Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rasmus Falk tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hold kæft hvor er det fedt med en træner der siger tingene som det er

“Han er ikke længere kantspiller, som han var dengang. Vi må se, hvilken position han skal spille. Som udgangspunkt placerer vi ham på 6’eren, men han kan også spille 8’er og 10’er.

– Vi leder stadig efter en spiller til midtbanen, og indtil vi forhåbentlig finder ham, er Falk vores “fikser” på midtbanen”

Hvornår har vi sidst haft en træner der er så åbentmundet?

Det vidner også om vi ikke er færdige.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

“Han er ikke længere kantspiller, som han var dengang. Vi må se, hvilken position han skal spille. Som udgangspunkt placerer vi ham på 6’eren, men han kan også spille 8’er og 10’er.

– Vi leder stadig efter en spiller til midtbanen, og indtil vi forhåbentlig finder ham, er Falk vores “fikser” på midtbanen”

Hvor har du det citat fra?

ahhh. Fandt det

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-til-broendby

Comment

Det er også lidt gratis tale, når nu TB ved Falk-præsentationen fik fortalt at Falk var den første af I hvert fald et par midtbanespillere. Men derfor er det fortsat super at man generelt er så klare i spytter. De kunne sagtens fedtspille nu når de 3 signings er landet, men der bliver ikke lagt fingre imellem. De må alligevel enten have boostet budgettet godt eller have kørt på et noget lavere blus i 1. Division end man ellers har givet udtryk for.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det er også lidt gratis tale, når nu TB ved Falk-præsentationen fik fortalt at Falk var den første af I hvert fald et par midtbanespillere. Men derfor er det fortsat super at man generelt er så klare i spytter. De kunne sagtens fedtspille nu når de 3 signings er landet, men der bliver ikke lagt fingre imellem. De må alligevel enten have boostet budgettet godt eller have kørt på et noget lavere blus i 1. Division end man ellers har givet udtryk for.
          Den konklusion afhænger vel teknisk set meget af, hvilken hylde man henter ind på herfra? Så vidt jeg læser og hører TB, så er der ingen garantier om kvaliteten eller hylden den kommende midtbanespiller hentes fra.

Når det så er sagt, så tror jeg også man har lempet TB’s økonomiske albuerum en smule. Og så er et storsalg af Luca vel også en x-factor i alt dette.

Bliver saftsusme et spændende vindue.

Comment

Jeg ser det også som et vink til potentielle og interesserede spillere at vi er en mulighed.

Vi har tit fået kærlighed i preseason, men det er nogle niveauer op.

Jeg er meget spændt og glæder mig til sæsonstart. Man har næsten lyst til at købe abonnement til den der tjeneste for at se de sidste 2 kampe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
              Jeg ser det også som et vink til potentielle og interesserede spillere at vi er en mulighed.

Vi har tit fået kærlighed i preseason, men det er nogle niveauer op.

Jeg er meget spændt og glæder mig til sæsonstart. Man har næsten lyst til at købe abonnement til den der tjeneste for at se de sidste 2 kampe.
              jeg har vidst ikke fulgt ordentligt med, så hvor er det, man kan streame de sidste to træningskampe? ‍♂️

Comment

Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

jeg har vidst ikke fulgt ordentligt med, så hvor er det, man kan streame de sidste to træningskampe? ‍♂️
                De første blev vist på JFM Play, som er en del af Fyens.
                Det koster 79 kr om måneden for en digital adgang.
                Jeg tænker det nok er der man kan se de resterende træningskampe også.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

De første blev vist på JFM Play, som er en del af Fyens.
                  Det koster 79 kr om måneden for en digital adgang.
                  Jeg tænker det nok er der man kan se de resterende træningskampe også.
                  jfm viser ikke de 2 sidste kampe mod agf skal man have et agf abonnement for at se og Randers har vist deres trænings kampe på YouTube så mon ikke de osse gør det mod os

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

jfm viser ikke de 2 sidste kampe mod agf skal man have et agf abonnement for at se og Randers har vist deres trænings kampe på YouTube så mon ikke de osse gør det mod os
                    Arh ok. Det havde jeg misset.
                    Men hermed er der så oplyst om flere, mere eller mindre gode tilbud.

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Den konklusion afhænger vel teknisk set meget af, hvilken hylde man henter ind på herfra? Så vidt jeg læser og hører TB, så er der ingen garantier om kvaliteten eller hylden den kommende midtbanespiller hentes fra.

Når det så er sagt, så tror jeg også man har lempet TB’s økonomiske albuerum en smule. Og så er et storsalg af Luca vel også en x-factor i alt dette.

Bliver saftsusme et spændende vindue.
                      Det er der selvfølgeligt noget om, men pt. har vi vel 6 spillere til midtbanen, foruden Bonde som bliver klar på et tidspunkt.

Mandskabsmæssigt er vi derfor udmærket besat, så jeg antager at når vi så klart efterspørger en midtbane, så er det fordi der mangler kvalitet derinde.

Jeg tror også man har sat Luca på affyringsrampen og jeg tror også man vil se positivt på det, hvis nogen vil give i omegnen af 1 mio euro for Deedson.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det er der selvfølgeligt noget om, men pt. har vi vel 6 spillere til midtbanen, foruden Bonde som bliver klar på et tidspunkt.

Mandskabsmæssigt er vi derfor udmærket besat, så jeg antager at når vi så klart efterspørger en midtbane, så er det fordi der mangler kvalitet derinde.

Jeg tror også man har sat Luca på affyringsrampen og jeg tror også man vil se positivt på det, hvis nogen vil give i omegnen af 1 mio euro for Deedson.
                        Enig. Jeg tror man har en forventning om at sælge for 50 mill + i dette vindue uden at svække holdet vanvittig meget. Luca kommer nok til at gøre lidt ondt. Men jeg føler at vi er ok besat på de pladser selvom han ryger. Hvis man sælger begge kunne man måske godt se en erstatning

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Arh ok. Det havde jeg misset.
                          Men hermed er der så oplyst om flere, mere eller mindre gode tilbud.
                          Tak for svar begge to…

Comment

Alle til sted til træningen pånær Falken i dag.

Hvad det skyldes? Pas. Tænker det noget med han har nogle ting der skal løses mht til klubskiftet.

Comment

Alle til sted til træningen pånær Falken i dag.

Hvad det skyldes? Pas. Tænker det noget med han har nogle ting der skal løses mht til klubskiftet.
                              Mon ikke det bare skyldes noget privat og praktik? Tænker han er klar i morgen igen og kan indgå i søndagens trup mod AGF

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Mon ikke det bare skyldes noget privat og praktik? Tænker han er klar i morgen igen og kan indgå i søndagens trup mod AGF
                                Han kommer nu

Comment

Working...
                                X