Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Falk tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

Den højst lønnede spiller i Odense Boldklub i 2025 er målmanden Viljar Myhra, som ifølge Salary OB’s bedst betalte spiller, med en løn på over 70.000 kr. om ugen og knap 4 mio. kr. om året.​

Der har været navne som Issam Jebali, Bashkim Kadrii, Emmanuel Sabbi og Mart Lieder, som ifølge medier som 888sport anslås at ligge på omkring 230–250.000 kr. pr. måned – det svarer til 2,7–3 millioner kr. om året​.

Så kunne gå hen og blive en dyr omgang kan han ikke holde sig skades fri, men mon vi får nogen indikation af hvad hans års løn bliver.

Men glæder mig efterhånden til vi kommer i gang i suppen.
    Flere af de spillere har også kunne gå ind under forskerordningen. Det gør Falk ikke, og det gør det jo lidt dyrere at være konkurrencedygtig, hvis der har været udenlandske bejlere.
    Men det er da et klart signal om en ny strategi. Holdet skal bygges op om billige akademispillere, og så er der luft i budgettet, når muligheden byder sig til at hente spillere, som reelt set er på en højere hylde en OB.
    Så er det bare at håbe på bentøjet holder, for gør det det, er jeg ikke I tvivl om han nok skal være blandt de 2-3 bedste i hver halvsæson i de kommende sæsoner

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

Puha, imo vil det være grænsende til uansvarligt hvis vi binder 14,4 mill op på en 33 årig Falk. Er årsløn på små 5 millioner har vi vel aldrig tidligere været i nærheden af at give nogen?
      Nu VED vi jo ikke, hvad han kommer til at tjene, og hvad vilkårene i aftalen ellers er...

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Lur mig om de ikke træner hårdt i FCK. Det er jo bare i OB vi har trænet for slapt i årevis. “Der er intensitet som til en danmarksserie-træning i OB” citat af en ansat højt i hierarkiet i OB sagt kort tid før SK blev fyret.
        Enig. Det var ikke imponerende. Har stadig til gode at se en træning med Zorninger.

Comment

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...riksen-et-kald

uhha det er godt nok svært at holde fast i han bare er en skie lejesvend der lige skal malke det sidste ud af sin karriere…
          spøg til side skidegodt interview, mine forventninger til hvad vi får i Rasmus voksede lige 20-30 %

Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
          2025 stadig med armene over kors

Comment

Rasmus for fanden... Jeg fik ståpels da det blev offentliggjort. Jeg er en halvgammel glad drenge
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...riksen-et-kald

uhha det er godt nok svært at holde fast i han bare er en skie lejesvend der lige skal malke det sidste ud af sin karriere…
              spøg til side skidegodt interview, mine forventninger til hvad vi får i Rasmus voksede lige 20-30 %
              Lad nu være … Eriksen har en landsholdskarriere at tænke på …
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

7-8 artikler på bold.dk alene i dag, har skiftet genereret. Har nok undervurderet lidt, hvor meget opmærksomhed han trækker med. Kun godt for klubben igen at kunne bade sig lidt i de nationale mediers lys. Ligesom da AZ blev præsenteret. Det kan kun være fremmende for den lokale opbakning (fans og sponsorer) samt potentielle nye spillere.

Comment

https://www.bt.dk/fodbold/ob-fans-gi...box=1751480350

50 % af os er åbenbart sure over at Rasmus falk kommer tilbage. Det er da ikke det indtryk man får når man læser kommentarer rundt omkring

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

50 % af os er åbenbart sure over at Rasmus falk kommer tilbage. Det er da ikke det indtryk man får når man læser kommentarer rundt omkring
                    jeps…..de skal jo finde noget at skrive om for at lokke folk til….
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                    2025 stadig med armene over kors

Comment

Fantastisk nyhed i dag .
                      Skal straks have en Falk trøje .
                      Velkommen tilbage .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Altså såfremt alt andet end euforisk er lig med rasende, så kan det vel godt passe, personligt er jeg hverken euforisk eller rasende, som jeg tidligere har skrevet er jeg lidt delt. Betragter ham ikke som andet end en lejesvend, men dem har vi jo haft mange af gennem tiderne, så det skal nu nok gå.

