Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Det lyder alt meget lovende hvad man læser her om Ouedraogo og glæder mig helt vildt at se hårdhitteren i aktion.
Hvis det holder så kan man vel sige at TB tilgang med tålmodigheden at vente om at få de rigtige ind og at undgå at hente spillere man ikke er helt tryg med sætter klubben rigtig i gang og bringer os hurtigt på et højere niveau.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Han spiller med international fysisk intensitet. Han spiller ikke umiddelbart svinsk, han tackler bare igennem, så folk slår sig. Sådan 10-20 % mere end Nicolai Poulsen. Men jeg har set ham i tre dueller. Så måske vil han bare lige vise træneren og holdkammeraterne, at han er ankommet?
Hvis det holder så kan man vel sige at TB tilgang med tålmodigheden at vente om at få de rigtige ind og at undgå at hente spillere man ikke er helt tryg med sætter klubben rigtig i gang og bringer os hurtigt på et højere niveau.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvis man har brug for at komme i bedre humør af en eller anden årsag, bør man høre Mediano Runde 6 fra minut ca. 20:30, hvor de behandler FCK-OB
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Han spiller med international fysisk intensitet. Han spiller ikke umiddelbart svinsk, han tackler bare igennem, så folk slår sig. Sådan 10-20 % mere end Nicolai Poulsen. Men jeg har set ham i tre dueller. Så måske vil han bare lige vise træneren og holdkammeraterne, at han er ankommet?
- Likes 7
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Lyder til han vil få en masse karantæne dage i superligaen. Kan lige se ham flække 4 fcn spillere.
- Likes 6
Leave a comment:
-
Kamp på kvart bane. 2 vs 2. Ganaus smækker dem bare ind. Når han svinger det lange ben……
Leave a comment:
Leave a comment: