Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Sæsonen 2025/2026

Nouck er en skændsel at se på mod BIF. Han laver INTET defensivt arbejde og sjusker bolden væk i det offensive. Vildt at han menes god nok til VFF.

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Nouck er en skændsel at se på mod BIF. Han laver INTET defensivt arbejde og sjusker bolden væk i det offensive. Vildt at han menes god nok til VFF.
    Jeg håber altid det bedste for tidligere OB-spillere,
    men det er tydeligt, at Nouck kæmper med et eller andet. Han var ellers i Ådalen kendt for hårdt arbejde på træningsbanen, og rykkede sig helt vildt fra baghjul til Superliga-holdet.

Gad vide, hvad der er sket.

Comment

Hvad er meningen med denne tråd og om en der ikke spiller for klubben mere

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg håber altid det bedste for tidligere OB-spillere,
        men det er tydeligt, at Nouck kæmper med et eller andet. Han var ellers i Ådalen kendt for hårdt arbejde på træningsbanen, og rykkede sig helt vildt fra baghjul til Superliga-holdet.

Gad vide, hvad der er sket.
        AZ har tidligere været ude og sige at de unge spillere tror de har nået målet når de er kommet på 1. holdet - og Nouck er endda blev handlet og tidligere rygtet til en anden klub så måske tror har ikke at han skal kæmpe mere for det ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tænkte det samme men der er ikke en 25/26 tråd - den forrige var en optaktstråd .. og den skal jo starte et sted :-D
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det er vel ikke unaturligt at man holder lidt øje med hvordan det går sine tidligere spillere

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det er vel ikke unaturligt at man holder lidt øje med hvordan det går sine tidligere spillere
              Vi plejer altid at have en tråd om sæsonen generelt, hvis jeg husker rigtigt, hvor man godt må kommentere andre hold fra ligaen. Men jeg undskylder mange gange, hvis jeg har fucked up. Så lader vi den bare dø ud.

Comment

Vi plejer altid at have en tråd om sæsonen generelt, hvis jeg husker rigtigt, hvor man godt må kommentere andre hold fra ligaen. Men jeg undskylder mange gange, hvis jeg har fucked up. Så lader vi den bare dø ud.
                Tænker også mere det var dit passivt aggressive angreb på en tidligere OB spiller der virker underligt.
                Din 25/26 tråd er fin nok.

Comment

Tråden her er relevant og super fin

Comment

3 kampe - 4 point

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal forvente i denne sæson…
                    Spændende med AZ
                    lidt ambivalent med Falk.
                    Hvor gode er vi reelt?
                    Hvem burde vi vinde over?
                    Typisk at tabe 0-4 mod Vejle med kæmpe opbakning
                    Hvor står vi reelt?

Det er som om vi har hørt historien før.. en masse nyt og godt, spændende indkøb og planer - for så at ende med en ligegyldig historie.. Eller det NU vi rykker os væk fra 15 miserable år? 15 år med fornyet tro hver gang. Og samme ødelagte drømme - hver gang

Jeg håber inderligt på noget godt, men hver gang jeg bliver spurgt til OB eller folk kommenterer - så trækker jeg lidt på skuldrene.. for jeg ved virkelig ikke hvad der vil ske

Men støtten - den forbliver

Comment

Jeg tror, vi har muligheden for top-6 i sæsonen med et par gode signings. Jeg tror så også, at vi med den forkerte stime og dårlige resultater mod konkurrenter i bunden, kan blive tvunget ned, hvor det er rigtig ubehageligt.

Superligaen er godt nok tæt, og Fredericia som alle havde peget på som direkte nedrykker har tænkt sig at dø med støvlerne på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tænker også mere det var dit passivt aggressive angreb på en tidligere OB spiller der virker underligt.
                        Din 25/26 tråd er fin nok.
                        Det er ikke passivt aggressiv - det er blot agressivt
                        Jeg er træt af hans attitude. Jeg har hele tiden haft den fornemmelse, at han har haft for store tanker om sig selv i forhold til, hvad der kom til udtryk på banen. Den tendens ser jeg bare fortsat i VFF og det undrer mig at de falder for den deroppe. Jeg bliver harm, når profesionelle fodboldspillere løber rundt med den attitude. For den kan ødelægge kulturer og kollektiver i min optik.

