

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Ouch BIF
          Hvor er det bare lækkert de ikke kommer i gruppespil

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ge-om-hogsberg
            Det er så vildt hvad de sælger for i det misfoster af en klub. Der sidder nogle ejere bag og skummer fløden.
            Ja, det sidste årti har de jo haft et transferoverskud på cirka 1,5 milliarder

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvor er det bare lækkert de ikke kommer i gruppespil
              Det har de jo ellers meget optimistisk budgetteret med

Comment

Ouch BIF
                Kunne godt forestille mig Brøndby allerede har overvejelser om et trænerskifte. De skal bare holde snitterne fra Zorniger.

Comment

Viborg får godt nok solgt ud.

Bla.
                  Isak Jensen
                  Serginho
                  Junior
                  Ementa
                  Said

Små 400 kampe og 60 mål indenfor de sidste sæsoner de siger farvel til.
                  Last edited by Kaspernon; 08-08-2025, 09:16.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Viborg får godt nok solgt ud.

Bla.
                    Isak Jensen
                    Serginho
                    Junior
                    Ementa
                    Said

Små 400 kampe og 60 mål indenfor de sidste par sæsoner de siger farvel til.
                    Sælg dyrt og køb tilsvarende til 1/10
                    Det var vi nogen der kunne lære noget af. De gør det sgu godt

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det har de jo ellers meget optimistisk budgetteret med
                      Dejligt, hvis det ikke lykkes for dem. Men jeg venter lige med at glæde mig, til returen er spillet. Men efter en uge med et forsmædeligt 0-4 nederlag er det da altid rart at BIF blamerer sig.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Sælg dyrt og køb tilsvarende til 1/10
                        Det var vi nogen der kunne lære noget af. De gør det sgu godt
                        Tjaa, vi hentede Ganaus på en fri transfer og solgte Luca for 40.
                        Ja, hvis de rammer rigtigt med indkøbene, så gør de.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Kunne godt forestille mig Brøndby allerede har overvejelser om et trænerskifte. De skal bare holde snitterne fra Zorniger.
                          Han underskrev nærmest sin fyreseddel i postmatch-interview.

Comment

Han underskrev nærmest sin fyreseddel i postmatch-interview.
                            Hvad sagde han?

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Hvad sagde han?
                              Birks job i fare? 'Jeg er den forkerte at spørge' » TV3 SPORT

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Tjaa, vi hentede Ganaus på en fri transfer og solgte Luca for 40.
                                Ja, hvis de rammer rigtigt med indkøbene, så gør de.
                                Joooo. Men lad os nu lige se når der er spillet 6 måneder

Og den kæmpe store forskel på OB og Viborg at vi sælger akademi spillere og de sælger spillere der er hentet. Man kan selvfølgelig altid hive et eksempel frem eller 2. Men generelt set er de meget dygtigere end os til at købe og sælge dem igen

Comment

Working...
                                X