Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Vi plejer altid at have en tråd om sæsonen generelt, hvis jeg husker rigtigt, hvor man godt må kommentere andre hold fra ligaen. Men jeg undskylder mange gange, hvis jeg har fucked up. Så lader vi den bare dø ud.
    Tænker også mere det var dit passivt aggressive angreb på en tidligere OB spiller der virker underligt.
    Din 25/26 tråd er fin nok.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Det er vel ikke unaturligt at man holder lidt øje med hvordan det går sine tidligere spillere
    Vi plejer altid at have en tråd om sæsonen generelt, hvis jeg husker rigtigt, hvor man godt må kommentere andre hold fra ligaen. Men jeg undskylder mange gange, hvis jeg har fucked up. Så lader vi den bare dø ud.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvad er meningen med denne tråd og om en der ikke spiller for klubben mere
    Det er vel ikke unaturligt at man holder lidt øje med hvordan det går sine tidligere spillere

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tænkte det samme men der er ikke en 25/26 tråd - den forrige var en optaktstråd .. og den skal jo starte et sted :-D

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg håber altid det bedste for tidligere OB-spillere,
    men det er tydeligt, at Nouck kæmper med et eller andet. Han var ellers i Ådalen kendt for hårdt arbejde på træningsbanen, og rykkede sig helt vildt fra baghjul til Superliga-holdet.

Gad vide, hvad der er sket.
    AZ har tidligere været ude og sige at de unge spillere tror de har nået målet når de er kommet på 1. holdet - og Nouck er endda blev handlet og tidligere rygtet til en anden klub så måske tror har ikke at han skal kæmpe mere for det ..

Leave a comment:

replied
    Nouck er en skændsel at se på mod BIF. Han laver INTET defensivt arbejde og sjusker bolden væk i det offensive. Vildt at han menes god nok til VFF.

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Nouck er en skændsel at se på mod BIF. Han laver INTET defensivt arbejde og sjusker bolden væk i det offensive. Vildt at han menes god nok til VFF.
    Jeg håber altid det bedste for tidligere OB-spillere,
    men det er tydeligt, at Nouck kæmper med et eller andet. Han var ellers i Ådalen kendt for hårdt arbejde på træningsbanen, og rykkede sig helt vildt fra baghjul til Superliga-holdet.

Gad vide, hvad der er sket.

Leave a comment:

• claudes1
    started a topic Sæsonen 2025/2026

Sæsonen 2025/2026

Working...
X