Jeg er med tiden så småt kommet mig over trøjestuntet for mig handler det mest om hvorvidt han kan stå distancen ift hvad zorniger kræver
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Hvad jeg hører er 400.000,- om måneden og en check fra FCK på omkring 5.000.000,-
Alt lavet pga. et ønske om at "komme hjem"
Puha, imo vil det være grænsende til uansvarligt hvis vi binder 14,4 mill op på en 33 årig Falk. Er årsløn på små 5 millioner har vi vel aldrig tidligere været i nærheden af at give nogen?
Puha, imo vil det være grænsende til uansvarligt hvis vi binder 14,4 mill op på en 33 årig Falk. Er årsløn på små 5 millioner har vi vel aldrig tidligere været i nærheden af at give nogen?
Sådan er markedet, hvis man vil være med, hvor det er sjovt !
"Han er mere FCK’er end OB’er. Han har spillet hele sit voksne liv i FCK og har været med gennem både op- og nedture."
"Vi bor begge på Frederiksberg, og han kommer nok til at blive boende."
Er da en lorte kommentar fra en "ven", du må da gerne begræde at en god spiller, tager videre (som vi var det for 9 år siden), men da en lorte situation og sætte en spiller i, at sige han er mere en FCK spiller end OB, når han nu skal træde på banen for OB, så er det 100% der han er, han er da forhåbentligt mere voksen end Corneholio og være professionel når han står i striberne.
Den højst lønnede spiller i Odense Boldklub i 2025 er målmanden Viljar Myhra, som ifølge Salary OB’s bedst betalte spiller, med en løn på over 70.000 kr. om ugen og knap 4 mio. kr. om året.
Der har været navne som Issam Jebali, Bashkim Kadrii, Emmanuel Sabbi og Mart Lieder, som ifølge medier som 888sport anslås at ligge på omkring 230–250.000 kr. pr. måned – det svarer til 2,7–3 millioner kr. om året.
Så kunne gå hen og blive en dyr omgang kan han ikke holde sig skades fri, men mon vi får nogen indikation af hvad hans års løn bliver.
Men glæder mig efterhånden til vi kommer i gang i suppen.
Ja, måske ikke det fedeste, at sende kammeraten hjem til Fyn med en kommentar om han er mere FcKer end OBer, om end han nok har ret.... men dem om det.
Falk er selvfølgelig en kæmpe legende i FcK, det er fuldt forståeligt.
Jeg er sgu mest bare en anelse bekymret om hans bentøj, og at de så skal holde i 3 år.
Det må næsten være AK. Var det ikke 15 mil. på 5 år vi smed efter ham i løn på den kæmpe kontrakt han fik.
Jeg er med tiden så småt kommet mig over trøjestuntet for mig handler det mest om hvorvidt han kan stå distancen ift hvad zorniger kræver
Lur mig om de ikke træner hårdt i FCK. Det er jo bare i OB vi har trænet for slapt i årevis. “Der er intensitet som til en danmarksserie-træning i OB” citat af en ansat højt i hierarkiet i OB sagt kort tid før SK blev fyret.
Lur mig om de ikke træner hårdt i FCK. Det er jo bare i OB vi har trænet for slapt i årevis. “Der er intensitet som til en danmarksserie-træning i OB” citat af en ansat højt i hierarkiet i OB sagt kort tid før SK blev fyret.
Comment