Hvem er han til at vurdere det? Jeg brækker mig over den douchebag.
Er der noget at vurdere? Falk har da længe været åben omkring hvor han ser sit tilhørsforhold. Jeg tror der sidder mange fynboer og putter sig blår i øjnene.
Er der noget at vurdere? Falk har da længe været åben omkring hvor han ser sit tilhørsforhold. Jeg tror der sidder mange fynboer og putter sig blår i øjnene.
Ja, han har været på kontrakt i FCK, så tilhørsforholdet har vel givet sig selv? Nu er han på kontrakt i OB, så mon ikke, han ville sige, at hans tilhørsforhold nu er OB? Jeg synes bare stadig, det er en forpulet lortekommentar af AC - måske lidt farvet af, at jeg ikke kan udstå ham.
Er som ægte OBer meget delt på den transfer der, ser ham som lejesvend, og forlanger at han hæver OBs niveau. Kommer aldrig til at se ham som en af de OBere der i dag er legender. Havde han sørget for en transfer til klubben dengang han gik, havde situationen været anderledes, men han gav en stor fuckfinger.
Er som ægte OBer meget delt på den transfer der, ser ham som lejesvend, og forlanger at han hæver OBs niveau. Kommer aldrig til at se ham som en af de OBere der i dag er legender. Havde han sørget for en transfer til klubben dengang han gik, havde situationen været anderledes, men han gav en stor fuckfinger.
Var det i virkeligheden ikke OB, der gav ham den største fuckfinger ved så generøst at tilbyde ham en lønnedgang på trods af, at han dengang var en af vores største profiler?
Hold kæft, det er fedt det her. Jeg har ikke lavet et indlæg herinde i flere år, men det her kunne få mig til tasterne.
Det varmeste velkommen tilbage, Rasmus.
Dem af jer der ikke er kommet jer over et 9 år gammelt trøjebillede eller kalder ham lejesvend. I er med på at Rasmus Falk skifter direkte fra de forsvarende mestre til en oprykker, ikke? Helt objektivt set kan det ikke forsvares med sportslige argumenter, så der ligger mere bag.
Var det i virkeligheden ikke OB, der gav ham den største fuckfinger ved så generøst at tilbyde ham en lønnedgang på trods af, at han dengang var en af vores største profiler?
Problemet var at Poul Hansen havde sat ham så højt op i løn, at da den næste kontrakt skulle forhandles, var det ganske enkelt ikke muligt at forlænge. Så ja Poul Hansen har også en aktie i det der skete, Jesper Hansen var chanceløs.
Nej, det synes ikke. Det var Falk-lejren som trak forhandlinger i længden til de kunne forhandle med FCK så Falk kunne videre kvit og frit og få en godxsign-on. At takke nej til en forlængelse tidligere ville have givet OB muligheden at sælge ham. Som jeg husker det kom JHs udspil med lønnedgang dertid som reaktion på mangel de forhandlingsviljen af Falk-lejren. Måske en frustreret og ikke den klogeste reaktion men åbenbart fik JH dertid Falk-lejren overhoved ikke rigtig til forhandlingsbordet om at klare situationen.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det er lidt en skrøne.... OB ville give ham mere, men kunne/ville ikke matche lønnen fra FCK
Hold kæft, det er fedt det her. Jeg har ikke lavet et indlæg herinde i flere år, men det her kunne få mig til tasterne.
Det varmeste velkommen tilbage, Rasmus.
Dem af jer der ikke er kommet jer over et 9 år gammelt trøjebillede eller kalder ham lejesvend. I er med på at Rasmus Falk skifter direkte fra de forsvarende mestre til en oprykker, ikke? Helt objektivt set kan det ikke forsvares med sportslige argumenter, så der ligger mere bag.
Jeg står ikke og brænder OB trøjer af eller andet, jeg byder ham velkommen og tænker han har potentiale til at blive en stor sportslig gevinst.
Skal man død og pine elske manden og købe ind på fortællingen om OB's hjemvendte søn?
Comment