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          3 kampe - 4 point

Spændende med AZ
                          Hvor gode er vi reelt?
                          Hvor står vi reelt?

Det er som om vi har hørt historien før.. en masse nyt og godt, spændende indkøb og planer - for så at ende med en ligegyldig historie.. Eller det NU vi rykker os væk fra 15 miserable år? 15 år med fornyet tro hver gang. Og samme ødelagte drømme - hver gang

Jeg håber inderligt på noget godt, men hver gang jeg bliver spurgt til OB eller folk kommenterer - så trækker jeg lidt på skuldrene.. for jeg ved virkelig ikke hvad der vil ske

Jeg tror fortsat på det bedre. Vejle-kampen tror og håber jeg blev et wake-up call til både trup og ledelse. Truppen er blevet helt opmærksom på der ikke er lette kampe i SL. Ledelsen må være gjort ekstra opmærksomme på at truppen pt. er for smal, hvis man har ambitioner om noget interessant i denne sæson, hvilket hidtidige transfers og ansættelsen af Zorniger peger på.
                          Uanset hvad bliver det hårdt arbejde. Der skal leveres med samme kvalitet som imod VFF og FCM for at pointene kommer i hus. Koncentrationssvigt som dem vi så i Vejle, gik ofte i næstbedste række. Et ordinært superligahold som Vejle løb bare ned og lossede boldene i kassen, når vi fejlede. Det blev for håbentlig en lærestreg, som Zorniger og hans folk får efterbehandlet på en konstruktiv måde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            3 kampe - 4 point

Spændende med AZ
                            Hvor gode er vi reelt?
                            Hvor står vi reelt?

pt tænker jeg vi kan blive mellem 12 - 7, fortsætter den positive udvikling der har været - så tænker jeg ikke vi kommer i virkelige problemer med nedrykningsstregen.

Kommer der så tilpas mange gode signings (og kommer de tidligt nok - inden ligaen har sat sig rigtigt) så tror jeg godt vi kan rykke overlæggeren, så tror jeg ikke top 6 er en umulighed. AGF ser ikke specielt gode ud, SIF startet skidt, Viborg kom ind i kampen i dag men har også haltet, så en plads i det finere slutspil mener jeg ikke er umuligt.

Men det kræver tilgange. At de er tilpas høj kvalitet, at der kommer en del - OG ikke mindst at de begynder at komme ind nu, og ikke på transferdeadline day.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

pt tænker jeg vi kan blive mellem 12 - 7, fortsætter den positive udvikling der har været - så tænker jeg ikke vi kommer i virkelige problemer med nedrykningsstregen.

Kommer der så tilpas mange gode signings (og kommer de tidligt nok - inden ligaen har sat sig rigtigt) så tror jeg godt vi kan rykke overlæggeren, så tror jeg ikke top 6 er en umulighed. AGF ser ikke specielt gode ud, SIF startet skidt, Viborg kom ind i kampen i dag men har også haltet, så en plads i det finere slutspil mener jeg ikke er umuligt.

Men det kræver tilgange. At de er tilpas høj kvalitet, at der kommer en del - OG ikke mindst at de begynder at komme ind nu, og ikke på transferdeadline day.
                              Foreløbig har jeg rimelig ro i maven, med hensyn til at vi bliver forstærket. Jeg vil hellere vente 2,3 eller 4 uger på de rette spillere, end at vi går ud og binder os op på flere middelmådige spillere, dem har vi i forvejen rigeligt af.

Vi kan sikkert sagtens købe flere på Adam Sørensen, Gomez eller Bürgy niveau , men det vil jo være et skridt tilbage til den strategi der de sidste mange år har ført klubben til bunds.

Problemet er at det fandens transfervindue først lukker så sent, men OB har over de sidste 12-15 år bragt sig selv i den forudsete situation , at vi langt fra er attraktive. 2-3 måneder med antydning om ambitioner opvejer ikke 12-15 års dvale/misrøgt.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                              X