Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Plus en del mål. Så nærmere 9p skal der hentes ud af 18 mulige.
    Men pga af så mange indbyrdes opgør er det meget meget svært at se det lade sig gøre. Vi skal vel bare have 1 sejr mere de sidste 6 kampe
    Jeg er helt rolig
    Jeg bliver aldrig helt rolig før nedrykningsspøgelset er helt væk (man er jo et brændt barn), men det der giver mig lidt ro er et det ikke kun er Silkeborg som vi har 8 points ned til, vi har samtidig 6 points ned til Fredericia og 4 til Randers. Men vi skal da helst ikke tabe til Randers på søndag samtidig med Silkeborg vinder over Fredericia.

Mht. de begrænsninger vores hold viser os i denne sæson, så må den positive vinkel være at det bliver meget tydeligt for Zorniger, hvad truppen skal tilføres, hvis vi skal kunne tage det næste skridt fremad.

Men lad os starte med at snuppe en sejr på søndag mod Randers.

Comment

Anssi ude ca. tre uger med en muscelskade. :-(
      https://sport.tv2.dk/live/fodbold/20...84EkqWiQ1y_nIA
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Jeg siger ikke at det er godt. Men det er 3 uger, hvor Arp naturligt må få chancen, og ham har vi savnet.

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
          Jeg siger ikke at det er godt. Men det er 3 uger, hvor Arp naturligt må få chancen, og ham har vi savnet.
          Der er rigtigt nen ville foretrække at begge udfordrer hinanden med at kæmpe om startpladsen og vi har kvalitet at skyde med fra bænken.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Der er rigtigt nen ville foretrække at begge udfordrer hinanden med at kæmpe om startpladsen og vi har kvalitet at skyde med fra bænken.
            Ja det er desværre lige lidt for tidligt at bruge Bonde som gamechanger.

Comment

Jeg er enig, men hvis Arp skal starte inde i trænerens øjne, skal det jo (Gud vide hvorfor) være på bekostning af en skade som nu.
              han er i mine øjne en spiller der skal bruges. Kan han finde bare en anelse af det han tidligere har vist, står vi et bedre sted rent offensivt.

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                ja hvis ellers han er i form. Jo ikke ligefrem fordi han har brændt banen af i foråret - og så havde det da været bedre om han slog Ansi af, og vi så stadig havde vores finne at skifte ind. Nu er vi vel tilbage til at første indskiftning på midten hedder Grubbe, og det er desværre noget af et skridt ned.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja hvis ellers han er i form. Jo ikke ligefrem fordi han har brændt banen af i foråret - og så havde det da været bedre om han slog Ansi af, og vi så stadig havde vores finne at skifte ind. Nu er vi vel tilbage til at første indskiftning på midten hedder Grubbe, og det er desværre noget af et skridt ned.
                  Kommer jo an på om han vil skifte defensivt eller offensivt ind. Vil mene William Martin er mere 1 til 1 for Arp.
                  Men Zorniger elsker jo at skifte defensivt ind med 20 minutter igen hvis vi har et resultat.
                  På det punkt er intet forandret ift alle de andre trænere vi har haft de sidste 15 år.

Comment

Vi slipper helt sikkert for at møde vores onde ånd fra seneste kamp i Vejle .. AK har revet et korsbånd over så mon ikke hans "tur i manegen" slutter her. God bedring til ham

https://bold.dk/fodbold/klubber/vejl...orsbandet-over
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                    X