Comment

Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

Den højst lønnede spiller i Odense Boldklub i 2025 er målmanden Viljar Myhra, som ifølge Salary OB’s bedst betalte spiller, med en løn på over 70.000 kr. om ugen og knap 4 mio. kr. om året.​

Der har været navne som Issam Jebali, Bashkim Kadrii, Emmanuel Sabbi og Mart Lieder, som ifølge medier som 888sport anslås at ligge på omkring 230–250.000 kr. pr. måned – det svarer til 2,7–3 millioner kr. om året​.

Så kunne gå hen og blive en dyr omgang kan han ikke holde sig skades fri, men mon vi får nogen indikation af hvad hans års løn bliver.

Men glæder mig efterhånden til vi kommer i gang i suppen.
                          Men hvis han kan holde sig skadesfri og han er en afgørende kraft i, at vi overrasker alt og alle og spiller os i top-6, så har han været hver en krone værd.

sådan er fodbold jo så uforudsigeligt, og fyldt med chancer og risici.

Comment

Kan huske Falks allerførste træningskamp (en af dem, i hvert fald); han var 19, allerede lidt hypet, men det blæste en halv pelikan, så det blev en lidt mærkelig kamp. Man kunne dog med det samme se, at han var gode venner med bolden. Glæder mig til at se, hvad han kan tilføre på midtbanen; håber det bliver godt og bentøjet kan holde til Zorniger-bold. Det er lidt voldsomt med hysteriet omkring ham - det var det også, da han tog afsted.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Men hvis han kan holde sig skadesfri og han er en afgørende kraft i, at vi overrasker alt og alle og spiller os i top-6, så har han været hver en krone værd.

sådan er fodbold jo så uforudsigeligt, og fyldt med chancer og risici.
                              Kan han spille 85-90% af alle kampe bliver han en kæmpe gevinst jo. Som at få 2-3 midtbanespillere ind samme dag

Mega ærgerligt at Bonde ikke er klar. Tror han ville passe fint på 6`eren.

Vi er ikke færdige med at handle. Men man kan trække vejret og gå ind i Superligaen med en fornuftig trup.
                              De 3 spillere TB meldte op har hele tiden været et røgslør siden AZ kom til. En hver med øjne kan jo se at han har overtaget en trup hvor størstedelen slet ikke kan udøve det han gerne vil. Så vi må se om det bliver 1-2-3 mere. Der skal jo også være plads til justering til vinter

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Kan han spille 85-90% af alle kampe bliver han en kæmpe gevinst jo. Som at få 2-3 midtbanespillere ind samme dag

Mega ærgerligt at Bonde ikke er klar. Tror han ville passe fint på 6`eren.

Vi er ikke færdige med at handle. Men man kan trække vejret og gå ind i Superligaen med en fornuftig trup.
                                De 3 spillere TB meldte op har hele tiden været et røgslør siden AZ kom til. En hver med øjne kan jo se at han har overtaget en trup hvor størstedelen slet ikke kan udøve det han gerne vil. Så vi må se om det bliver 1-2-3 mere. Der skal jo også være plads til justering til vinter
                                Hvis ret skal være ret, så kæmpede BIF også noget med implementeringen og havde endda et par kampe mod lavere rangerende europæiske modstandere inden det blev hverdag i SL.

Nogle spillere skal videre på bekostning af Zorniger og nogen kommer til, på grund af Zorniger. Det har hele tiden været åbent.

Jeg synes virkelig Rasmus Falk er en symboltransfer - et “powermove” så at sige. Jeg kunne forestille mig at Zorniger, Arp og Falk er sådanne tilgange, der får spillere vi normalt ikke har en chance for at hente, til at stoppe op og overveje, om et skifte til OB ikke er et skifte til en klub på vej frem.

Det har da skabt noget national opmærksomhed.

Comment

Working...
                                X