Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

MEN MEN MEN - jeg har set ham 60 minutter til træning - så lad os nu lige klappe hesten. Men lad mig sige det på den måde - han lignede dog på ingen mulig måde BWs opfindelse Tyler Burey...
    Jeg har sat min kollega på sagen, som har familie i Grækenland. Håber hun kan fiske lidt info.

Leave a comment:

• andlox
    replied

MEN MEN MEN - jeg har set ham 60 minutter til træning - så lad os nu lige klappe hesten. Men lad mig sige det på den måde - han lignede dog på ingen mulig måde BWs opfindelse Tyler Burey...

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Det lyder alt meget lovende hvad man læser her om Ouedraogo og glæder mig helt vildt at se hårdhitteren i aktion.
    Hvis det holder så kan man vel sige at TB tilgang med tålmodigheden at vente om at få de rigtige ind og at undgå at hente spillere man ikke er helt tryg med sætter klubben rigtig i gang og bringer os hurtigt på et højere niveau.

Leave a comment:

• andlox
    replied

Han spiller med international fysisk intensitet. Han spiller ikke umiddelbart svinsk, han tackler bare igennem, så folk slår sig. Sådan 10-20 % mere end Nicolai Poulsen. Men jeg har set ham i tre dueller. Så måske vil han bare lige vise træneren og holdkammeraterne, at han er ankommet?
    Det lyder alt meget lovende hvad man læser her om Ouedraogo og glæder mig helt vildt at se hårdhitteren i aktion.
    Hvis det holder så kan man vel sige at TB tilgang med tålmodigheden at vente om at få de rigtige ind og at undgå at hente spillere man ikke er helt tryg med sætter klubben rigtig i gang og bringer os hurtigt på et højere niveau.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Hvis man har brug for at komme i bedre humør af en eller anden årsag, bør man høre Mediano Runde 6 fra minut ca. 20:30, hvor de behandler FCK-OB

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Mit bud er så at Poulsen laver svanens død, i en grad som vi aldrig har set det før.
    Eller også bliver han savet over, så han må sidde lidt på bænken og tænke over hvad han lige blev ramt af :p.

Leave a comment:

• sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Glæder mig allerede til han hilser på Nicolai Poulsen
    Mit bud er så at Poulsen laver svanens død, i en grad som vi aldrig har set det før.
    Last edited by sinus; 26-08-2025, 15:16.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Han spiller med international fysisk intensitet. Han spiller ikke umiddelbart svinsk, han tackler bare igennem, så folk slår sig. Sådan 10-20 % mere end Nicolai Poulsen. Men jeg har set ham i tre dueller. Så måske vil han bare lige vise træneren og holdkammeraterne, at han er ankommet?
    Glæder mig allerede til han hilser på Nicolai Poulsen

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Lyder til han vil få en masse karantæne dage i superligaen. Kan lige se ham flække 4 fcn spillere.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Fuck han smadrer igennem. Jeg håber alle har husket benskinnerne
    Lyder til han vil få en masse karantæne dage i superligaen. Kan lige se ham flække 4 fcn spillere.

Leave a comment:

• andlox
    replied

Tror jeg ikke. Det er i en hovedstødsduel. Tilfældigt.
    Falk 1,77 m
    Quedra 1,69
    Så må vi ikke frygte den nye hårdhitter er for klejn. ;-)

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Tak for opdateringerne! Dejligt med knald på.

Men altså, Falk var vel forhåbenligt ikke helt medtaget, eller?

Hvordan var vores 4-4-2 sat op?
    Tror jeg ikke. Det er i en hovedstødsduel. Tilfældigt.

Leave a comment:

• MBN
    replied
    Fuck han smadrer igennem. Jeg håber alle har husket benskinnerne
    Det lyder som om at vi er nød til at have mange ekstra spiller, hvis vi skal kunne stille hold på onsdag

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Ligner Grot får et vrid i anklen. Det ser lidt skidt ud.
    Han halter ud og står og ømmer sig.
    EDIT: han er oppe og halte rundt forsigtigt.
    Last edited by claudes1; 26-08-2025, 11:28.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Kamp på kvart bane. 2 vs 2. Ganaus smækker dem bare ind. Når han svinger det lange ben……

Leave a comment:

Working...
X